Fitness Seller

Kotsen door letterlijk alles... Hulp gezocht!

Bezoekers in dit topic

djuuls

Cool Novice
Lid geworden
14 nov 2017
Berichten
185
Waardering
184
Lengte
1m97
Massa
100kg
Vetpercentage
18%
Geachte lezer,

Ik heb al een meer dan een jaar last van verschillende kotsneigingen letterlijk tijdens alles.

Heb ik nog een stukje brood in me mond en sta ik op boem kotsen.

Ben ik aan het avondeten gewoon rustig opeens in mijn hoofd moet kotsen, moet kotsen.

Heb ik me yoghurt gegeten wil ik even de hond uitlaten opeens kotsen.

Ben ik aan het sporten en wil ik een flinke hap adem nemen tijdens met Reps / sets gelijk kokhalzen / kotsneigingen.

Adem ik door me mond in en uit meteen kotsen, kan niet door me mond ademen dan krijg ik al kotsneigingen zelfs nu ik hier zit dit te typen.

Weet iemand of kent iemand dit probleem bij jezelf of bij iemand anders en wat wellicht de oplossing is? Ik dacht eerst aan lactose intolerantie, maar ik drink al me hele leven melk, gebruik melk producten nooit problemen gehad dus daar verder niks achtergezocht. Wellicht teveel lucht opnemen tijdens het eten & drinken? Ik ben nog niet bij een dokter geweest dacht vraag het eerst even hier! Het is heel vervelend om steeds die kots gedachten te hebben, me buik zit tijdens het eten niet vol maar mijn hoofd zegt je moet kotsen, kotsen nu. Heel raar allemaal... Hopelijk kan iemand van jullie mij helpen!

Bedankt alvast!
 
Doe dat maar eerst even.

Of heb je er ook een klik in je keel bij met slikken? Dan ben je op de juiste plek.
Nee geen klik in me keel, het naar binnen werken is geen probleem nergens last van maar op een gegeven moment geven moment ( ik denk dat het me hersenen zijn ) een signaal af van je moet nu kokhalzen, je gaat nu kokhalzen. Terwijl mijn buik gewoon prima aanvoelt die zit juist te zeuren om meer meer meer. Maar het begon eerst met brinta en is nu verder gegaan naar ook andere producten. Zal nu gelijk de huisarts bellen.
 
Jaa klopt. Ik heb tussendoor operaties gehad had toen niet zoveel last nog ervan omdat ik weinig at., maar toen ik weer meer begon te eten is het weer teruggekomen het gevoel. Sport nu alweer een half jaartje fanatiek. Daarbij hoort veel voeding natuurlijk daarom nu echt veel last ervan.
 
Maakt jouw keel ook een klik geluid?
 
Gastroscopie laten doen.
 
Here we go again 🌈
 
Jaa precies, dacht ook aan mentaal omdat ik er zo lang mee rondloop dat ik gewoon precies eraan denk en het dan gebeurd.
Ooit overwogen een psycholoog hiervoor te spreken?
 
Hoor je toevallig iets klikken wanneer je slikt?
 
Weet je toevallig ook hoe of wanneer dit ontstaan is? Zelf denk ik dat het tussen je oren is gaan zitten. Inprincipe kun je zelf zo gek maken als je maar wilt. Blow je toevallig ook? Of gebruik je regelmatig andere drugs?
 
Kan slokdarm kanker zijn, iemand die ik kende had dezelfde symptomen
 
Hoor je toevallig iets klikken wanneer je slikt?
Nee ik hoor niks gelukkig.
Weet je toevallig ook hoe of wanneer dit ontstaan is? Zelf denk ik dat het tussen je oren is gaan zitten. Inprincipe kun je zelf zo gek maken als je maar wilt. Blow je toevallig ook? Of gebruik je regelmatig andere drugs?
Jaa precies tussen mijn oren ook is al een hele poos gaande, denk juist als ik eraan denk dat het gebeurd. Maar als ik er niet aan denk of probeer aan te denken gebeurd het weer haha. Ik gebruik geen drugs! Gelukkig.
Kan slokdarm kanker zijn, iemand die ik kende had dezelfde symptomen
Oeii dat is niet best ik zou het met de dokter ter sprake brengen dankjewel!
 
Back
Naar boven