XXL Nutrition

Kracht omzetten in functionele kracht?

Bezoekers in dit topic

ook zou ik je nog onze 2 motto's van Crossfit meegeven

"Never be avraid to kip"

"we can kip it"
 
Nou zeg, wat een onaardigerds hier.
Ik schrik er van zeg !

Wat vind jij functionele kracht poepje ?
 
kracht toepasbaar op de betreffende functie
 
Zou wat pindakaas op je hand smeren en een hond kopen.

---------- Toegevoegd om 19:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------



Accepteer je ook rsgp?
Als er een hond in staat is om de pindakaas van mijn handen te likken voordat ik het zelf doe zou ik hem meteen kopen.

Een hond die zo snel is kan veel geld opleveren met hondenracen;)
 
no hond maar hondenrace prijzengeld is hondenrace prijzengeld
 
CrossFit verovert Nederland! Een CrossFit work-out bestaat uit functionele bewegingen. Functionele bewegingen zijn bewegingen die je in het dagelijks leven ook maakt, zoals gooien, tillen, duwen, trekken, springen, klimmen, zitten en rennen. Eigenlijk iedere beweging die je gedurende een dag maakt. Al deze bewegingen worden gecombineerd in een work-out die in een hoge intensiteit wordt uitgevoerd binnen een bepaalde tijd of zo snel mogelijk.
 
Ga bij een verhuisbedrijf werken. Koelkast walks, wasmachine lifts etc...
 
CrossFit verovert Nederland! Een CrossFit work-out bestaat uit functionele bewegingen. Functionele bewegingen zijn bewegingen die je in het dagelijks leven ook maakt, zoals gooien, tillen, duwen, trekken, springen, klimmen, zitten en rennen. Eigenlijk iedere beweging die je gedurende een dag maakt. Al deze bewegingen worden gecombineerd in een work-out die in een hoge intensiteit wordt uitgevoerd binnen een bepaalde tijd of zo snel mogelijk.

Ik kan je vertellen dat ik in mijn carriere als software ontwikkelaar ontzettend gebaat ben bij deze functionele bewegingen.
 
CrossFit verovert Nederland! Een CrossFit work-out bestaat uit functionele bewegingen. Functionele bewegingen zijn bewegingen die je in het dagelijks leven ook maakt, zoals gooien, tillen, duwen, trekken, springen, klimmen, zitten en rennen. Eigenlijk iedere beweging die je gedurende een dag maakt. Al deze bewegingen worden gecombineerd in een work-out die in een hoge intensiteit wordt uitgevoerd binnen een bepaalde tijd of zo snel mogelijk.

Die pot met augurken krijg je er anders niet mee open! :mad:
 
Even een serieuze vraag in een onserieus topic; heeft er iemand tips om je explosiviteit te verbeteren zonder cardio te doen?

Die pot met augurken krijg je er anders niet mee open! :mad:

De ultieme full-body workout beleeft u met de Hastings Sledgehammers!

Een Sledgehammer wordt veelvuldig gebruikt om explosiviteit, kracht, uithoudingsvermogen en coördinatie te verbeteren. Daarnaast is de Sledgehammer een ideaal trainingsmiddel voor Crossfit training en speciaal ontworpen om op onder andere potten augurken te slaan.
 
Even een serieuze vraag in een onserieus topic; heeft er iemand tips om je explosiviteit te verbeteren zonder cardio te doen?

Elke rep zo explosief/snel mogelijk uitvoeren, zonder daarop techniek te verliezen
 
Elke rep zo explosief/snel mogelijk uitvoeren, zonder daarop techniek te verliezen

met compounds etc wel logisch
met face poels niet, iets met ijzer tegen mijn tand
 
Even een serieuze vraag in een onserieus topic; heeft er iemand tips om je explosiviteit te verbeteren zonder cardio te doen? De ultieme full-body workout beleeft u met de Hastings Sledgehammers! Een Sledgehammer wordt veelvuldig gebruikt om explosiviteit, kracht, uithoudingsvermogen en coördinatie te verbeteren. Daarnaast is de Sledgehammer een ideaal trainingsmiddel voor Crossfit training en speciaal ontworpen om op onder andere potten augurken te slaan.
Een hamer? Moet ik de hele pot aan gort meppen? Dan zit er verdomme allemaal glas in mijn augurken! :mad:
 
Wordt verhuizer. Ruggetje wordt hard genoeg aangepakt met miele wasmachines miele drogers. Grote koelkasten, antieke tafels etc etc Bovendien alles doorsteken naar balkon dus schrik niet van 2 uur non stop je schouders gebruiken om aan te geven ;)

Ohja en handig in de cut, kilometers maken.
Bij project verhuizingen (kantoren, scholen intern etc) loop je met gemak de hele dag heen en weer.
 
Wordt verhuizer. Ruggetje wordt hard genoeg aangepakt met miele wasmachines miele drogers. Grote koelkasten, antieke tafels etc etc Bovendien alles doorsteken naar balkon dus schrik niet van 2 uur non stop je schouders gebruiken om aan te geven ;) Ohja en handig in de cut, kilometers maken. Bij project verhuizingen (kantoren, scholen intern etc) loop je met gemak de hele dag heen en weer.

Goeie avatar Sam1234 :D
 
Back
Naar boven