AndroidHealthClinic

Kracht en personal trainer

Bezoekers in dit topic

Smylr1991

Novice
Lid geworden
11 jul 2011
Berichten
16
Waardering
1
Lengte
1m64
Massa
59kg
Vetpercentage
25%
Beste mede-sporters,

Even voorstellen: na jaren niet heel veel aan sport te hebben gedaan, ben ik begin september begonnen met een personal trainer. Doel is voornamelijk veel spiermassa! Bij mijn trainer train ik 3x p/w. Ik ben 27 jaar, 164cm en toen ik begon was ik 58kg. Momenteel heb ik vakantie en gebruik ik, op aanraden van mijn trainer, het volgende schema met 3 sets en 10 reps. Dit doe ik ook 3x pw in sportschool.
- squat
- deadlift
- bench press
- seated cable row
- military press of shoulder dumble press
- planken en Chin ups

Ik probeer op onderhoud te eten en heb over het algemeen >2.5 gr eiwit/kg. Vandaag bijv heb ik gegeten:

Ontbijt:
- 2x volkoren brood
- 2 eiwitten gebakken in theelepel olijfolie

Training ca 1-1.5 uur

Post work out/late lunch
- banaan
- 100gr zilvervliesrijst
- 300 gr broccoli
- 300 gr roodbaarsfilet
- 1 eetlepel olijfolie

Diner
- 500gr kwark
- 100gr verse aardbeien
- 20 gr amandelen

Voor het slapen: 500 gr kwark met 100 gr verse aardbeien.

Totaal kcal: 1922 kcal
Carbs: 178gr
Protein: 193gr
Vet: 43gr

Ik ben ca 2.5 kg aangekomen; met een geschiedenis van een eetstoornis is dit best lastig, maar ik hou me braaf aan mijn voeding omdat ik besef dat ik gewicht moet aankomen.

Hebben jullie misschien op-/aanvullingen? Ik denk eraan om te stoppen met personal training gezien financieel aspect.

Alvast bedankt voor de informatie.
 
Laatst bewerkt:
Waarom eet je op onderhoud als je moet aankomen?
 
Waarom eet je geen normaal diner?
Ook zijn je vetten erg laag en je eiwitten heb je genoeg aan 100-125 gram.
 
Dit varieert per dag hoor. Vandaag erg laat lunch gehad en had daarna niet veel zin in uitgebreid diner. Gisteren bijv: 170 gr carbs, 162gr eiwitten en 68gr vetten (2095 kcal) met ook "normaal diner" met aardappel kip en groenten.
 
trainer skippen ,hier op het forum is veel meer kennis en ervaring en nog gratis ook
 
Hey meid! Ben je nog online op dit forum of niet echt?

Ik ken je probleem/verhaal/doel (ik probeer ook gezond aan te komen na mijn eetstoornis) en weet als geen ander dat het niet eenvoudig is. Deel gerust eens hoe het gaat, ik reageer graag!
 
Back
Naar boven