XXL Nutrition

Kracht? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Vanavond es met mn pa armworstelen:rolleyes:
 
Originally posted by Bracke


Ik heb het niet durven bekijken, wat gebeurd er in het filmpje?

Twee grote gasten gaan dus armpjedrukken, daarbij komt zoveel kracht op de arm van 1 van de 2 te staan dat deze breekt, jmmrgenoeg gaat het beeld dan al snel naar lachende duitsers :rolleyes:, toch is het wel een nasty filmpje...

have fun ;)
 
Originally posted by Oom Oli
Ik ken nog een trukje, voor als je tegen een vijand armdrukt die sterker is.....
Probeer ff stand te houden, na een tijdje zal je tegenstander 100% gefixeerd zijn op het armworstelen. Dit is de kans om vooruit te komen en hem te trakteren op een enorme kopstoot!!!
Maak van de verwarring gebruik nu, hij zal je arm lossen en op dat moment moet je op zijn hoofd beginnen timmeren. Als hij neergaat trakteer je hem op enkele rake trappen tegen zijn schedel!!
Je zal ervan verbaast zijn hoe snel je armdrukpartner blijft liggen en niet meer rechtkomt!

:evil:

toch mee uitkijken hoor Bracke!

heb ooit een potje gedaan met een kerel die even sterk was, ging gelijk op tot m'n pols ff een lekker knakkend geluid maakte. Heb daar een maand last van gehad.
 
Originally posted by Oom Oli
Ik ken nog een trukje, voor als je tegen een vijand armdrukt die sterker is.....
Probeer ff stand te houden, na een tijdje zal je tegenstander 100% gefixeerd zijn op het armworstelen. Dit is de kans om vooruit te komen en hem te trakteren op een enorme kopstoot!!!
Maak van de verwarring gebruik nu, hij zal je arm lossen en op dat moment moet je op zijn hoofd beginnen timmeren. Als hij neergaat trakteer je hem op enkele rake trappen tegen zijn schedel!!
Je zal ervan verbaast zijn hoe snel je armdrukpartner blijft liggen en niet meer rechtkomt!
thank you so much for sharing that with us :D

LOL
 
Originally posted by bart82


:evil:

toch mee uitkijken hoor Bracke!

heb ooit een potje gedaan met een kerel die even sterk was, ging gelijk op tot m'n pols ff een lekker knakkend geluid maakte. Heb daar een maand last van gehad.

:eek: :eek: :eek:
 
techniek maakt echt wel ****ing veel uit. vooral arm dicht op je lichaam houden en je volledige lichaams gewicht gebruiken. zo kon ik ook winnen van mensen die eigenlijk veel sterker dan me waren. ik won bijvoorbeeld altijd van een vriend van mij en met gemak. toen legde ik hem uit hoe ik het deed enz.. toen kon ik het niet meer winnen :( nu wel weer :)
 
Ik ben zelf wel aardig sterk in handje drukken, tenminste ik heb zelden verloren. maar nu was ik in salou vorige week ff te praten met een waalse bodybuilder en diens vrienden en hij had een maat die wel wou armpjedrukken. hij zag er wel aardig fors uit, maar ik dacht schijt die pakken we wel ff (jep, bezopen :D ). maar toen ontblootte hij zn onderarmen, en damn! :eek: daar kwamen tog een grote klompen uit.
mij onderarmen waren zo'n 38 cm, die van hem waren dik over de 40!

maargoed toen we begonnen te handjedrukken begon ik voorzichtig kijken hoeveel kracht de opponent bezit. dus ik houd em een tijdje rechtop en toen begon hij alles te geven, eerst hield ik het wel maar toen begon de boel te verzuren en had ik verloren. kostte me dus een liter bier (koste daar gelukkig nog geen 3 euro :P )

met links echter maakte ik hem heel dik in. (maakte tog nog wat goed voor mn ego)

anywayz, so far for armwrestling in salou with zoutzak!
 
Nou Zoutzak, als k ooit nog ns in salou kom daag ik je uit ;)
T is iid soms n raar iets dat armpjedrukken. Sommige gasten die er absoluut niet sterk uitzien en niet trainen zijn zo ongeloofelijk sterk met armpjedrukken, en anderen waarvan je denkt 'die versla ik nooit' duw je in 1 klap naar beneden. Zal toch wel iets met tecniek te maken hebben, want anders verklaren kan ik het ook niet.
 
TrainingFreak zei:

GEwoon veel proberen Trainingfreak. Echte oefeingen om sterker te worden in arpjedrukken zijn er volgens mij niet. gewoon veel proberen en oefenen, dan gaat het vanzelf beter!
 
TrainingFreak zei:
Ik heb een vraagje

als je deze oefening op kracht traint bijv 4 sets van 20
http://www.exrx.net/WeightExercises/Subscapularis/DBInternalRotation.html
Zie je dat een verschil in massa, want ik train voor massa maar ik wil ook beter worden in armpjedrukken

alvast bedankt
Ik heb net even deze oefening geprobeerd en ik kreeg precies hetzelfde k*tgevoel in m'n schouder als onder het armpjedrukken...
hij pakt dus volgens mij wel de goede spieren.

Deze ga ik vaker doen :D
 
trainingfreak: deze oefening moet je eens staand proberen met de hoge pully (met zo'n one-arm triangle, ofzo :D ) voelt veel beter aan en het is idd de armworstel beweging
 
uhmm

wij hebben het 2 jaar op school gedaan.

en ik ben weinig verslagen.

totdat erin de krant ofzo kwam te staan je kan er blind van worden.

mochten we het niet meer in de school doen
 
helpt altijd nogal behoorlijk als je je polsen goed naar binnen weet te krijgen, ik heb daarvoor een stok met daarin een gat in het midden waardoor een touw zit en daaraan een halter geknoopt, dan met de polsen de stok draaien en het touw om de stok oprollen, als je polsen goed naar binnen draait werkt het ideaal.sorry voor mijn vage uitleg:)
 
Zat destijds in een kuur en won vaak, te vaak want heb heel mijn aanhechtingen er mee verdoet (te zwaar trainen en teveel armworstelen)

be carefull :)
 
RDW zei:
GEwoon veel proberen Trainingfreak. Echte oefeingen om sterker te worden in arpjedrukken zijn er volgens mij niet. gewoon veel proberen en oefenen, dan gaat het vanzelf beter!

Idd.. Veel armdrukken lijkt me de truuk.. Vervolgens lijkt me krachtraining ook wel een leuk idee om je armworstelkunst te verbeteren.. :cool:
 
hallo ik daag jou uit oke ? mijn msn is johnny huibreghts@hotmail.com
kijken als we armpje gedrukt heben ook nog zo beel praatjes hept ok ga je akood ?
 
Back
Naar boven