MuscleMeat

Krachtschema

Bezoekers in dit topic

Baller

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2010
Berichten
30
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
62kg
Hoi iedereen,

Ik heb nu eidnelijk voedingsschema dat redelijk in orde is. Maar nu moet ik nog een krachtschema hebben. Het maakt me niet uit of het een split schema is of een fullbody of iets anders.
Dus als er mensen hun schema hier eens willen posten of tips hebben voor een goede volgorde van oefeningen.

Alles is welkom !
 
Starting Strength?
 
Starting Strength?

Ben nu 2 maanden bezig met een standaart schema dat ik op dutch bodybuilding forum vond. Maar ik wel nu een specifieker schema.
 
dit misschien iets?
 

Bijlagen

  • rippetoe afgeleide.doc
    66 KB · Weergaven: 71
je moet steeds wisselen maakt dus niet uit hoeveel rustdagen je er tussen neemt, zorg alleen wel dat je voldoende rust krijgt overall. Ik train zelf zo om de dag, maar goed ben ook niet de jongste meer:)
 
Hoi iedereen,

Ik heb nu eidnelijk voedingsschema dat redelijk in orde is. Maar nu moet ik nog een krachtschema hebben. Het maakt me niet uit of het een split schema is of een fullbody of iets anders.
Dus als er mensen hun schema hier eens willen posten of tips hebben voor een goede volgorde van oefeningen.

Alles is welkom !
Wat is je voedingsschemadan?

Vind het een nutteloos topic. Er staan hier werkelijk 1000en verschillende schemas en nu vraag je of iemand er een kan geven? Gebruik de SEARCH functie....
 
Als ik jou was zou ik goed opletten met wat voor trainingsschema je overneemt op het internet,wat voor de een heel goed werkt zou voor jou minder goed kunnen werken,ieder lichaam is anders,Als ik jou was zou ik gewoon beginnen met fullbody schema en voldoende kracht opbouwen voordat je gaat beginnen met andere schema's.
 
Back
Naar boven