MuscleMeat

Kracht verlies minimaliseren tijdens vakantie (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem1403

Novice
Lid geworden
5 jul 2022
Berichten
1
Waardering
1
Lengte
1m75
Massa
70kg
Vetpercentage
14%
Ik ben nu al meerdere maanden hard aan het trainen en zit nu in een bulk. Ik ben al een stuk sterker geworden op de big three lifts. Alleen ik ga over 2 weken op vakantie. Eerst ga ik een week naar albu feira (waar ik vooral alcohol ga drinken) en daarna nog 2 weken op vakantie. Ik vroeg me af of iemand nog tips of advies had om zoveel mogelijk kracht te behouden tijdens deze 3 weken?
 
Veel eten, wordt je zwaarder en sterker van.(en creatine laden)
 
Kracht ga je toch wel inleveren als je 3 weken niet traint.
Denk eerder dat je het voorkomen/beperken van spierverlies bedoeld.
Wat ik zelf nooit zal snappen... Waarom jezelf een week lang lamzuipen?
Als je echt spierverlies oid zo graag wil beperken... Beperk t zuipen, eet voldoende en genoeg eiwitten.
Neem op elk glas bier een glas water om "doorhevelen" te beperken. En geniet van een vakantie ipv lam zuipen.

Maar das mijn mening.
 
Ik ben nu al meerdere maanden hard aan het trainen en zit nu in een bulk. Ik ben al een stuk sterker geworden op de big three lifts. Alleen ik ga over 2 weken op vakantie. Eerst ga ik een week naar albu feira (waar ik vooral alcohol ga drinken) en daarna nog 2 weken op vakantie. Ik vroeg me af of iemand nog tips of advies had om zoveel mogelijk kracht te behouden tijdens deze 3 weken?
Goed bezig! Je had natuurlijk wat beter kunnen plannen, eventueel cutten van te voren.
Kracht ga je wel wat op inleveren, al zijn drie weken niet shocking. Blijf goed eten, genoeg eiwitten en veel water. Leef je lekker uit en ga erna weer knallen in de gym. Je kunt wat bodyweight oefeningen doen overdag, maar dat is een utopie waarschijnlijk. Je bent jong, herstelt snel genoeg, enjoy!
 
Wat ik zelf nooit zal snappen... Waarom jezelf een week lang lamzuipen?
Moet je het snappen en moet je het veroordelen? Dat denk ik als ik iemand weer eens zie 'vinden' :P

Als hordes aan pubers allemaal hetzelfde willen op die leeftijd, dan zal het toch wel leuke tijden opleveren gok ik zo (mijn n=1 ervaring onderstreept dit ;) ) Ik heb mijn wederhelft ontmoet in zo'n week na een halve jerrycan aan sangria.

Super genoten, maar op een andere manier dan dat ik nu zo doen.

Neem op elk glas bier een glas water om "doorhevelen" te beperken.
Leuk advies, maar werkt in de praktijk natuurlijk niet. Een rondje cola tussendoor is soms al lastig ;)

@TS
Net zoals in alle andere 100 topics over dit onderwerp. Je kiest deze 2 weken voor je vrienden, feest en alcohol en afgezien van wat oefeningen in het zwembad waarmee je waarschijnlijk indruk wil maken op de vrouwen, zou ik je niet zorgen maken over wat krachtverlies. Je hebt geen wedstrijd of deadline qua training toch? Alleen dan zou je andere keuzes kunnen maken. Dan had je helemaal niet naar Albufeira gegaan gok ik. Dus geen halve keuzes, maar volle overtuiging kiezen en genieten. Je gaat toch ook geen biertje drinken halverwege een serieuze training ;) ?
 
Laatst bewerkt:
Ik ben nu al meerdere maanden hard aan het trainen en zit nu in een bulk. Ik ben al een stuk sterker geworden op de big three lifts. Alleen ik ga over 2 weken op vakantie. Eerst ga ik een week naar albu feira (waar ik vooral alcohol ga drinken) en daarna nog 2 weken op vakantie. Ik vroeg me af of iemand nog tips of advies had om zoveel mogelijk kracht te behouden tijdens deze 3 weken?

Ja, je hier vooral niet druk om maken en je focus leggen op je vakantie, lol trappen en "uitrusten".

Daarna pak je de draad gewoon weer op..
 
Je kracht raak je niet kwijt op 3 weken hoor als je het niet te gaar maakt.
 
Moet je het snappen en moet je het veroordelen? Dan denk ik als ik iemand weer eens zie 'vinden' :P
Ik zeg alleen dat ik t niet snap. Veroordelen doe ik niet. Ik respecteer zijn keuze. Iets niet snappen wil niet zeggen dat je iets veroordeeld.
 
Ik zeg alleen dat ik t niet snap. Veroordelen doe ik niet. Ik respecteer zijn keuze. Iets niet snappen wil niet zeggen dat je iets veroordeeld.
En geniet van een vakantie ipv lam zuipen.
I bet the difference haha

Je kunt direct nog zo weinig zeggen, maar als je indirect alle signalen afgeeft van je mening dan gebeuren er ook dingen. Criminelen zeggen ook nooit iets direct, maar als ze daar zijn op dat moment dan is er een mogelijkheid om rijk te worden (of iets in die trant). Die worden ook gewoon veroordeeld in de rechtbank ;)
 
Ik zeg alleen dat ik t niet snap. Veroordelen doe ik niet. Ik respecteer zijn keuze. Iets niet snappen wil niet zeggen dat je iets veroordeeld.
Je nam ook het topic een beetje over, ts was slechts bezorgd om zijn kracht afname, uiterlijk had hij niet over. :D

Ja kracht ga je verliezen, hoe meer je verliest, hoe meer je terug gaat winnen. Ga lekka zwemma in de bacardi lemaa :thumb:
 
Waarom wordt marina1975 zo aangevallen op haar mening ?

TS kan de komende 2 weken doen wat ik al schreef, en op vakantie goed blijven eten. Dan valt het allemaal wel mee, dat weekje zuipen.
 
Waarom wordt @marina1975 zo aangevallen op haar mening ?
Dit is toch gewoon een discussie? 'Aanval' zou kunnen betekenen dat ik negetieve gevoelens heb richting haar en dat is natuurlijk onzin
 
Veel strongmen en powerlifters morsen in het weekend meer dan jij in een jaar op kan. Don't worry, be happy :)
 
Back
Naar boven