Fitness Seller

Kracht? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

en wat zijn wij weer zo vredelievend en wat is onze spelling toch weer zo goed! :rolleyes:
 
superrednas zei:
helpt altijd nogal behoorlijk als je je polsen goed naar binnen weet te krijgen, ik heb daarvoor een stok met daarin een gat in het midden waardoor een touw zit en daaraan een halter geknoopt, dan met de polsen de stok draaien en het touw om de stok oprollen, als je polsen goed naar binnen draait werkt het ideaal.sorry voor mijn vage uitleg:)


Is idd een erg goede oefening, hadden we ook op onze vorige sportschool maar nu helaas niet meer dus heb er zelf ook een gemaakt thuis.
 
En wat kicken analfabete n00bs heden threads omhoog. Eeeeric eeeeeeeeeeeeeeerrrrr.... tijd voor een IP check. Eend vertrouwd het niet :cool:
 
ik win altijd, ben ook echt wel sterker dan de meeste..

Maar velen klagen over mijn techniek, die zou zwaar in hun nadeel werken :D
 
sterker dan de meeste op school dan, trouwens.. dan iedereen op school
 
mikepl4 zei:
sterker dan de meeste op school dan, trouwens.. dan iedereen op school

ghehe lol:P PM me maar es wat stats dan;):p
 
Nouwjah stats :)

Kijk het is een middelbare school, en ik ben de enige voor zover ik weet die serieus met kracht of bodybuilding bezig is bij ons..

maar als je mijn stats zo graag wilt weten :)

SQ 160 kg
DL 155 kg
BP ??
 
.

Zijn er nog mensen hier die wel eens met dames armworstelen?
 
ik begin niet aan armpje drukken,

het zegt niets over je ware kracht en je hebt alleen maar kans op blessures
 
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan modderworstelen





Bij vrouwen dan he :D
 
Ik doe het heel af en toe wel eens. 'sgoed voor 't ego vaak. :D
 
RDW zei:
Armpjedrukken. ben er overigens best goed in, dus als iemand me een keer wil uidagen, laat maar ff weten.... :)
De kracht die je nodig hebt met armworstelen zit volgens mij niet alleen in je armen, (Wel handig natuurlijk) maar volgens mij een groot deel ook schouders, borst en zelfs rug. Het vervelende alleen is dat je na een paar matches ontzettende last krijgt van de onderarm!

Succes trouwens met de match tegen je maat!
Nou RDW,
Als je een vrouw bent, dan wil ik de uitdaging aan gaan!
 
Ik wil wel eens een keer met een meisje willen armpje drukken. Lijkt me echt geweldig! Maak helemaal niets uit dat ik verlies!
 
Ik wil wel eens een keer met een meisje willen armpje drukken. Lijkt me echt geweldig! Maak helemaal niets uit dat ik verlies!

ik heb het gister nog gedaan met mijn vriendin
al moet ik wel zeggen dat ze oersterk is en was ff bang dat ik ging verliezen
maar ik won :D
 
Ik wil wel eens een keer met een meisje willen armpje drukken. Lijkt me echt geweldig! Maak helemaal niets uit dat ik verlies!

Ík heb nog niet van een dame verloren, maar lijkt me niet echt leuk als ze zegt: sja sorry, maar je deed iig je best!
 
Back
Naar boven