AndroidHealthClinic

Kotleven + Fitness

Bezoekers in dit topic

Slegers

Cool Novice
10 jaar lid
Waardering
0
Hallo iedereen

Ik ben sinds begin dit jaar aan het fitness. Ik deed dit tot en met september in fitness center do-it waar jullie misschien al wel van gehoord hebben. Maar sinds september zit ik op kot in Hasselt en heb ik problemen met m'n motivatie. Door het drukke studentenleven en lessen heb ik vaak geen zin meer om te gaan fitnessen (zelfs als ik bijvoorbeeld een hele dag vrij heb). Ik denk dat het ook wel komt doordat ik (nog) geen fitnesspartner heb en ik altijd alleen ga. Heeft iemand hier ook problemen mee gehad? Enkele tips?

Alvast bedankt!

Niet aanstellen en gewoon gaan. Als je dat niet kunt opbrengen een andere hobby zoeken

moet inderdaad wel toegeven dat als ik niet nog voor 100 euro supplementen had ik waarschijnljik nu zou stoppen...

waarom haal je dan supplementen als je het doorzettingsvermogen hebt van een salontafel?

ga gewoon, als je elke keer wanneer je toch gegaan bent met een goed gevoel de gym verlaat weet je dat je juist bezig bent, heb je dit niet en wordt de zin om te gaan steeds minder moet je een andere hobby gaan zoeken.

• Topic Starter Topic Starter
waarom haal je dan supplementen als je het doorzettingsvermogen hebt van een salontafel?

ga gewoon, als je elke keer wanneer je toch gegaan bent met een goed gevoel de gym verlaat weet je dat je juist bezig bent, heb je dit niet en wordt de zin om te gaan steeds minder moet je een andere hobby gaan zoeken.

Ja voorheen deed ik het altijd heel graag maar sinds op kot zit zijn er gewoon enkele dingen verandert waardoor de motivatie wat weg is.

1. Nu train ik alleen
2. Ik ging van Do-it (top 5 bodybuilding gym's in belgië) naar Basic-fit
3. Heb het altijd heel druk

Door het drukke studentenleven en lessen heb ik vaak geen zin meer om te gaan fitnessen (zelfs als ik bijvoorbeeld een hele dag vrij heb). Enkele tips? Alvast bedankt!

Zuip jezelf niet zo lam in de avond / nacht voor die vrije dag. Studenten hebben juist de meeste tijd van de iedereen. Wat zou ik graag weer student zijn. Heerlijk al die vrije tijd!

Verzin dus geen smoesjes maar stel doelen en motiveer jezelf.
Ik kan me niet voorstellen dat er bij je nieuwe sportschool geen mensen zitten waarmee je samen kunt trainen? Of mensen van je nieuwe studie om mee te trainen?

Alleen traint zoveel lekkerder... :P

Schraap het zand uit je vagina en gewoon gaan trainen!

gewoon stoppen en mij die supplementen geven

1. Nu train ik alleen
flinke schep PWO erin
2. Ik ging van Do-it (top 5 bodybuilding gym's in belgië) naar Basic-fit
Hasselt is redelijk groot, zal toch nog wel iets anders als basic fit zitten?
3. Heb het altijd heel druk
als student heb je vaak variabele lestijden + als je als student ( 3x ) in de week een uurtje /anderhalf uurtje sporten niet gepland krijgt moet je denk ik is naar je planning kijken.
je maakt tijd voor wat je belangrijk vind ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heel druk en nooit tijd om te trainen

sure bro

and bro, i mean not my bro

Het leven is altijd kort, fitness of geen fitness

"Drukke studentenleven". Wacht maar tot je full-time gaat werken...

When you want to Succeed as Bad as you want to Breathe, then you'll be Successful.

Groeten marc

Dat gaat toch vanzelf gekkie

Terug
Naar boven