XXL Nutrition

Kracht 17 jarige

• Topic starter M1
  • Startdatum
  • Reacties 54
  • Weergaven 4K
  • Volgers 11

Bezoekers in dit topic

M1

Cool Novice
Waardering
15
Lengte
1m96
Massa
95kg
Hallo allemaal,
Ik vroeg me af of ik qua kracht een beetje gemiddeld ben.
Ik ben net 17 geworden. Ben 1.95m en ben nu een half jaar serieus aan het trainen. Ik train op spier en niet op kracht.
Ik heb me nooit gefocust op compounds maar begin er nu wel mee.
Benchen doe ik nooit.
Squatten net een paar maanden.
Deadliften 5 keer gedaan.
Mijn Maxes zijn:
Bench 1x 95
Squat 1x 140
Deadlift 7x 140
Deadliften nog nooit 1rep Max gedaan.
Hoe zien jullie dit?
Alvast bedankt!

Je weet echt wel dat je bovengemiddeld sterk bent😆

Iemand die nooit bencht en 95 bencht. 140 kg squatten na een paar maanden? Na 5x deadliften 7x140 kg. Dit is niet serieus toch .

Mocht het serieus zijn, ben je echt heel sterk voor je leeftijd en je trainingservaring. :thumbs:

Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,
Ik vroeg me af of ik qua kracht een beetje gemiddeld ben.
Ik ben net 17 geworden. Ben 1.95m en ben nu een half jaar serieus aan het trainen. Ik train op spier en niet op kracht.
Ik heb me nooit gefocust op compounds maar begin er nu wel mee.
Benchen doe ik nooit.
Squatten net een paar maanden.
Deadliften 5 keer gedaan.
Mijn Maxes zijn:
Bench 1x 95
Squat 1x 140
Deadlift 7x 140
Deadliften nog nooit 1rep Max gedaan.
Hoe zien jullie dit?
Alvast bedankt!
95 bench terwijl je nooit bencht, knap hoor. Om toch serieus hierop in te gaan,
de enige manier waarop deze stats enigzins realistisch zijn, is als jij een sport als worstelen of judo al jaren beoefend. Of je uitvoering is compleet off met een rom van enkele mm's. Of werk je in de bouw?

Nee ik bench nooit. Enige wat ik doe is dumbell press, en eigenlijk nooit flat.
Ik doe niet aan een vechtsport, heb al die jaren gevoetbalt. Mijn rom bij elke compound is goed, meerdere mensen zeggen dat.
Ben wel echt een half jaar bezig met serieus goed eten en gewoon 5x in de week sporten.

En de Deadlift is trouwens gewoon conventional, geen sumo.

• Like
Waarderingen: BB_
Sterk. Heb je de lifts op video?

Nee, alleen de Deadlift. Is van achter dus echt zien kan je niet. Meer voor bewijs.

ze zeggen altijd pic's or it didn't happend voor dit geld video ;)

Nee ik bench nooit. Enige wat ik doe is dumbell press, en eigenlijk nooit flat.
Ik doe niet aan een vechtsport, heb al die jaren gevoetbalt. Mijn rom bij elke compound is goed, meerdere mensen zeggen dat.
Ben wel echt een half jaar bezig met serieus goed eten en gewoon 5x in de week sporten.
Met jouw leeftijd en lengte klinkt dit al meer plausibel.
Hoe kom je aan 95 bench dan, neem aan dat dat niet met db's is :scratch: .
De stats die jij noemt zijn zeker zeer netjes. Maar ook wel te verwachten als je puur op kracht traint en alles goed doet. Ga zo door!

Train niet op kracht. Puur op spier. Kracht komt er natuurlijk bij, maar minder dan als ik op lage reps ga trainen. Ja ik bench idd nooit. 1x in de 1.5/2 maand puur om mijn Max te testen, maar geen werksetjes. Dat doe ik alleen met dumbbells.

hoeveel mensen worden er zoals Ronnie coleman en hoeveel mensen willen dat? Hele slechte vergelijking.

Ik vind helemaal mooi.

Coleman traint immers sinds zijn 12e en is niet 195 maar 180. Jaren langer aan het trainen en lengte doet een hoop zeggen ze toch?

Coleman traint immers sinds zijn 12e en is niet 195 maar 180. Jaren langer aan het trainen en lengte doet een hoop zeggen ze toch?
filmpjes van je lifts zouden ook een hoop zeggen

• Haha
Waarderingen: horn
Back
Naar boven