Fitness Seller

Krachtpatsers gezocht voor marketing doeleinden! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rdmedia

Novice
Lid geworden
22 jan 2016
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m95
Beste krachtpatsers,

Dit is misschien niet de juiste topic,maar ik wil het graag proberen.
Zelf ben ik een ondernemer in hard en nieren en zoek altijd naar leuke uitdagingen en producten om te verkopen.

Doe zelf al aantal wat krachttraining met vallen en opstaan, oftewel ik vind het leuk en fijn maar enrom groot worden daar heb ik toch minder behoefte aan.
Als alles maar een leuke vorm heeft.

Wel is mij opgevallen dat veel mensen aan de eiwitshakes gaan en wil daarom spotvoeding gaan verkopen.

Het probleem zit hem echter in het feit dat ik niet geloofwaardig breed ben om voor klanten te geloven dat ik shakes gebruik en al vrij lang train.

Ik zou graag willen weten wat de meeste mensen allemaal gebruiken en welke eiwitpoeder nu goed werkt om spiermassa op te bouwen.

Ook zou ik je willen vragen of je open staat voor een review van dit product of een product die ik wil gaan verkopen.

Uiteraard niet zonder beloning!!

Wel is het handig als je al een tijdje aan krachttraining doet of in ieder geval aardig groeit.

Mocht je dus een bepaald eiwitpoeder erg effectief vinden en openstaan voor een review over dit product ( het liefst op video, maar dit kunnen we overleggen ), dan hoor ik graag van je!
 
Body & fit whey, zonder enige twijfel.
 
Denk je dat je nog een kans maakt als nieuwkomer op de Nederlandse markt? Met gevestigde namen als XXL, Bulkpowders en B&F (ondanks de schandalen) lijkt de markt me al flink verzadigd. Als je ziet hoeveel moeite Musculi heeft gehad om een plekje te veroveren (met verschillende gesponsorde atleten, en duidelijk veel kennis), moet je wel een heel goed plan hebben om te gaan slagen.

Kan je in grote lijnen uitleggen wat je plan is?

Om terug te komen op de vraag wat wij effectief vinden: sowieso whey en zijn verschillende vormen, maar ook casseine. Denk echter niet dat je het gaat redden met enkel eiwitpoeder, gezien het enorme aanbod van de meeste bedrijven.
 
Laatst bewerkt:
Het probleem zit hem echter in het feit dat ik niet geloofwaardig breed ben om voor klanten te geloven dat ik shakes gebruik en al vrij lang train.

Ik zou graag willen weten wat de meeste mensen allemaal gebruiken en welke eiwitpoeder nu goed werkt om spiermassa op te bouwen.

Van enkel shaken wordt je niet breed / groot hoor.
Van enkel creatine wordt je dat ook niet.

Het is een combinatie van gedisciplineerd trainen / leven / eten en rusten.
ik denk dat 95 % van alle leden hier:

- eet volgens eetschema's waar gelet wordt op KCAL , vetten , eiwitten en Koolhydraten.
- Traint met trainingsschema's ( danwel split danwel fullbody )

Zoals eerder gezegd , het is moeilijk om in de huidige markt en aanbieders je een weg te banen. De marktleiders hebben hier al jarenlange ervaring en zo'n grote naam opgebouwd dat je wel echt met iets totaal anders zou moeten komen.
Ik gok eerder dat je ziet dat in NL / BE veel meer mensen met sport bezig zijn en je daar keiharde euro's in ziet,

Richt je op de markt waar je goed in bent.
 
Juggernaut fitness zegt dat geen enkel supplement dat legaal is je helpt bij het kweken van spiermassa.

Ga je gewoon fake natty je shakes verkopen, krijg je wel gratis reclame op youtube.
 
ik heb goede sjakes man, moet je 1x per week zetten en ik groei tantoe hard!
 
Denk je dat je nog een kans maakt als nieuwkomer op de Nederlandse markt? Met gevestigde namen als XXL, Bulkpowders en B&F (ondanks de schandalen) lijkt de markt me al flink verzadigd. Als je ziet hoeveel moeite Musculi heeft gehad om een plekje te veroveren (met verschillende gesponsorde atleten, en duidelijk veel kennis), moet je wel een heel goed plan hebben om te gaan slagen.

Kan je in grote lijnen uitleggen wat je plan is?

Om terug te komen op de vraag wat wij effectief vinden: sowieso whey en zijn verschillende vormen, maar ook casseine. Denk echter niet dat je het gaat redden met enkel eiwitpoeder, gezien het enorme aanbod van de meeste bedrijven.



Begrijp dat de markt erg verzadigt is en dat je veel moet trainen voordat je überhaupt breed word. Ik sport zelf ook dus weet wel hoe het wereldje een beetje in mekaar zit.
Daarbij is het ook niet de bedoeling om een groot merk te worden op dit gebied, Ik wil graag marketing strategieën gedenken en uitvoeren om te kijken wat we en wat niet werkt.
Aangezien er genoeg mensen zijn ( veel jongeren ) die graag breed willen worden is dat een mooie doelgroep om het aan te verkopen.
Daarbij bied niemand continuïteit aan in deze markt met dit product. Hier wil ik in uitblinken.
 
Wat bedoel je precies met continuïteit?
Van shakes word je niet breed. Van een fatsoenlijk dieet met voldoende eiwitten, in combinatie met een adequaat trainingsschema, word je breed.
 
Wat bedoel je precies met continuïteit?
Van shakes word je niet breed. Van een fatsoenlijk dieet met voldoende eiwitten, in combinatie met een adequaat trainingsschema, word je breed.

Met continuïteit bedoel ik dat mensen niet 1 keer kopen, maar dat je dat blijven doen. Het verkopen blijft op een bepaalde manier doorgaan. Dat bedoel ik met continuïteit.
Ik begrijp dat je van eiwitshakes en andere poeder alleen niet breed word. Maar op een bepaalde manier moeten ze wel werken. Anders zouden veel sporters voor de gek worden gehouden.
Daarbij zal het een behoorlijk financieel kosten plaatje worden als mensen het product blijven kopen op die manier.
 
Ben wel benieuwd naar jouw product waarmee je de huidige verzadigde markt wil beconcurreren. Lijkt me een lastig verhaal.
 
Hoe hard zijn jouw nieren?
 
Het is shakes, en shakes drink je.
Die shit moet je intraveneus zetten voor maximale opname, dan maak je de gainz van je leven.

Wel oppassen met B&F whey, we willen geen hyperglycemie. Altijd samen met slin gebruiken.
 
ik wil wel proberen, alleen als het meuk is zal ik het niet gebruiken.
 
Beste krachatsers,

Dit is misschien niet de juiste topic,maar ik wil het graag proberen.
Zelf ben ik een ondernemer in hard en nieren en zoek altijd naar leuke uitdagingen en producten om te verkopen.

Doe zelf al aantal wat krachttraining met vallen en opstaan, oftewel ik vind het leuk en fijn maar enrom groot worden daar heb ik toch minder behoefte aan.
Als alles maar een leuke vorm heeft.

Wel is mij opgevallen dat veel mensen aan de eiwitshakes gaan en wil daarom spotvoeding gaan verkopen.

Het probleem zit hem echter in het feit dat ik niet geloofwaardig breed ben om voor klanten te geloven dat ik shakes gebruik en al vrij lang train.

Ik zou graag willen weten wat de meeste mensen allemaal gebruiken en welke eiwitpoeder nu goed werkt om spiermassa op te bouwen.

Ook zou ik je willen vragen of je open staat voor een review van dit product of een product die ik wil gaan verkopen.

Uiteraard niet zonder beloning!!

Wel is het handig als je al een tijdje aan krachttraining doet of in ieder geval aardig groeit.

Mocht je dus een bepaald eiwitpoeder erg effectief vinden en openstaan voor een review over dit product ( het liefst op video, maar dit kunnen we overleggen ), dan hoor ik graag van je!


Wat is "al vrij lang trainen" voor jou? Gezien je stats ben je 23..
Ik zou nog eens goed na gaan denken of dit iets kan worden.


Wat maakt jou producten anders dan andere whey's die in omloop zijn?
Waarom moeten wij bij jou eiwitten kopen terwijl dat de gerenommeerde bedrijven een volledig assortiment aanbieden waar ik ook me andere zooi kan halen?
Hoe ga je concurreren tegen de prijzen van de grote bedrijven (die bulk inkoop doen)?
 
Die shit moet je intraveneus zetten voor maximale opname, dan maak je de gainz van je leven.

Wel oppassen met B&F whey, we willen geen hyperglycemie. Altijd samen met slin gebruiken.
bedankt
 
Lijkt me dat je dat geld beter kunt investeren in een cursus Nederlands. Ik kan me niet voorstellen dat mensen je serieus nemen als je zo schrijft.
+ 1:roflol:
 
Back
Naar boven