Fitness Seller

Kracht/ vet bij AAS

Bezoekers in dit topic

hotpeter

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
22 mei 2010
Berichten
5
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
95kg
Vetpercentage
9%
Gents,

Sinds 15 dagen zit ik op nandrolon. Ik ben ongeveer 4 kg aangekomen. Da's mooi.
Meting geeft aan dat dat voor een deel vet is. Het lichaamsvocht is stabiel gebleven, spiermassa is licht afgenomen. Helaas.???
Wat kan ik doen om ervoor te zorgen dat ik meer spiergroei krijg (ipv vet)?


Achtergrondinfo
Eerste serieuze kuur:
8 weken: 150mg eod Nondrolon propionate
nakuur met 20mg nolva

eiwitbronnen:
450 gram kwart ( met musli)
1 liter melk
3 eieren zonder dooier
100 gram kipfilet (8 sneeën brood)
150 gram vlees of kip (bij avondeten)

Het extra vet vind ik niet erg, ik kon dat best gebruiken.
Maar nog meer gewicht zie ik graag in spieren. Mijn kracht is tot heden stabiel gebleven.
Ik had gekozen voor nandrolon-only ivm met het minimaliseren van haaruitval. De discussie of dat goed is, voer ik graag een ander keer. Tot heden nog geen last van deca**** of puisten gehad.

Bedankt voor de tips!

HotPeter
 
Laatst bewerkt door een moderator:
miss ook handig de rest van je voeding te vermelden..
Waarom zet je er geen test naast?

---------- Toegevoegd om 18:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

en hoe heb je je vetpercentage gemeten?
 
sowieso al veel te weinig eiwitten. Zelfs niet kuurders eten beter dan jij
 
Spiermassa is afgenomen? Zeker in verhouding met het lichaamsgewicht... dat is logisch.
 
Keuze van de kuur vind ik persoonlijk slecht. Deca is goed, maar zet ALTIJD een test erbij.
Test prop of wat dan ook.

Je eiwitten zijn ook te weinig. Ik weet niet hoeveel je weegt, maar gemiddeld komt je eiwit schema op dit uit.

450 gram kwart ( met musli) +/- 30/40gr
1 liter melk 30gr
3 eieren zonder dooier 18/21gr
100 gram kipfilet (8 sneeën brood) 22gr
150 gram vlees of kip (bij avondeten) +/- 30gr

Das bij elkaar nog geen 150gr per dag.
Reken in een kuur je lichaamsgewicht x (minimaal) 2,5gr aan eiwit.
Ga maar goed in de 250gr eiwitten zitten. En je kan niet in 15 dagen meteen zwaarder zijn in spiermassa. Je vet gaat idd als eerste omhoog + je lichaams vocht gehalte, waardoor je een gladdere look krijgt en spiermassa al meteen minder ziet.
Maar waarom heb je voor een deca only gekozen?

Edit:
WOW 95 kg zie ik staan!! Das voor jouw eiwit schema veel en veels te weinig. Ga maar lekker naar de 300gr.
Bij elke maaltijd een bak kwark bijvoorbeeld. Als je magere van de aldi of appie heijn neemt (zaanse hoeve, geloof 8gr)
Neem als maaltijden rijst, 100gr kip, 50 tot 75gr ongezouten noten erdoorheen en bijv een eiwit omelet.
Dan ga je al naar veel betere eiwit maaltijden dan nu. Een litertje melk heeft maar 3gr per 100ml ongeveer, geen ruk dus. Plus dat ik mezelf (weet het niet van jou) geen liter koude melk in 1 keer zie wegdrinken. Dus maaltijden en eiwitten als een NASA raket omhoog gozer.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind NPP niet echt een goed produkt. Veel van de NPP wordt omgezet in DHN, die maar zeer weinig anabool is.
Persoonlijk vind ik gewone deca veel beter werken. Vet heb ik er nog nooit door bijgekregen, wel vocht.
 
lol.

Hoelang train jij in je leven in totaal?
Ik heb het idee dat je net een begint met deze sport en een noob bent.
 
Npp met test prop, heeft me leuke gains gebracht en weinig vocht.
 
Wat is dat voor meting? Elektronisch zeker
 
Ik vind NPP niet echt een goed produkt. Veel van de NPP wordt omgezet in DHN, die maar zeer weinig anabool is.
Persoonlijk vind ik gewone deca veel beter werken. Vet heb ik er nog nooit door bijgekregen, wel vocht.

Wat is DHN..?
vocht zou juist niet moeten omdat het een korte ester is..
 
Persoonlijk zou ik mijn eiwit behoefte niet omhoog gooien door meer kwark (melkproducten) te eten. Heb et ook gedaan werd er veel sneller dik van dan van kip en vis. Ook hebben dierlijke eiwitten meer effect heb ik et idee, voel me er iig beter op.
 
Persoonlijk zou ik mijn eiwit behoefte niet omhoog gooien door meer kwark (melkproducten) te eten. Heb et ook gedaan werd er veel sneller dik van dan van kip en vis. Ook hebben dierlijke eiwitten meer effect heb ik et idee, voel me er iig beter op.

Helemaal mee eens.
Men schijnt te denken dat zuivelprodukten goed zijn.
Integendeel, zuivel bevat lactose en dat is ook een suiker.
 
Bullscheisse, als je naar TS stats kijkt,kan hij makkelijk meer aan de kwark.
Tis makkelijk weg te krijgen en je kan je eiwit inname lekker hoog houden door na een maaltijd, 250gr erbij te nemen.
En het 'integendeel'... Tja, van lactose zet je vocht aan, maar mits je gewoon lekker magere neemt en niet alleen maar van die mona roomkwark of iets dergelijks zit weg te kanen de hele dag zal dat dik worden ook wel meevallen.
Maar denk dat hij zich meer druk moet maken om zijn eiwit inname in het algemeen als de product keuze.
 
Back
Naar boven