Fitness Seller

Korte mouwen

Bezoekers in dit topic

Ik zou dat tank-top gebeuren achterwege laten Vinny. Vergeleken met een tank-top is een aussie trainingspak, gouwuh ketting en steert in duh nek toppunt van chique.



:D
 
Originally posted by Floyd
Ik zou dat tank-top gebeuren achterwege laten Vinny. Vergeleken met een tank-top is een aussie trainingspak, gouwuh ketting en steert in duh nek toppunt van chique.
:D

wel inde stad ja:)
 
Idd, in de stad. Wat je met trainen aantrekt moet ieder natuurlijk zelf weten. Hoewel ik het ook in de sportschool nooit zou dragen. Maarja, ieder z'n smaak.
 
Originally posted by Purple
Ik vind kledingvoorschriften niet slecht, anders loopt de helft van de mannen inderdaad met bloot bovenlijf en van sommige is dat niet om aan te zien en van degene die er mhmm.. uitzien krijgen dan alleen jaloerse blikken wat weer onderling geroezemoes oplevert. Wat dus weer niet goed is voor de sfeer. En trouwens je bent niet bij je eigen thuis... Maar hier mogen ze in principe alles aan als ze maar iets aan hebben.
Mee eens hoor maar als er niemand is, dan traint het wel lekker eens zonder shirt :)
 
Originally posted by Dom!nator
Op mijn sportschool is tanktop ook verboden :mad: Maarja weggaan zou ik wel willen maar het is de best verzorgde sportschool hier en ben er voor de rest wel tevreden over. Over niet al te lang als ik op kamers ga wonen ga ik naar een grote stad waar een grote hardcore gym is.
Snap ook niet wat ze ertegen hebben. Waarom moet een mens zich helemaal verbergen achter kledij? Train je heel het jaar door voor een beter lichaam, maar als je het een beetje teveel laat zien dan kan dat niet???
 
Originally posted by Floyd
Ik zou dat tank-top gebeuren achterwege laten Vinny. Vergeleken met een tank-top is een aussie trainingspak, gouwuh ketting en steert in duh nek toppunt van chique.



:D
Waar slaat dat nou weer op, trainen doe je om te groeien en als je beter traint in meer losse kledij dan moet je dat gewoon doen.
Heb je altijd van die mannetjes die meer komen om te lullen en chique te staan dan om te trainen.
 
Zucht.....heb je weer weekendverlof stillstrong....? Bahbah....

ten eerste; we hadden het over een tanktop dragen in de stad.
Ten tweede; chique gebruik ik hier spottend.... het andere uiterste.
ten derde; dus je denkt dat ik chique-rakker ben die meer lult dan traind?! Zo komt het wel over.

En dan mijn eigen mening/smaak, ik vind een tanktop niet mooi, ik zou zelf persoonlijk eerder een hemd aantrekken. Maar dat was zoals ik al zei, mijn smaak......

Doe het rustig aan dan.....
 
Ik hier gaat even een ander shirtje aantrekken :)
 
Back
Naar boven