AndroidHealthClinic

kostelijke sport..

Bezoekers in dit topic

nicodemus6

Competitive Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
5
Kipfilets, kwarkpotjes, melk...?? Pffff.. Ik eet al heel de dag door, maar dat kost me weinig moeite.. Ik eet graag :D
Het probleem is dat eten geld kost.. Op de duur eet je voor flink wat geld, dat is het grootste probleem.. Doe er dan nog eens supplementen bij en je trainingskosten... Je moet al rijk zijn om aan deze sport te doen..

Wat vinden jullie hier van? Hebben jullie het hier niet moeilijk mee?

Originally posted by Bracke
Kipfilets, kwarkpotjes, melk...?? Pffff.. Ik eet al heel de dag door, maar dat kost me weinig moeite.. Ik eet graag :D
Het probleem is dat eten geld kost.. Op de duur eet je voor flink wat geld, dat is het grootste probleem.. Doe er dan nog eens supplementen bij en je trainingskosten... Je moet al rijk zijn om aan deze sport te doen..

Wat vinden jullie hier van? Hebben jullie het hier niet moeilijk mee?

neuh ..

ik ga in het weekend niet uit etc..

veel mensen verbrassen in het weekend 50 euro aan niks..

dan geef ik het liever uit aan mijn lichaam :D

Ik hoef gelukkig mijn eten niet zelf te betalen. Trainen de helft, supplementen zelf. Dus het is nog wel vol te houden zo :)

ja, zit erg krap in het geld deze maand :(, betaal nu wel het meeste zelf aan voeding, supplementen en sportschool betaal ik ook zelf. ook betaal ik mijn opleiding zelf :/

Ikzelf hoef moet enkel de supps betalen dus het valt op zich wel mee.

wie heeft er nu trouwens supplementen nodig?? :D

is ook weer geld dat je in deftig eten kan stoppen!

Bodybuilden kost geld, veel geld...

Maar je krijgt er veel voor terug.

ach het valt wel mee.

Ik gooi ongeveer 100 euro aan eten in me keel per week.
Kan er wel mee leven.

het meeste wat ik eet, moet ik ook zelf betalen, ik houd eigenlijk ook nooit geld over maar netzo als nilsjei1234 ga ik ook nooit op stap dus da scheelt opzich weer..maar ik vind het niet erg want je krijgt er toch iest heel belangrijks vvor terug.

Is alleen een kostelijke zaak als je voor je eiwit en kh op shake's gaat rekenen... daarom probeer ik zoveel mogelijk uit gewoon eten te halen en eigenlijk alleen whey voor na de training + multivit + ev. wat creatine.
Komt neer op zo'n 20€ per maand aan supplementen en zo'n 225€ per jaar voor de gym. Valt nog best mee vind ik.

Natuurlijk als je er het maximum uit wilt halen, kost het een pak meer maar dat hangt toch van jezelf af. Je kan ook best zonder.

idd, nou ja mijn gym is spotgoedkoop, €99 per jaar.
verder gewoon eten, supps zijn niet echt nodig ook niet.

het hoeft niet veel geld te kosten...

Nu ja, als je aan de AS gaat, zeker als je er een paar na mekaar doet, dan begint het wel wat duur te zijn.

Elke hobby die serieuzere vorm aanneemt kost veel geld. Zijn keuzes die je moet maken dus. Betaal je eerst je telefoonrekening of ga je liever een zaterdagje uit of ga je toch voor die pot creatine in de aanbieding?

Originally posted by iKsZ
Elke hobby die serieuzere vorm aanneemt kost veel geld. Zijn keuzes die je moet maken dus. Betaal je eerst je telefoonrekening of ga je liever een zaterdagje uit of ga je toch voor die pot creatine in de aanbieding?

Klopt.. Het draait rond de prioriteiten die je omwille van geldgebrek moet stellen. Spijtig, daarmee wordt de minder koopkrachtige consument uit het spel gezet.. Bv, wij studenten..

Back
Naar boven