AndroidHealthClinic

kotsen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wss omdat je bv kwark niet echt lust? En het eerder bij braken blijft want effectief overgeven is eerder ziekelijk.
 
Als ik een banaan eet moet ik altijd kotsen. Maakt niet of men maag leeg of vol is. Kan gewoon geen bananen eten :( heel raar
 
Heb er ook wel eens last van, zonder duidelijke oorzaak.
 
wel al veel braakneigingen gehad maar het is er nog nooit uitgekomen :o

zeker als ik zo brokken proef in men kwark :kots:
 
In de ochtend is het erg bij mij 4 boterhammen doe ik makkelijk 4 uur over eet ik sneller ligt het weer op mn bord :D
 
In de ochtend is het erg bij mij 4 boterhammen doe ik makkelijk 4 uur over eet ik sneller ligt het weer op mn bord :D

Vandaar je handtekening..:D
 
wel al veel braakneigingen gehad maar het is er nog nooit uitgekomen :o

zeker als ik zo brokken proef in men kwark

brokken bedoel je van de randen aan het bakje als ie openstaat die worden hard:kots:
 
Wss omdat je bv kwark niet echt lust? En het eerder bij braken blijft want effectief overgeven is eerder ziekelijk.

Niet specifiek na de kwark ofzo, en sommige kwark vind ik best lekker. Heb het ook wel is na het schijten, alsof het ook langs de andere kant er uit wil. Of soms als ik de kleedkamer binnenkom en ik ben al beetje misselijk, en er hangt een ranzige zweetmeur.
 
Vervallen, ook zon mooi belgisch woord :)
 
Minder eten is niet echt een optie als je zwaarder wil worden :rolleyes: Ik kots het ook niet uit he (99 van de 100x) slik het weer netjes door.

best hardcore.echt zo van, neenee die eiwitten blijfen hier.
 
heb het bijna altijd s'morgens als ik mijn havermout binnen pleur, is idd niet echt leuk :(
ma ja mannen die willen ijzer rondslingeren mogen geen watjes zijn
dus doorslikken die hap! :)
 
Je kotst niet, maar je kokhalst. Daar hebben meer mensen last van hoor. Vooral 's ochtends de laatste happen brinta, en soms ook met mijn kwark.. zitten dan kleine klontjes in. (Konings naturel shit)
 
Ik heb het wel is als ik ziekelijk veel wou eten + drinken.. gewoon een te volle maag heb ik dan.. ben dan altijd saggo, helemaal voor niets gegeten.
 
Wie heeft dit ook regelmatig? Dat je aan het eten bent (of soms niet eens) en dat je ineens moet kotsen. Echt super k*t vind ik het, gelukkig kan ik het altijd nog doorslikken maar het is zo ****ing ranzig :(

Is het door goor eten of te veel eten ?.
Als het te veel eten is minder eten want hier word nog al mee overdreven in de bb wereld. Verder als je iets niet lust , leren eten of wat anders nemen in plaats van.
 
's ochtends moet ik vaak kokhalzen, en ik heb ook heel vaak dat ik zomaar uit het niets maagzuur in me mond krijg, dat slik ik gouw weer door.
 
sochtends heb ik er regelmatig last van. Vooral bij het drinken van shakes/melk en yoghurt.
 
Is het door goor eten of te veel eten ?.
Als het te veel eten is minder eten want hier word nog al mee overdreven in de bb wereld. Verder als je iets niet lust , leren eten of wat anders nemen in plaats van.

Ik wil zwaarder worden dus minder eten is niet echt een optie. Lust het wel maar vind het niet lekker :P Vind bijna niks lekker van me eetschema, daarom eet ik er vaak nog chips en ijs enzo bij om het dragelijker te maken.
 
Back
Naar boven