AndroidHealthClinic

krachttoename? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem80

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
5.972
Waardering
87
Lengte
1m94
Massa
134kg
La
 
Laatst bewerkt:
Elke as verbeterd je kracht, maar het meeste zal je merken van een anadrol+testosteron stack volgens mij.
 
La
 
Laatst bewerkt:
La
 
Laatst bewerkt:
Bump, testo/anadrol is best voor kracht. Ook goede combinatie voor massa uiteraard. Anadrol is niet zo duur. Je hebt er alleen veel van nodig (100-150 mg per dag). Maar per mg is het niet duurder dan pakweg winstrol.
 
Heb je ook een terugval in kracht na een kuur? (aangenomen dat de rest zoals nakuren, training, voeding goed zitten)
 
Ja natuurlijk. Maar de extra spiermassa die je overhoudt zal ook betekenen dat je een deel van die extra kracht behoudt. Maar uiteraard niet alles.
 
La
 
Laatst bewerkt:
ik vind fina en halo ook goed voor de kracht, maar combineer die 2 niet om leuke bijwerkingen te voorkomen
 
Halo levert nagenoeg geen spiermassa op, en bijgevolg verlies je dan ook meer kracht na een kuur. Daarenboven is het absoluut het smerigste middel die er is om je lever kapot te maken.
 
Originally posted by matthieu
Interessant stukje wel BC.
Maar ik zou iig van mn leven geen anadrol nemen... Het is toch wel een heel erg sterk as... Maar iig iedereen bedankt voor de info.

De giftigheid van anadrol is sterk overdreven. Als je je voorzorgen neemt zal er niets gebeuren.
 
Anadrol op zich is in een equipotente dosis minder giftig dan pakweg Dbol of Winny, en een heel stuk minder dan Halo. Maar feit is, voor echt goede resultaten moet je zo'n 150 mg per dag gebruiken en dan komt dat natuurlijk iets meer tot uiting.
 
Originally posted by Geoffke


De giftigheid van anadrol is sterk overdreven. Als je je voorzorgen neemt zal er niets gebeuren.

Als je je voorzorgen neem zal er bij geen enkel medicijn/AAS iets mislopen, alleen het gaat daar niet over maar over de giftigheid ervan. En dan is anadrol in zijn juiste dosis het giftigst voorzorgen of niet.
 
La
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven