AndroidHealthClinic

krachttoename clenbuterol (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem1983

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
1 jun 2004
Berichten
6.029
Waardering
11
vind er krachttoename plaats bij gebruik van clenbuterol.? ???
 
Niet dat ik weet.
 
Ik heb het wel eens mensen horen beweren. Mijn ervaring is tegenovergesteld. Trillen, verminderde controle en minder kracht.
 
Er veranderde bij mij niet veel door gebruik van clen...geen krachtafname en geen toename.
 
fitnesboy zei:
vind er krachttoename plaats bij gebruik van clenbuterol.? ???

krachttoename niet vind ik,maar krachtbehoud zeker en na de kuur is dit zeer belangrijk
 
Thorwulf zei:
Ik heb het wel eens mensen horen beweren. Mijn ervaring is tegenovergesteld. Trillen, verminderde controle en minder kracht.

jij had G.S neem ik aan?
 
dream warrior zei:
krachttoename niet vind ik,maar krachtbehoud zeker en na de kuur is dit zeer belangrijk

Wel aardig wat krachtbehoud idd. Ben niet voor de helft teruggegleden iig :)
 
dream warrior zei:
jij had G.S neem ik aan?

Haha, ja de oude dosering, 0,08 mg. Sterk spul. Maar ik brak de pillen tot 0,02 mg brokjes. Misschien is het persoonlijk. Ik weet dat ik bepaald niet gevoelig ben voor amfetamines en efedrine, maar clenbuterol is chemisch weer verschillend en misschien dat ik daar wel heftig op reageer. Verder merk ik dat m'n zuurstofvermogen achteruit gaat door clen. Extra hijgen, extra vermoeid, niet waar ik op zit te wachten, bijvoorbeeld direct na een kuur. Verder is het niet zo goed voor je immuunsysteem. Stel dat je een griepje krijgt gelijk na een kuur... dat kan je ook wel een paar kilo kosten.

Gebruik jij het om massa vast te houden na een kuur of in een andere periode? Wat zijn jouw ervaringen? Heb je er wat aan?
 
Ik heb net hetzelfde probleem met clen. Ik gebruik het dan ook niet meer. Kon er tijdens dieet zelfs niet deftig meer door trainen. Geef mij dan maar beetje ephedrine in supplement (mahuang dus)
 
ok dan is clen toch wel handig mischien als ik straks over 6 weken klaar ben met mijn wintrol only kuurtje :cool:
bedankt voor de reacties btw
 
Thorwulf zei:
Gebruik jij het om massa vast te houden na een kuur of in een andere periode? Wat zijn jouw ervaringen? Heb je er wat aan?

idd voor massabehoud en ik heb er echt veel aan geen krachtverlies steeds meer definitie en weinig bijwerkingen
 
dream warrior zei:
idd voor massabehoud en ik heb er echt veel aan geen krachtverlies steeds meer definitie en weinig bijwerkingen

Same here, alleen per definitie geen extra definitie :D
 
dream warrior zei:
idd voor massabehoud en ik heb er echt veel aan geen krachtverlies steeds meer definitie en weinig bijwerkingen

Mmm... interessant. Begin je al aan het einde van je kuur, tijdens je nakuur of nog wat later? En welk doseerschema gebruik je?
 
Ik merkte met clen de eerste 2 weken wel dat ik iets vooruit ging in kracht door de extra energie die ik voelde. Maar dat had ik met amfetamine ook; gewoon meer willen doen en iets agressiever trainen. Toen ik in de piek op 200mcg clen zat, mijn laatste tablet om 16.00 nam en me sávonds wat trillerig voelde onder het trainen, ging het juist weer voor geen meter.
 
jah het was de bedoeling om gelijk er naar te beginnen maar zou eigenlijk bter dus wel kunnen nakuren met bv nolvadex. en met welk schema clen heb ik gelukkig nog zes weken om over nat denken ;) maar in ieder geval 2 weken op / 2 weken af.
 
Thorwulf zei:
Mmm... interessant. Begin je al aan het einde van je kuur, tijdens je nakuur of nog wat later? En welk doseerschema gebruik je?

tijdens de nakuur begonnen met eerste week opbouwen van 1 naar 5 tabs
dan 2 dagen niks dan 2 dagen weer wel zo verder
 
lunatic zei:
Maar dat had ik met amfetamine ook; gewoon meer willen doen en iets agressiever trainen. Toen ik in de piek op 200mcg clen zat, mijn laatste tablet om 16.00 nam en me sávonds wat trillerig voelde onder het trainen, ging het juist weer voor geen meter.

Met speed trainen?? Damn ik zou dan blij mogen zijn als ik nadien nog n shake naar binnen krijg.

En met clen moet je idd het trillen zien te voorkomen anders kun je t stevige trainen shaken :D Kwestie van uitproberen welke dosering voor jou het best werkt.
 
fitnesboy zei:
jah het was de bedoeling om gelijk er naar te beginnen maar zou eigenlijk bter dus wel kunnen nakuren met bv nolvadex. en met welk schema clen heb ik gelukkig nog zes weken om over nat denken ;) maar in ieder geval 2 weken op / 2 weken af.

Als je met een wintrol only kuur bezig bent is een nakuur met nolvadex niet echt nodig. Als je het noodzakelik vind met een kuurtje als dit toch een nakuur te doen neemdan 1 weekje wat clomid maar meer niet. Begin in de week voor je stopt vast met het opbouwen van clen 1 dag 1 tab 2 dag 2 tab (in geval van spiropent 0.025 mg) dan 2 dagen 5 tabs en dan 2 dagen niets gevolggt door 2 dagen 5
 
ok bedankt dan doe ik maar geen nakuur wat me ook al nie echt noodzakelijk bij winstrol only en begin ik een week van te voren wel met het opbouwen van de clen.
dit word men eerste kuurtje dus ben benieuwd naar de resultaten :D
 
even een ander vraagje nog.
als winstrol inject een halfwaarde tijd heeft van 24 uur wanneer is het dan het beste om te trainen en/ of te spuiten ???
jah ben beetje lastig mischien maar wil het zo goed mogelijk doen
 
Back
Naar boven