Fitness Seller

kotsen tijdens de training

Bezoekers in dit topic

olddutch

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
23 aug 2007
Berichten
10.161
Waardering
101
Lengte
1m85
Massa
118kg
Vetpercentage
15%
kotsen tijdens of na je workout is dat eigenlijk hardcore ?

en waarom ?
doen jullie dat ook vaak met plezier ?



:kots:
 
Na een setje 20 rep squats heb ik regelmatig moeten kotsen.
 
..
 
ja, regelmatig
 
Tweemaal meegemaakt. Telkens na squats.
Oorzaak was de combinatie van trainen op maximum, te warm, vlak na eten en slechte ademhaling.

Vond hert noch hardcore noch leuk.
 
Nee, ik ben enkel met mezelf bezig.
 
Ooit 1 keertje na rug en setje benen. Heb erna lekker verder gedaan! maar leuk, neen dank je
 
Nog niet meegemaakt , wel een keer flink hoofdpijn.
 
Nog nooit. Wel altijd hoofdpijn na een benentraining.
 
hoe reageren de mensen om je heen eigenlijk als je de boel onderkotst?
 
Als ik kotst is het meestal na een beentraining, omdat ik teveel gegeten heb vlak ervoor.
 
1 keer gebeurd, tijdens de training, toen bleek dat ik iets verkeerds had gegeten, snel naar de wc gerend daar :D

Toen naar huis gegaan, en daar kwam het er nog 10x erger uit, dacht dat ik dood ging.
 
nog niet mee gemaakt :o
 
kotsen nog net niet, maar wel vaak misselijk en eten dat omhoog komt van 1,5 uur geleden.
Vaak met benentraining. Te intensief. niet veel rust tussen sets. nouja 4 min. rust, maar blijkt vaak nog te weinig dus. soms staak ik de training gewoon, geen fut meer en beroerd.
 
absoluut niet hardcore ofzo maar gewoon ****ing dom. Als je nou gewoon wat eerder eet dan gebeurt het niet ook al train je zo hard. En als je toch wat voelt dan moet je zelf wat meer rust nemen tussen de sets.
 
niks hardcore aan nee, geregeld gehad na beentraining, misselijk als de tyfus.. en me poten groeiden voor geen meter./ Nu weer lekker 2x in de week wat setjes squatten en voila, ze groeien weer

dus ieder het zijne
 
absoluut niet hardcore ofzo maar gewoon ****ing dom. Als je nou gewoon wat eerder eet dan gebeurt het niet ook al train je zo hard. En als je toch wat voelt dan moet je zelf wat meer rust nemen tussen de sets.

Eens!

Kan natuurlijk wel een keertje gebeuren, maar ik denk dat er voornamelijk weer eens overdreven word hier met "regelmatig kotsen". Als dat zo is moet je maar eens naar de huisarts voor een maagonderzoek.
 
bij het squaten of deadliften krijg ik soms braakneigingen maar doe altijd men uiterste best om het in te houden ! zou dom zijn om je eiwitten uit te kotsen he ...
 
wat dacht je van VOOR je workout ;)
 
gewoon dom want dan weet je niet meer hoeveel kcal je die dag precies moet eten.
 
Back
Naar boven