XXL Nutrition

Kracht overbracht van oefeningen

Users who are viewing this thread

Jasper Balster

Cool Novice
Lid geworden
15 jan 2018
Lengte
1m75
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Ivm een onderontwikkelde upperchest heb ik in m'n nieuwe schema een incline benchpress ipv flat benchpress.

Ik heb afgelopen jaren erg gefocust op m'n bench omhoog brengen in gewicht en dit is goed gelukt. Ik vroeg me af als ik in incline benchpress erg sterk word hoe dit vertaald naar m'n flat benchpress als ik die helemaal niet doe.

Wat is jullie ervaring hiermee?

ak

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
7 mei 2021
Lengte
1m80
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
Ivm een onderontwikkelde upperchest heb ik in m'n nieuwe schema een incline benchpress ipv flat benchpress.

Ik heb afgelopen jaren erg gefocust op m'n bench omhoog brengen in gewicht en dit is goed gelukt. Ik vroeg me af als ik in incline benchpress erg sterk word hoe dit vertaald naar m'n flat benchpress als ik die helemaal niet doe.

Iets wat je niet op vaak doet zal minder worden.

tymboo

Colossal Veteran
Elite Member
Challenge Winner
+10 jaar member
Lid geworden
12 jun 2007
Lengte
1m87
Massa
120kg
Waarom in plaats van? Kan toch beiden in een schema?

MDC

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
13 dec 2019
Lengte
1m76
Massa
100kg
Vetpercentage
15%
volume pakken bij de incline en kracht bij de flat bench dan gewoon tijdens je training :p?

Bulk40

Cool Novice
Lid geworden
29 aug 2020
Lengte
1m90
Massa
112kg
Vetpercentage
20%

Mijn ervaring is dat die flat dan minder wordt... zelfde trouwens bij dumbell press. Ik vind dat zelf ook frustrerend trouwens. Merk wel dat je weer overgaat naar flat je snel weer (4 weken of zo) op oude niveau zit.

Naar boven