Fitness Seller

kots jij of kots ik

Users who are viewing this thread

riggard

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
8 jun 2006
Lengte
1m90
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Iemand die kotsneigingen hebben tijdens het eten ziet als genieten van het leven is sowieso niet voor reden vatbaar.
tis meer je niet drukmaken om dat soort onzin en gewoon een mooie fysiek als genieten van het leven zien denk ik ;) als je van kotsen houd ben je een sick ****.

Gottardi Exp

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 jul 2006
leg me het verschil een uit tussen braken en kotsen ?

Wel in België gebruiken we dacht ik eerder overgeven=er komt iets uit
en braken=er komt niets uit, kokhalzen zeggen we ook.
Ja kotsen dacht ik dat er dan je eten terug uitkomt;) sorry als het een synoniem dan voor braken is:)

luppie

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
15 jul 2004
Wel in België gebruiken we dacht ik eerder overgeven=er komt iets uit
en braken=er komt niets uit, kokhalzen zeggen we ook.
Ja kotsen dacht ik dat er dan je eten terug uitkomt;) sorry als het een synoniem dan voor braken is:)
Lol wat een verschil weer hé hier in drenthe is het allebei hetzelfde dat er drap uit je waffel komt. Ik weet niet of het in de rest van nl ook zo is ?:D

EL MONSTRO

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
2 sep 2007
Lengte
1m89
Massa
116kg
Vetpercentage
12%
hahaha :D
tis een kotstopic geworde :)
wat we niet allemaal doen voor de sport ;)

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
12 jul 2007
Hij eet vast te droog, daar krijg je gemakkelijk braakneigingen van.

Smoothmold

Freaky Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
6 nov 2003
Ik heb het met met mijn havermout en water 's ochtends vroeg. Kokhalsen wel te verstaan. Kotsen doe ik niet aan, is zonde :D Even goed inademen, doet wonderen en daarna weer wat slokken drap nemen :P

Animallegs

Reborn
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
28 feb 2007
Lengte
1m74
Massa
108kg
Vetpercentage
26%
zooo dan moet er wel een hele kudde schapen door mijn slokdarm moeten komen wil ik van teveel eten kotsen. nee echt nog nooit van (teveel) eten gekotst... misschien minder schrokken, gewoon wat rustiger eten!

Strongman

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
14 mrt 2006
Lengte
1m91
Massa
128kg
Als je het binnenhoud is er niks aan de hand toch? Als je het uitkotst moet je weer opnieuw beginnen :(

snakeman

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
14 sep 2004
Lengte
1m87
Massa
102kg
Ik heb het met met mijn havermout en water 's ochtends vroeg. Kokhalsen wel te verstaan. Kotsen doe ik niet aan, is zonde :D Even goed inademen, doet wonderen en daarna weer wat slokken drap nemen :P

Klinkt zo bekend in mijn oren dit he...Dan maar Sick ****s:D

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
heb je het nu over riggard sophie?

kotsen heb je geen **** aan

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
+15 jaar member
Lid geworden
7 okt 2002
Tja, je moet gewoon je kcal tellen. Als je het echt niet binnenkrijgt in één maaltijd, dan tel je die kcal bij de volgende maaltijd of eet je de restje later op.

Het lichaam gaat voeding weigeren als de maag vol zit, als je niet voldoende kan eten om te groeien moet je dus eerst je maag leren oprekken. Dit doe je door 1 dag niets te eten en 1 dag enorm veel. Door dit af te wisselen zal je maag groter worden. De dag dat je niets eet kan je wel bijv. aminozuren drinken om niet catabool te worden.

Heb dit zelf zo gedaan en kan nu veel meer eten. Kwam in een periode zelfs aan 7000 kcal/dag.

LangeMan

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
4 aug 2003
Lengte
1m98
Massa
127kg
Vetpercentage
15%
Tja, je moet gewoon je kcal tellen. Als je het echt niet binnenkrijgt in één maaltijd, dan tel je die kcal bij de volgende maaltijd of eet je de restje later op.

Het lichaam gaat voeding weigeren als de maag vol zit, als je niet voldoende kan eten om te groeien moet je dus eerst je maag leren oprekken. Dit doe je door 1 dag niets te eten en 1 dag enorm veel. Door dit af te wisselen zal je maag groter worden. De dag dat je niets eet kan je wel bijv. aminozuren drinken om niet catabool te worden.

Heb dit zelf zo gedaan en kan nu veel meer eten. Kwam in een periode zelfs aan 7000 kcal/dag.

Ja, maar jij bent dan ook "BIG-T" :D

Tjibbe

Competitive Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
16 jun 2003
Als je niet echt kotst maar een beetje kotsneigingen krijgt zonder zuur in je mond te voelen lijkt het me niet een groot probleem

flowergrrl

..:: evil bunny ::..
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
18 sep 2006
Lol wat een verschil weer hé hier in drenthe is het allebei hetzelfde dat er drap uit je waffel komt. Ik weet niet of het in de rest van nl ook zo is ?:D

JA!

Kotsen = braken = overgeven.

Allemaal hetzelfde. :P

Naar boven