AndroidHealthClinic

Kracht overbracht van oefeningen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jasper Balster

Cool Novice
Lid geworden
15 jan 2018
Berichten
220
Waardering
129
Lengte
1m75
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Ivm een onderontwikkelde upperchest heb ik in m'n nieuwe schema een incline benchpress ipv flat benchpress.

Ik heb afgelopen jaren erg gefocust op m'n bench omhoog brengen in gewicht en dit is goed gelukt. Ik vroeg me af als ik in incline benchpress erg sterk word hoe dit vertaald naar m'n flat benchpress als ik die helemaal niet doe.

Wat is jullie ervaring hiermee?
 
Ivm een onderontwikkelde upperchest heb ik in m'n nieuwe schema een incline benchpress ipv flat benchpress.

Ik heb afgelopen jaren erg gefocust op m'n bench omhoog brengen in gewicht en dit is goed gelukt. Ik vroeg me af als ik in incline benchpress erg sterk word hoe dit vertaald naar m'n flat benchpress als ik die helemaal niet doe.

Wat is jullie ervaring hiermee?
Iets wat je niet op vaak doet zal minder worden.
 
Waarom in plaats van? Kan toch beiden in een schema?
 
volume pakken bij de incline en kracht bij de flat bench dan gewoon tijdens je training :p?
 
Ivm een onderontwikkelde upperchest heb ik in m'n nieuwe schema een incline benchpress ipv flat benchpress.

Ik heb afgelopen jaren erg gefocust op m'n bench omhoog brengen in gewicht en dit is goed gelukt. Ik vroeg me af als ik in incline benchpress erg sterk word hoe dit vertaald naar m'n flat benchpress als ik die helemaal niet doe.

Wat is jullie ervaring hiermee?
Mijn ervaring is dat die flat dan minder wordt... zelfde trouwens bij dumbell press. Ik vind dat zelf ook frustrerend trouwens. Merk wel dat je weer overgaat naar flat je snel weer (4 weken of zo) op oude niveau zit.
 
Back
Naar boven