AndroidHealthClinic

Kracht omzetten in functionele kracht? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pleurklaat

Colossal Veteran
Lid geworden
9 dec 2013
Berichten
14.638
Waardering
5.543
Lengte
1m78
Hallo,

Ik train nu een tijdje en ben wel een beetje sterk maar begin steeds meer het idee te krijgen dat mijn kracht totaal niet functioneel is. In het alledaagse leven is er van squatten en deadliften niet echt sprake en barbells kom je in het wild ook maar zelden tegen. Ik wil dus mijn strength om gaan zetten in functional strength.

Dus vroeg ik mij af of iemand hier tips heeft voor kipping handstand pushups, wall balls en glute ham raise device sit ups?
 
Nou ik zou gewoon echt m'n bench blijven trainen voor het geval je weer eens onder een dik kreng belandt, die wil je dan wel gewoon weg kunnen duwen.
 
Homofilie blokkeert het enzym dat verantwoordelijk is voor omzetting naar functionele kracht.

Waarschijnlijk heb je meer aanleg voor functional tensile-anus strength
 
goed dat je inziet dat alleen barbell training het gewoon niet altijd doet. het is een goede basis om te beginnen. goed ook dat je inziet dat kippen een goede oplossing is voor al je problemen. in het echte leven kijkt niemand naar goede techniek en alleen maar naar resultaat, daarom moet je ook van een resultaat gerichte aanpak denken. Bij Crossfit ben je daar op de ideale plek.

de beste oplossing is gewoon om 1 van onze Crossfit boxen binnen te stappen en je laten begeleiden door een zeer ervaren en gekwalificeerde Crossfit trainer. die hebben werkelijk weekenden training gehad om zo veel mogelijk kennis te verzamelen.

ook zou ik je nog onze 2 motto's van Crossfit meegeven

"Never be avraid to kip"

"we can kip it"

Nou ik zou gewoon echt m'n bench blijven trainen voor het geval je weer eens onder een dik kreng belandt, die wil je dan wel gewoon weg kunnen duwen.

dit probleem wordt ook weer verholpen door Crossfit.

wij hebben Crossfit zou leuk gemaakt dat je niet kan stoppen om er over te praten. dit vinden sommige mensen die Crossfit niet begrijpen erg vervelend en zullen het contact dan verbreken. hierdoor is met grote zekerheid te zeggen dat er niet zoals jij het benoemd een dik kreng op je beland.

wij van crossfit zijn de elite en daarom gaan wij niet met anderen om.

ik hoop dat je ik wat geholpen hebt

Namens Crossfit Nedeland
Broken Bat
 
Permban voor dikzak troll :trollface:
 
strongman training geen optie?
 
Ik heb heb een homegym, dus ik moet functioneel mijn barbell deadliften om te kunnen stofzuigen. Dus niet meer trainen bij die smerige powerhouse locaties en lekker thuis gaan liften voor functionele kracht.
 
ik heb paar dagen geleden een auto van 960 kg uit het zand getild
kom bij mij
 
Hallo,

Ik train nu een tijdje en ben wel een beetje sterk maar begin steeds meer het idee te krijgen dat mijn kracht totaal niet functioneel is. In het alledaagse leven is er van squatten en deadliften niet echt sprake en barbells kom je in het wild ook maar zelden tegen. Ik wil dus mijn strength om gaan zetten in functional strength.

Dus vroeg ik mij af of iemand hier tips heeft voor kipping handstand pushups, wall balls en glute ham raise device sit ups?

Maak van je dagelijks leven en huishouden één groot strongman event, trut.

Oh ja, maar ga dan eerst eens bij mama weg en op jezelf.

Zo'n thuis-hotel waar je bedje gespreid is, je reet wordt afgeveegd en waar naast 'barbellen' masturberen jouw enige nevenactiviteit is werken niet echt functioneel stimulerend vrees ik.

kusje
 
  • Like
Waarderingen: mat
Maak van je dagelijks leven en huishouden één groot strongman event, trut.

Oh ja, maar ga dan eerst eens bij mama weg en op jezelf.

Zo'n thuis-hotel waar je bedje gespreid is, je reet wordt afgeveegd en waar naast 'barbellen' masturberen jouw enige nevenactiviteit is werken niet echt functioneel stimulerend vrees ik.

kusje

:roflol:
 
Oh ja, ik las net in een ander topic dat je eventueel ook kunt gaan Curen.

Zo'n Cuur helpt vast een berg!
 
Oh ja, ik las net in een ander topic dat je eventueel ook kunt gaan Curen.

Zo'n Cuur helpt vast een berg!

Hahahahh precies. Kzou de gewichten omlaag doen dan komt je kracht niveau in de buurt van functionele krachtniveau.
 
Ik heb heb een homegym, dus ik moet functioneel mijn barbell deadliften om te kunnen stofzuigen. Dus niet meer trainen bij die smerige powerhouse locaties en lekker thuis gaan liften voor functionele kracht.

Daar heb je je antwoord.. Je moet schoonmaker bij een gym worden.
Succes met je nieuwe baan! :thumbs:
 
Daar heb je je antwoord.. Je moet schoonmaker bij een gym worden.
Succes met je nieuwe baan! :thumbs:

Ik zoek nog iemand die de chalk van mijn handen komt likken na een training.

Ik zie je sollicitatie wel als ik geintereseerd bent
 
Ik zoek nog iemand die de chalk van mijn handen komt likken na een training.

Ik zie je sollicitatie wel als ik geintereseerd bent

ik ben geen homo maar 20 euro is 20 euro

hoi jezza
 
Laatst bewerkt:
Respect dat je zo uit de kast durft te komen

Respect
 
Ik zoek nog iemand die de chalk van mijn handen komt likken na een training.

Ik zie je sollicitatie wel als ik geintereseerd bent

Zou wat pindakaas op je hand smeren en een hond kopen.

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

ik ben geen homo maar 20 euro is 20 euro

Accepteer je ook rsgp?
 
Back
Naar boven