MuscleMeat

Korte overgang test P naar test E (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Gingerbreadman

DBB Koekje
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
18 mei 2008
Berichten
3.351
Waardering
731
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Momenteel zit ik aan een test P / tren A kuur a 100mg EOD.
Over twee weken ga ik voor 7 dagen weg. Ik wil/kan dan de gear niet mee nemen. (Vliegtuig)
Zodoende wil ik die tijd even overbruggen met test E om m’n test level enigszins op niveau te houden.
Aangezien ik nu op zo’n 350mg test P per week zit, was ik van gedachten om op de dag van vertrek nog 1x 100mg test E/ Tren A te zetten met daarnaast 500mg test E. Gezien de afgifte parabool van de lange ester leek mij dit een oké idee, zodat ik na de vakantie de test P weer op kan pakken.
Eens? Of hebben jullie ander ideeën/meningen?
 
Prima idee, al denk ik dat je 1x100 mg P en tren A bedoeld dag van vertrek. Als je dan nog je test E erbij zet denk ik dat je aan 250 mg test ook voldoende zit als je ook de test P nog zet dag van vertrek.
 
Prima idee, al denk ik dat je 1x100 mg P en tren A bedoeld dag van vertrek. Als je dan nog je test E erbij zet denk ik dat je aan 250 mg test ook voldoende zit als je ook de test P nog zet dag van vertrek.
Ja test P ja. Typo’tje..

Mja ik dacht eerst ook aan 350mg. Maar aangezien de halfwaardetijd zo’n 5 dagen is, dacht ik dat ik met 500mg die week week op ongeveer het zelfde “niveau” uit zou kunnen komen als ik nu zit..
Anderzijds is het natuurlijk altijd een beetje gokken zonder bloedwerk en zou 350 misschien een mindere piek geven tov 500mg aangezien ik nu ook op 350mg pw zit
 
Puur theoretisch gezien zou ik eerder richting de 350mg gaan zitten dan richting de 500mg. Eén injection gaat sowieso geen groot verschil maken maar denk dat je met 350mg ook goed zit, met 250mg ook. Dan is 350mg wel een mooie middenweg, qua pieken/sides.
 
Back
Naar boven