Fitness Seller

krachtstations

Bezoekers in dit topic

gespierdbeestje

Cool Novice
Lid geworden
21 mrt 2019
Berichten
65
Waardering
16
Lengte
1m50
Massa
65kg
Hi
IS zo een krachtstation goed voor thuis?
zo ja welke reden jullie aan ?
En wat nog ?
 
Wat een vage topics :)
 
wil jullie mening daar over
 
Atx triplex is erg leuk voor thuis want veilig Benchen enzo.. of een toffe Powerrack met latt pulley of een Smith machine met lat pulley ... zoveel opties maar zelf beetje in verdiepen eerst mag ook wel
 
sorry mensen kan mij niet in elk onderwerp wat mij enigszins interesseert gaan verdiepen heb veel interesse.
Wat raden jullie aan zo en compact station met steek gewichten of met losse schijven zoals op de Atx triplex
 
sorry mensen kan mij niet in elk onderwerp wat mij enigszins interesseert gaan verdiepen heb veel interesse.
Wat raden jullie aan zo en compact station met steek gewichten of met losse schijven zoals op de Atx triplex
Zet hier dan eens wat voorbeelden hee man, moeten ze ook nog je veters voor je binden?
 
sorry mensen kan mij niet in elk onderwerp wat mij enigszins interesseert gaan verdiepen heb veel interesse.
Wat raden jullie aan zo en compact station met steek gewichten of met losse schijven zoals op de Atx triplex
I”m out dit soort reacties zijn triest , jij wilt toch een krachtstation?? Succes
 
Hi
IS zo een krachtstation goed voor thuis?
zo ja welke reden jullie aan ?
En wat nog ?

Ja super goed.
Ik zelf raad een .... aan.

Kom eens met wat voorbeelden, je info is te summier en zelf wat voorwerk doen kan geen kwaad.
 
Back
Naar boven