Fitness Seller

Korte mouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

3XL

Senior Moderator
Super Mod
20 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
22.006
Waardering
3.620
Valt het jullie nu ook niet op, dat de eersten die je buiten met korte mouwen ziet lopen mensen zijn die net een paar maanden trainen en net wat spieren beginnen te krijgen?

Het is me al vaker opgevallen dat de nieuwelingen altijd veel extraverter zijn als de meer ervaren trainee.
Ik heb het al vaker met mensen erover gehad, en het lijkt wel dat naarmate je groter word,hoe minder behoefte krijg om het op straat te tonen

PS, voor iedereen die pas traint en vandaag met korte mouwtjes gelopen heeft.
Niets persoonlijk :D
 
Klopt inderdaad, het viel me gisteren al op in onze buurt jongens die net 3 maanden trainen met mouwloze shirts en lopen of ze appels onder de oksels hebben zitten
 
haha heb dit ook gehad toen ik pas begon. Na een maandje begon ik dan al strakke tshirts te dragen :D
 
Helemaal gelijk! Ik deed het in het begin ook veel meer.
 
ik train al 2 jaar maar ik kan nog steeds geen strakke t-shirts aandoen :(

me buik :(
ik denk dat ik nog 1 jaar nodig heb...next year is my year.
 
wat mij opviel is dat de eerste die zo rondliep was een menneke van een tenger postuur die helemaal topless rondliep aslof hij Arnie was.

Wat ik wel raar vind is dat er op de sportschool van die mennekes rondlopen die net komen kijken. Ze lopen de gym in als een schuchter persoontje en na een training (overigens zon typische beginnerswordkout met teveel gewicht en slechte techniek) als brede binken naar buiten lopen. Dit na 1 training!!!??

zelfvertrouwen stijgt wel heel snel naar hun bolletje:D

maar idd, ik liep zelf ook eerder met strakke shirts rond dan vroeger toen ik nog niet trainde.;)
 
Ghehe, jah! Van de week ook, ikke was biceps aan't trainen en met een rode bol pers ik de laatste herhaling r uit. Komen r van die gastjes die voor de 3e keer daar komen trainen. Hangen hetzelfde gewicht als mij r aan en beginnen daar een partijtje smokkelsetjes te maken! En dan mij zo aan kijken van; ik ken even veel tillen als jij!
 
Ik niet ik train nu bijna 1.5 jaar ben flink vooruit gegaan maar ik ga pas in zo'n shirt lopen als ik echt vind van nu kan het. hehe.. Maar voor de rest ach idd je ziet vaak gasten die hebben een week getraint en lopen idd al alsof ze een bal onder hun oksels hebben :lol:
 
ik trok net een shirt aan van vorig jaar en hij klemt flink bij de mouwen haha. Tis nu wel een weertje voor tshirts. Maar ja ik train al 5 jaar.
 
Laatst bewerkt:
ik loop ook in korte mouwen, vind dit relax. kunnen de armen gelijk bruinen. ik val voor velen van jullie waarschijnlijk ook wel in de categorie 'net begonnen' maargoed het boeit me weinig.
ik voel me er prettig bij.

toepasselijk: (signature van Smalluser)
.... The better you get, the less you run around showing off as a muscle guy ....
 
Ik had het zelf ook, de eerst 2 jaar liep ik altijd in strakke shirts en vistte naar complimentjes, tegenwoordig draag ik liever een trui of blouse en hoef het niet zo nodig te laten zien. Ik doe het voor mezelf en me vriendin. Op de gym draag ik wel altijd tanktops e.d. omdat dit mij gewoon motiveert, ik mezelf beter kan beoordelen en ter controle of ik de oef. wel juist doen en de juiste spier zie werken, en het schuurt niet zoals gewonen shirts..

maar het valt mij idd. ook op drie :)
 
Plus dat ik toen ik net begon anders keek, toen zag ik me goede punten en die trainde ik nog harder, nu zie ik enkel me slechte punten en train ik die nog harder.. ik voel me onzekerder als ik zonder shirt loop omdat ik dan zoiets heb van, dit is niet goed en dat niet, enz..
 
ik heb alleen maar shirtjes met korte mouwen of geen mouwen. ik vind t fijner trainen en t stimuleert me toch wel een beetje als ik zegmaar iets groter wordt door t trainen.

ookal stelt t niet zoveel voor :)

ik heb wel shirtjes met lange mouwen maar dat zijn meestal hele oude rotshirtjes
 
Originally posted by Bodyman
[Blopen of ze appels onder de oksels hebben zitten [/B]

ILS ! !
 
Originally posted by 3XL


ILS ! !

Ja die zie je met dit weer ook veel. En overigens niet alleen met dit weer :rolleyes:

Ik ken er zat die _altijd_ last van het ils hebben.
 
haha train nu lekker 5 jaar en geniet nog heerlijk van om zomers beetje te showen. Maar niet te erg hoor. Heel af en toe lekker mouwloos shirt aan als ik net me biceps schouders en triceps heb opgepompt hahah . Nee hoor valt reuze mee. Laat die kleine jochies maar verder hun gang gaan. Verkoop ze wel weer anabolen in de vorm van sla olie in een spuit :) . LOL Wel allemaal naar zandvoort he als we klaar zijn met droog trainen ok?
 
Bij ons is t overigens op de sportschool niet toegestaan om met mouwloze shirts rond te lopen. Het gebreurt wel maar dan vooral door de tengere mennekes. Dit ziet er minder "schrikwekkend" uit.
Ik ben al een keer naar een medewerker toegestapt met het hoe en wat, maar hij zei ook dat t komt doordat dat imponerend overkomt.
Bull!! t werkt toch hartstikke motiverend als je 2 boomstammen uit een shirt ziet steken. Maar goed, de vrouwtjes mogen wel met een topje rondlopen terwijl dit dan ook jaloerse blikken op (kan) leveren van dikbebuikde vrouwen. T zelfde principe (niet dat ik daar tegen ben hoor:D ) maar t is t zelfde laken en pak. wat de buik is voor vrouwtjes is armen toch wel voor de mannelijke leden.
 
Het slaat idd. nergens op. bij ons mag zonder shirt niet, maar dat is ook hygiene. zweet op de bankjes enzow en sommige scheren hun oksels enzow niet om nou tegen zeiknatte oksels aan te kijken :( maar als ik me triceps train kan ik juist goed zien of ik ze isoleer als een mouwloos shirt draag, als ik me schouders me zie werken weet ik dat ik mezelf moet corrigeren.
 
Als het druk is mag je bij ons bijna alles dragen, ik draag altijd tank top. Rond 22 u-23 s avonds train ik gewoon met bloot bovenlijf (voelt beter aan trouwens), de enige vereiste is een handdoek gebruiken op de bankjes en toestellen...

Erg belachelijk dat er gyms zijn waar men regels maakt voor de kledij..daar zou ik onmiddelijk weggaan!
 
Ik vind kledingvoorschriften niet slecht, anders loopt de helft van de mannen inderdaad met bloot bovenlijf en van sommige is dat niet om aan te zien en van degene die er mhmm.. uitzien krijgen dan alleen jaloerse blikken wat weer onderling geroezemoes oplevert. Wat dus weer niet goed is voor de sfeer. En trouwens je bent niet bij je eigen thuis... Maar hier mogen ze in principe alles aan als ze maar iets aan hebben.
 
Back
Naar boven