Fitness Seller

Korte vraag ivm quadshots (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wooster

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
7 sep 2006
Berichten
29
Waardering
3
Lengte
1m84
Massa
94kg
Vetpercentage
14%
In't algemeen - de naald van een 23G 1" er nu helemaal in of 3/4? Ook heb ik ergens gelezen dat de huid wat opzij schuiven juist voor injecteren een goed idee is om zo 'terugspuit' effect te verhinderen daar de huis over het 'gaatje terugschuift...

Meningen?
 
'huis' moet dus HUID zijn. heb ik ook zo getypt maar dit ding verdoet mijn spelling en bewerken lukt dus niet. soms 'veranderd' de forum engine mijn spelling - hebben anderen hier ook wel eens last van??!
 
'huis' moet dus HUID zijn. heb ik ook zo getypt maar dit ding verdoet mijn spelling en bewerken lukt dus niet. soms 'veranderd' de forum engine mijn spelling - hebben anderen hier ook wel eens last van??!

Jij zegt het al, hoef er bijna niets aan toe te voegen, alleen dat de naald er gerust geheel in mag worden gezet.

Wat betreffend de huidplooi: ik heb nooit last van het terugspuit effect, maar als dat bij jou wel het geval is, kan dit een prima oplossing zijn.

BTW: ik hepf nooit lafst van defe forum engine, fpelling altijt goet:D
 
De huid een beetje wegtrekken en weer los laten na inject doe ik ook altijd .

Diepte heb ik nooit last van , gewoon helemaal erin rammen :D
 
Als je de naald er niet helemaal insteekt heeft het aspireren ook niet zoveel zin. Je gaat dan namelijk tijdens de injectie hoogstwaarschijnlijk heen en weer schuiven, waarbij je in theorie alsnog in een ader terecht kunt komen.
 
Waarom geef je de naald in USA maat aan? Het zou handiger zijn als je ze gewoon in cm's aangeeft. Dan krijg je meer reply's. Nu kan ik je niet adviseren omdat ik niet weet over welke maat naald je het hebt. :)
 
Waarom geef je de naald in USA maat aan? Het zou handiger zijn als je ze gewoon in cm's aangeeft. Dan krijg je meer reply's. Nu kan ik je niet adviseren omdat ik niet weet over welke maat naald je het hebt.

cm? wat voor een stroperig aas goedje spuit jij naar binnen??????
 
Kerel, mis ik iets of hebben we het wel over naalden? Hoe denk jij dat er in NL de lengte van naalden worden aangegeven?

Ik snap je vraagstelling niet, wat voor stroperig aas goedje spuit ik naar binnen?

Wat bedoel je met je vraag?
 
Kerel, mis ik iets of hebben we het wel over naalden? Hoe denk jij dat er in NL de lengte van naalden worden aangegeven?

Ik snap je vraagstelling niet, wat voor stroperig aas goedje spuit ik naar binnen?

Wat bedoel je met je vraag?

Hij verondersteld, dat jij het nu over de dikte van de naald hebt, terwijl jij de lengte bedoeld.

@TS
Maar het makkelijkste is inderdaad, om gewoon ff in mm de lengte + breedte maat aan te geven,
bv: 35mm / 0.8mm.
Dat wil zeggen je naald is 3.5cm lang, deze dus helemaal in je been rammen :D
 
Ik gebruik 0,6*25 voor quads, helemaal er in kan makkelijk :)
Huid opzij trekken heb ik ook gelezen, doe het alleen bijna nooit.
http://spotinjections.com/ kijk hier anders om een wat beter beeld te krijgen.
 
Hij verondersteld, dat jij het nu over de dikte van de naald hebt, terwijl jij de lengte bedoeld.

@TS
Maar het makkelijkste is inderdaad, om gewoon ff in mm de lengte + breedte maat aan te geven,
bv: 35mm / 0.8mm.
Dat wil zeggen je naald is 3.5cm lang, deze dus helemaal in je been rammen :D

Aha, ok. Ja, voor been is 0,6x25mm een goede optie. Zou persoonlijk, niet langer dan 0,7x30mm nemen. Vind het onnodig om extra lange/dikke naalden te gebruiken.

Maar de meningen hierover zijn natuurlijk verdeeld.
 
Sommige personen steken de naald er niet helemaal in, omdat je in het gekste geval de naald per ongeluk kan laten afbreken.
 
Aha, ok. Ja, voor been is 0,6x25mm een goede optie. Zou persoonlijk, niet langer dan 0,7x30mm nemen. Vind het onnodig om extra lange/dikke naalden te gebruiken.

Maar de meningen hierover zijn natuurlijk verdeeld.

Deze maat is ook mijn voorkeur! :D
 
Back
Naar boven