XXL Nutrition

Korte reportage Stan McQuay

Bezoekers in dit topic

Altijd leuk om te zien en voor een naturel natuurlijk een topper !!!
 
haha "natural" indeed... ole!!
 
Zoiets kan je best natural halen denk ik, zo huge is hij echt niet.Alleen wel goed droog!
 
kan dit niet naturel zijn ? als je het 10 jaar doet ? lijkt me wel geloofwaardig
 
Outer zei:
Zoiets kan je best natural halen denk ik, zo huge is hij echt niet.Alleen wel goed droog!

Yep denk ook dat dit aardig mogelijk is;)
 
Naturel een fysiek halen dat vergelijkbaar is met de toppers van weleer, geloof er niet zo in. In de jaren 70 liepen de pro's ook zo bij, maar daar was er geen 1 naturel van.
 
Stan_mcquay_bodybuilder_c_ezr.jpg


kijk dit lijkt me wel hard maar mogelijk en zeker na 10 jaar ik vind dit 1 van de mooiste fysieken die ik ooit heb gezien
 
Top 5 wordt getest.....waar hij inzat....do the math.
 
hij naturel? :D
 
Mwah, mooiste fysiek niet echt vind ik.
Maar zeker niet slecht voor iemand die van natuur niet echt super huge is.
 
EricR zei:
Naturel een fysiek halen dat vergelijkbaar is met de toppers van weleer, geloof er niet zo in. In de jaren 70 liepen de pro's ook zo bij, maar daar was er geen 1 naturel van.

Het is moeilijk om het naturel te doen vooral als je met 100 kg of mee wil staan maar deze gast heeft er wel aardige genen voor als ik het zo zie.
Zelf train ik al een jaartje of 18 naturel maar dat geloven er een hoop ook al niet meer omdat ik er op bepaalde momenten beter bij sta als gasten die net voor een paar honderd euro aan booltjes naar binnen hebben gewerkt:D .

Zelfs mijn wereldrecord heb ik volledig naturel neergezet, terwijl het zonder booltjes absoluut voor onmogelijk werd gehouden. Zelfs kwa kracht bleef het toen ok, na 23 uur trainen kreeg ik uitbrander van mijn coach omdat ik een
setje bankdrukken wilde doen met 100 kg:laugh: :haha: .
 
BBD zei:
Top 5 wordt getest.....waar hij inzat....do the math.


op een EK of WK van de ifbb worden ze ook getest. en daar zijn ze ook niet positief.....
 
/-\naboliC zei:

Dus die tests stellen niks voor, maar goed je hoeft ook maar wat AAS te gebruiken met een korte detectietijd en je kan nog vlak voor de competitie 'on' zijn.
 
heb net het filmpje bekeken en die "zogezegde" naturel contest is echte zever.

de top 15 zit zeer goed aan de AS
 
haha, als al die lui op die 'natural' wedstrijden nog nooit een spuitje test of een dbolletje hebben gehad, eet ik mn schoenen op.
Wellicht zitten er 1 of twee tussen, maar neh, ik geloof d'r niet heel veel van...
 
Wat stelt dat nou voor een testje na een wedstrijd. Ze gebruiken gewoon op het begin van het jaar wat, niemand die het merkt van de jury na tien maanden erna.

Is wat anders als je atleet[atletiek] bent of zwemmer, dan komen ze gewoon 10 keer per jaar zonder te weten waarneer ze komen een plasje afnemen of bloedprikje bij je oor. Wilt je niet mee werken schorsing weet je meteen of iemand doping gebruikt of niet.
 
Back
Naar boven