MuscleMeat

krachtkuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Denk dat jij maar eens na moet gaan of je wel de t3 daar voor wil gebruiken ,als je een maal met je schildklier gaat klooien heb je nog meer problemen ,verder even opmerking nergens vanaf weet , heb nk kampioenen , europees en .wereld en universe kampioenen gemaakt dus kom niet met als je nergens vanaf weet
 
in dat geval kijken wij uit naar jouw nuttige bijdragen op dit board.
 
Denk dat jij maar eens na moet gaan of je wel de t3 daar voor wil gebruiken ,als je een maal met je schildklier gaat klooien heb je nog meer problemen ,verder even opmerking nergens vanaf weet , heb nk kampioenen , europees en .wereld en universe kampioenen gemaakt dus kom niet met als je nergens vanaf weet

haha nee zo bedoelde ik het niet.
maar je moet wel weten wat voor Gyno het aangaat, ipv klakkeloos een antwoord geven, Provi had hier nl. niks aan toe te voegen, zou niets hebben uitgemaakt, en het Gyno had hierdoor wel kunnen verergeren omdat ze niet het goede spulletje bij de hand hadden, antwoorden waar je niet geheel zeker van ben, moet je niet geven.

T3 is een optie, en beheerst je Prolactine.
maar beter om daarvoor Bromocriptide of Femara voor te pakken.

verantwoord omgaan met T3 en je zal nergens last van hebben, Tenzij, je er een aanleg voor ontwikkeld heb.
 
Heb antwoorden van je zel gelezen ,denk dat je zelf ook wel goed zit met gedachten aas gebruik
 
kerel lees eens verder,
de T3 voor het prolactine gerelateerde Gyno.
als je niet weet waar je over praat, zeg dan niks.

'' kerel '' misschien hebben wij nu wel een dame met verstand van AAS op dit board:D


dachami
Novice


Geregistreerd: Sep 2005
Locatie: Nederland
Geslacht: V
Posts: 11
;)
 
'' kerel '' misschien hebben wij nu wel een dame met verstand van AAS op dit board:D


dachami
Novice


Geregistreerd: Sep 2005
Locatie: Nederland
Geslacht: V
Posts: 11
;)

haha ja,had ik toen nog niet gelezen. excuus daarvoor :)
 
wat ik aan wil duiden is dat er te licht over t3 gedacht wordt ,
ik heb mensen gehad die t3 moesten gaan gebruiken om af te vallen {kwamen bij mij
}wisten zich geen raad meer in dit geval moest ik de dame door sturen na ziekenhuis {zelfs ik kon hier niet helpen }daar kwam ze er achter dat de schildklier helemaal stil gelegd was .tot heden toe is deze dame nog heel ongelukkig ze was 80kg , nu 105kg
je weet dan wat het huilen geblazen is.
 
wat ik aan wil duiden is dat er te licht over t3 gedacht wordt ,
ik heb mensen gehad die t3 moesten gaan gebruiken om af te vallen {kwamen bij mij
}wisten zich geen raad meer in dit geval moest ik de dame door sturen na ziekenhuis {zelfs ik kon hier niet helpen }daar kwam ze er achter dat de schildklier helemaal stil gelegd was .tot heden toe is deze dame nog heel ongelukkig ze was 80kg , nu 105kg
je weet dan wat het huilen geblazen is.

ik snap je punt hoor, T3 is geen speelgoed, verre van zelfs! het is gewoon kant en klare bende, en dit hoort niet zomaar in elke kuur toegevoegd te worden, wat nu wel een Hype aan het worden is.
ik anticipeerde alleen op je antwoord omdat het gewoon niet overeenkomend was met de vraagstelling, en het was geen passend antwoord op het probleem.
 
goed punt, maar er is niet veel meer dan de theoretische benadering he.. tenzij je na elke toevoeging/wijziging in een kuur je bloedwaardes laat meten en dan ook nog eens capabel genoeg bent om daaruit goede conclusies te trekken! en dan weet je alleen hoe e.e.a. bij JOU uitpakt... wat weer geen **** voor een ander hoeft te betekenen.

dusja, theorie is zo'n beetje alles wat we hebben....

topicstarter begint met winny en anavar,en t3,wij zitten nu te discuseren over tren en T3

Volgens mij gaat er iets niet goed
 
We raden de TS aan om ipv voor Winny en Var te gaan voor Tren en Var, zonder T3 maar wel met Bromo/femara achter de hand.
en hebben daarbij ook even onze kennis bijgespijkerd.

multifunctioneel topic, en nog schoon ook!
 
de openingspost leek mij meer een mededeling. en niet echt een uitnodiging tot discussie aangaande de mededeling.

nou dan bakken we er zelf toch wat van :D
 
ja wat voor gyno,
gyno veroorzaakt door de Oestrogenen ja,
Tren/Var is prolactine verhogend, kan je nog zoveel provi er bijnemen, maar je prolactine wordt niet verlaagd,
daarvoor pak je

Bromo/Femara/T3

Femera werkt alleen indirect tegen prolactine gerelateerde gyno, Femera jaagt de oestrogenen volledig weg uit het lichaam..
En zoals rusher al zei: Zonder oestrogenen, geen gyno.

Maar theoretisch zou T3 + femera wel goed moeten werken tegen Tren-gyno..
 
Femera werkt alleen indirect tegen prolactine gerelateerde gyno, Femera jaagt de oestrogenen volledig weg uit het lichaam..
En zoals rusher al zei: Zonder oestrogenen, geen gyno.

Maar theoretisch zou T3 + femera wel goed moeten werken tegen Tren-gyno..

ik houd mn var/tren gyno voortgang bij in een eigen topic (femara/t3)
ben benieuwd of het daadwerkelijk gaat helpen!
 
ik houd mn var/tren gyno voortgang bij in een eigen topic (femara/t3)
ben benieuwd of het daadwerkelijk gaat helpen!

Ok, niet gezien (het topic), ga ff kijken zo.
 
dus de femara haalt het moe en suf makende gevoel van tren niet weg? want dat komt door de prolactine!
Is 50mcg t3 genoeg bij 800mg tren EW? (ben al thyroid patient)
 
Back
Naar boven