MuscleMeat

Kracht omzetten in functionele kracht?

Bezoekers in topic

daniel00

Novice
Lid geworden
8 jun 2015
Lengte
1m96
Massa
128kg
Vetpercentage
10%
ook zou ik je nog onze 2 motto's van Crossfit meegeven

"Never be avraid to kip"

"we can kip it"

Inb4

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
22 jan 2015
Lengte
1m75
Massa
50kg
Vetpercentage
> 50%
Nou zeg, wat een onaardigerds hier.
Ik schrik er van zeg !

Wat vind jij functionele kracht poepje ?

Pleurklaat

Colossal Veteran
Lid geworden
9 dec 2013
Lengte
1m78
  • Topic Starter Topic Starter
kracht toepasbaar op de betreffende functie

broken bat

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
28 dec 2013
Lengte
1m93
Massa
103kg
Zou wat pindakaas op je hand smeren en een hond kopen.

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Accepteer je ook rsgp?
Als er een hond in staat is om de pindakaas van mijn handen te likken voordat ik het zelf doe zou ik hem meteen kopen.

Een hond die zo snel is kan veel geld opleveren met hondenracen;)

Pleurklaat

Colossal Veteran
Lid geworden
9 dec 2013
Lengte
1m78
  • Topic Starter Topic Starter
no hond maar hondenrace prijzengeld is hondenrace prijzengeld

Jacked and Jan

Gr Jan
Elite Member
Lid geworden
29 sep 2014
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
17%
CrossFit verovert Nederland! Een CrossFit work-out bestaat uit functionele bewegingen. Functionele bewegingen zijn bewegingen die je in het dagelijks leven ook maakt, zoals gooien, tillen, duwen, trekken, springen, klimmen, zitten en rennen. Eigenlijk iedere beweging die je gedurende een dag maakt. Al deze bewegingen worden gecombineerd in een work-out die in een hoge intensiteit wordt uitgevoerd binnen een bepaalde tijd of zo snel mogelijk.

Robke78

Town Drunk
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
18 dec 2006
Lengte
1m72
Massa
105kg
Vetpercentage
15%
Ga bij een verhuisbedrijf werken. Koelkast walks, wasmachine lifts etc...

Apeiron

Cool Novice
Lid geworden
27 sep 2013
Lengte
1m76
Massa
88kg
CrossFit verovert Nederland! Een CrossFit work-out bestaat uit functionele bewegingen. Functionele bewegingen zijn bewegingen die je in het dagelijks leven ook maakt, zoals gooien, tillen, duwen, trekken, springen, klimmen, zitten en rennen. Eigenlijk iedere beweging die je gedurende een dag maakt. Al deze bewegingen worden gecombineerd in een work-out die in een hoge intensiteit wordt uitgevoerd binnen een bepaalde tijd of zo snel mogelijk.

Ik kan je vertellen dat ik in mijn carriere als software ontwikkelaar ontzettend gebaat ben bij deze functionele bewegingen.

Starx6673

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
2 sep 2013
Lengte
1m80
Massa
96kg

Die pot met augurken krijg je er anders niet mee open! :mad:

Jacked and Jan

Gr Jan
Elite Member
Lid geworden
29 sep 2014
Lengte
1m86
Massa
90kg
Vetpercentage
17%
Even een serieuze vraag in een onserieus topic; heeft er iemand tips om je explosiviteit te verbeteren zonder cardio te doen?

Die pot met augurken krijg je er anders niet mee open! :mad:

De ultieme full-body workout beleeft u met de Hastings Sledgehammers!

Een Sledgehammer wordt veelvuldig gebruikt om explosiviteit, kracht, uithoudingsvermogen en coördinatie te verbeteren. Daarnaast is de Sledgehammer een ideaal trainingsmiddel voor Crossfit training en speciaal ontworpen om op onder andere potten augurken te slaan.

Steensteen

Huge Freak
Lid geworden
12 aug 2013
Lengte
1m86
Massa
90kg
Even een serieuze vraag in een onserieus topic; heeft er iemand tips om je explosiviteit te verbeteren zonder cardio te doen?

Elke rep zo explosief/snel mogelijk uitvoeren, zonder daarop techniek te verliezen

Starx6673

Huge Freak
Elite Member
Lid geworden
2 sep 2013
Lengte
1m80
Massa
96kg
Even een serieuze vraag in een onserieus topic; heeft er iemand tips om je explosiviteit te verbeteren zonder cardio te doen? De ultieme full-body workout beleeft u met de Hastings Sledgehammers! Een Sledgehammer wordt veelvuldig gebruikt om explosiviteit, kracht, uithoudingsvermogen en coördinatie te verbeteren. Daarnaast is de Sledgehammer een ideaal trainingsmiddel voor Crossfit training en speciaal ontworpen om op onder andere potten augurken te slaan.
Een hamer? Moet ik de hele pot aan gort meppen? Dan zit er verdomme allemaal glas in mijn augurken! :mad:

sam1234

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
15 jan 2013
Lengte
1m80
Massa
79kg
Vetpercentage
12%
Wordt verhuizer. Ruggetje wordt hard genoeg aangepakt met miele wasmachines miele drogers. Grote koelkasten, antieke tafels etc etc Bovendien alles doorsteken naar balkon dus schrik niet van 2 uur non stop je schouders gebruiken om aan te geven ;)

Ohja en handig in de cut, kilometers maken.
Bij project verhuizingen (kantoren, scholen intern etc) loop je met gemak de hele dag heen en weer.

Inb4

Freaky Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
22 jan 2015
Lengte
1m75
Massa
50kg
Vetpercentage
> 50%
Wordt verhuizer. Ruggetje wordt hard genoeg aangepakt met miele wasmachines miele drogers. Grote koelkasten, antieke tafels etc etc Bovendien alles doorsteken naar balkon dus schrik niet van 2 uur non stop je schouders gebruiken om aan te geven ;) Ohja en handig in de cut, kilometers maken. Bij project verhuizingen (kantoren, scholen intern etc) loop je met gemak de hele dag heen en weer.

Goeie avatar Sam1234 :D

Naar boven