AndroidHealthClinic

Kracht Kuur (advies)

Bezoekers in dit topic

vrieskist933

Novice
Lid geworden
24 mei 2018
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m93
Massa
105kg
Vetpercentage
16%
Ik ben al 1,5 jaar op hetzelfde gewicht en heb het idee dat ik een plateau heb bereikt qua kracht (heb al een paar maanden geen progressie meer). Ik zou graag een extra boost willen krijgen die me voornamelijk sterker maakt. Massa vergroting interesseert me niet zo aangezien ik mezelf wel groot genoeg vind.
Een maat van me in de gym raadde me aan om eens een kuurtje te pakken, iets waar hij wel wat ervaring mee heeft. Hij raadde me gelijk een Test-e kuur aan met dianabol maar volgens mij is dit best heftig voor een beginner. En aangezien hij best een mongool is leek me dat niet alles.
Na zelf wat research leek me in eerste instantie winstrol wel een optie maar volgens mij is dat meer voor Festival boys die snel ff ripped willen worden.
Iemand een aanrader?

mijn stats zijn:
bench: 135kg
squat 180 kg
deadlift 210 kg
 
test met dbol is wel een geschikte kuur voor jouw doelen.
1-10 500mg test-e
1-6 40mg dbol

2 weken na laatste injectie test-e beginnen met nakuur nolvadex op 20mg per dag voor 4 weken of clomid op 50mg
 
Voor kracht zou ik opperen voor zoiets; 50-100mg Anavar 500mg test-e en 600mg deca of tren.

Maar je zegt dat het je eerste kuurtje is, dan zou ik het lekker houden op test-e 500mg elke week. Verder is de manier waarop je traint veelal leidend of je groeit of juist sterker wordt.
 
Wat Vonk zegt is de programmering van je trainingen eigenlijk nog veel belangrijker.

Ik zou het volgende aanraden:
- 250-300mg test-e ew
- 50mg anavar ed
- eventueel 200mg mast-e ew

Of gewoon 500mg test, maar ik denk dat de krachttoename je hierop gaat tegenvallen.
 
Wat is je bf? Erg belangrijk als je met AAS te werk gaat (oestrogene bijwerkingen). Als de 16% klopt zou ik lekker cutten tot 10-12% en dan met 1 van de bovenstaande beginnen.

Persoonlijk vond ik anavar niet zo prettig als kickstart. Mijn eerste kuur was 40mg var/450mg test/200 deca. Tijdens de eerste weken had ik zo veel last van backpumps dat ik na squats en deadlifts soms moest stoppen omdat ik niet meer fatsoenlijk kon staan, zitten of lopen. Rest van de cycle flink wat kracht gewonnen. Taurine helpte, maar in beperkte maten.
 
Deload doen en ander schema starten?

Kcal surplus+progressiv overload=Gains (even heel zwart/wit)

Welk kt schema volg je nu?
 
Anderhalf jaar op hetzelfde gewicht... ook al interesseert meer massa je niet.. wil je sterker worden zal je ook zwaarder moeten worden. Mijn advies: meer eten
 
Oh, las er dik overheen dat massa niet zo interessant is. Dan toch naar de andere 2 heren boven mij luisteren :o.
 
Oxymetholone
Dianabol
Halotestin
Methyltest
Methyltren
Superdrol
M1T

Let op: dit is absoluut geen advies, maar direct antwoord op je vraag waar je sterk van word :P
 
Testosteron-only gaat je niet veel sterker maken.

Dianabol is wel een optie.
 
wk 1-10 750 mg HG Sustanon of Test E. Ga liever voor echt i.p.v. UG.
10 dagen voordat je de eerste inject zet ga je primen met een snelwerkende AI om de test sneller te laten inkicken en minder sides met bloating te krijgen. Gedurende de kuur neem je een lage dosis arimidex.
 
Ik ben al 1,5 jaar op hetzelfde gewicht en heb het idee dat ik een plateau heb bereikt qua kracht (heb al een paar maanden geen progressie meer). Ik zou graag een extra boost willen krijgen die me voornamelijk sterker maakt. Massa vergroting interesseert me niet zo aangezien ik mezelf wel groot genoeg vind.
Een maat van me in de gym raadde me aan om eens een kuurtje te pakken, iets waar hij wel wat ervaring mee heeft. Hij raadde me gelijk een Test-e kuur aan met dianabol maar volgens mij is dit best heftig voor een beginner. En aangezien hij best een mongool is leek me dat niet alles.
Na zelf wat research leek me in eerste instantie winstrol wel een optie maar volgens mij is dat meer voor Festival boys die snel ff ripped willen worden.
Iemand een aanrader?

mijn stats zijn:
bench: 135kg
squat 180 kg
deadlift 210 kg

‘En aangezien hij best een mongool is’

Hahha
:roflol:
 
Back
Naar boven