AndroidHealthClinic

Korte vraag voedingsschema (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MickG

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2010
Berichten
722
Waardering
18
Lengte
1m73
Massa
87kg
Vetpercentage
13%
Hallo,

Ik ben bezig met het maken van een voedingsschema en ik ben eigenlijk al klaar. Maar bij het controleren kwam ik op een ''foutje''.

Ik heb mijn bulk behoefte vast gesteld op 3800. ik weeg 85kg en zal dus ongeveer 170g eiwit per dag binnen moeten krijgen om te groeien. Ik heb mijn macros vast gesteld om 30 eiwit - 50 carbs - 20 vet.

Bij mijn totalen zijn deze macros echter ietsje anders (29-47-23).

Nu komt mijn vraag dus, waar ik echter maar 180 eiwit nodig heb zit ik als ik deze macros volg op zon 271 gram eiwit per dag. Lekker zo laten of omlaag in de eiwitten en dus een andere macrowaardes hanteren? 20-60-20 ofzo?

Bedankt,
Mick
 
je moet niet op percentages afstemmen, neem ong 2,2g eiwit per kg lichaamsgewicht en minimaal 1gram vet per kg lichaamsgewicht. vul de rest op met koolhydraten
 
als ik dit zou doen kom ik op zon 65% aan carbs
 
Als je behoefte daadwerkelijk 3800 kcal is mag je de richtlijnen ook wel wat ruimer nemen hoor;)
Wat meer eiwitten / vetten is dan bijna niet te voorkomen, maar probeer weg te blijven van de 300 gram eiwitten.
250 gram eiwitten, 125g vetten en de rest koolhydraten (420g) lijkt me vrij netjes voor je.
 
Back
Naar boven