MuscleMeat

Korte mouwen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik draag op straat eigenlijk altijd een gewoon ruimzittend t-shirt, tijdenms het trainen ook, alleen soms in de zomer als ik ergens in een heel warm land op vakantie ben wil ik nog wel eens een t-top aan doen hetzelfde geld voor het trainen als het errug warm is en de ventilatie doet he weer eens niet...swinters draag ik altijd een ruime trui tijdens het trainen..maar idd het klopt wel bij ons ook van die kei schriele droge mennekes die net trainen lopen idd met een ongeloofelijke ILS rond in t-tops hehe...
 
Originally posted by Purple
Ik vind kledingvoorschriften niet slecht, anders loopt de helft van de mannen inderdaad met bloot bovenlijf en van sommige is dat niet om aan te zien en van degene die er mhmm.. uitzien krijgen dan alleen jaloerse blikken wat weer onderling geroezemoes oplevert. Wat dus weer niet goed is voor de sfeer. En trouwens je bent niet bij je eigen thuis... Maar hier mogen ze in principe alles aan als ze maar iets aan hebben.

Idd. van die ranzig behaarde kerels zonder shirt hoeft van mij nou ook niet bepaald.. :(
 
zijn er voor dit forum ook nog kledingvoorschriften?

zit altijd alleen met sokken aan achter de computer.:D
 
He jammer had nou net zo zin om Purple te zien in zo bloot boven lijf ;) hahah LOL. Maar vind dom ja als mensen zeuren om de kleding die je aanhebt in je gym hoor. Kijk bloot boven kan ik begrijpen. Maar als je mouwloos hebt dat dat niet mag. Wegwezen daar.
 
Originally posted by Ryu
He jammer had nou net zo zin om Purple te zien in zo bloot boven lijf ;) hahah LOL. Maar vind dom ja als mensen zeuren om de kleding die je aanhebt in je gym hoor. Kijk bloot boven kan ik begrijpen. Maar als je mouwloos hebt dat dat niet mag. Wegwezen daar.

he niet zo vies praten over purple jah :D:D:D

Wil je boksen ofzo hehehe
 
Hahah Was grapie! Maar boksen neh... Het word Freestyle... My Style :P . Maar eerst! genieten van het zonnetje!
 
Originally posted by Ryu
Hahah Was grapie! Maar boksen neh... Het word Freestyle... My Style :P . Maar eerst! genieten van het zonnetje!

mietje:D

genieten van de zon kan altijd nog, vechten met Nilsje daarentegen:rolleyes:
 
:D Nee ik ga niet vechten met Nilsje. Ik wil eerst me borduur werk afmaken en vervolgens moet ik helpen bij de Stichting Red de Boskever. Daarna moet ik nog naar de schaak club en vervolgens ga ik naar bed toe om me post zegel verzameling af te maken.. sorry
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by nilsjei1234


he niet zo vies praten over purple jah :D:D:D

Wil je boksen ofzo hehehe


Aggos er bloeit wat tussen de jonge nilsjei en de volwassen purple. Isn't Love Great
 
Zelf loop ik meestal wel met shirts met gesloten mouwen, maar ik vind dit veel mooier staan dan normale T-shirts.
Maar ik weet wel wat je bedoeld 3xl. Ligt vaak wel aan de persoon zelf, ik kan me nog steeds verbazen aan de ego's die sommige mensen hebben. Boordevol zelfvertrouwen en zelfs arrogant soms, alhoewel dit misschien voortkomt uit onzekerheid. Dan heb je ook nog mensen die "stoer en sterk" over willen komen en idd lopen met een bal onder de armen en het liefst erg boos kijken en dan stilletjes hopen dat men tegen hem opkijkt. Whatever :)


Originally posted by admin
Als het druk is mag je bij ons bijna alles dragen, ik draag altijd tank top. Rond 22 u-23 s avonds train ik gewoon met bloot bovenlijf (voelt beter aan trouwens), de enige vereiste is een handdoek gebruiken op de bankjes en toestellen...

Erg belachelijk dat er gyms zijn waar men regels maakt voor de kledij..daar zou ik onmiddelijk weggaan!

Op mijn sportschool is tanktop ook verboden :mad: Maarja weggaan zou ik wel willen maar het is de best verzorgde sportschool hier en ben er voor de rest wel tevreden over. Over niet al te lang als ik op kamers ga wonen ga ik naar een grote stad waar een grote hardcore gym is.
 
ik ben de laatste om mijn spieren te tonen of te showen. ik erger me aan die smalle gastjes die echt rondlopen alsof ze een oksel-infectie hebben opgelopen :D

maar idd, hoe meer ervaren, hoe minder je dat hoeft te showen (mede omdat het moeilijker om moeilijker te verbergen is lol!) :D
 
IK draag geen schirts met korte mouwen, ik ga pas schirts dragen met korte mouwen als ik mijn armgrootte behaal die ik wil.IK heb geen kleine armen, maar ze kunnen altijd groter,,,Mensen moeten een beroerte krijgen als me zien met een een schirt met korte mouwen , tot die tijd hou ik me armen verborgen.
 
hehe, dat moest Gregg Valentino ook gedacht hebben :D
 
Originally posted by Ryu
:D Nee ik ga niet vechten met Nilsje. Ik wil eerst me borduur werk afmaken en vervolgens moet ik helpen bij de Stichting Red de Boskever. Daarna moet ik nog naar de schaak club en vervolgens ga ik naar bed toe om me post zegel verzameling af te maken.. sorry

Kinderen hebben het druk


SIRE


:D :p
 
Oh dit ging over t dragen van kleding in de gym. Dan heb ik altijd een ruim tshirt aan. Beetje zielig om dan tof alles te showen. Showen doe je maar buiten de gym. :)
 
Originally posted by Man-Mountain
Oh dit ging over t dragen van kleding in de gym. Dan heb ik altijd een ruim tshirt aan. Beetje zielig om dan tof alles te showen. Showen doe je maar buiten de gym. :)

:rolleyes: ???
 
Nee, het ging juist over het dragen van gewone kleding.
 
Ik vind het juist relaxed als de echt brede gasten bij ons in the gym hun spieren showen. Dat is juist een extra motivatie om nog harder te gaan trainen.
Zelf ben ik ook niet echt super gespierd ofzo, maar ik loop wel graag in een hemdje in the gym. Op straat heb ik dat juist weer minder. Ik ga niet in een hemdje door het centrum lopen patsen. Op vakantie is het weer een ander verhaal, maar dat is ook om me gehele armen bruin te krijgen :)
 
Ik zou het wel Tank tops enzo dragen als ik mijn eind doel had bereikt! lekker rustig door de stad lopen :D maar nu hou ik nog mijn oude kleding sT aan. Tot mijn eerste jaar voorbij is, dan hoop ik op 80 kg met 8-10% te zitten, dan kan ik mijn eerste Tank top aanschaffen ;)
 
Back
Naar boven