MuscleMeat

Krachttraining en masturbatie, slechte combi?

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
17 okt 2015
Berichten
10
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
77kg
Vetpercentage
19%
Hallo iedereen

Heeft dagelijkse masturbatie een slecht invloed tot KT, met betrekking tot testosteronwaardes en eiwitten dat je opgebruikt? Wil iemand misschien bewijs posten mocht dit waar is of onwaar?
En mocht dit waar zijn, als je op je rustdag gewoon zoveel masturbeert als je wilt, dan heeft dat toch geen slechte invloed toch? Hopelijk. 'k Kan echt niet een heel jaar lang stoppen met masturberen en alleen opme vakantie masturberen, het lukt gewoon niet. Toen 'k had gelezen dat het slecht was masturbeer ik maar 1dag/week. :(
 
goed topic
 
Interressantjes
 
Ik wil echt weten of 1x/dag kwaad kan. :(
Tja, heb 11 dagen niet meer gemasturbeerd, ben vandaag 2x klaargekomen. :))
 
M'n doel was eigenlijk 30 dagen te stoppen, maar ben maar tot dag 12 geraakt.
Kga eens écht 30 dagen stoppen met masturberen en kijken wat het verschil is qua energie, KT,...

Morgen begint dag 1 terug dus. :(
 
Merk wel dat ik meer energie heb als ik niet fap. Maarja nu vakantie dus dan heb je al snel de kegel in handen. Vanaf volgende week maar minderen
 
Goed dat je hier een account voor aanmaakt. Sterk topic ook. Dit zijn de grotere vragen des levens.
 
Dat is goed vbrianv! Jammerman dat ik maar tot dag 12 ben geraakt.
fred22, dus het kan zijn dat de testosteronwaardes verlagen bij overmatig masturberen? Oftewel komt dat door de vitamines B die in sperma zit en je dan uitscheidt.
RFFNCK, tja, 'k wist niet waar ik deze vraag kon stellen, 'k dacht 'k stel ze hier. :)

Tja vanaf morgen terug dag 1, alles neerschrijven wat ik bij mezelf waarneem. Maann maar na 11 dagen ben je tyfusgeil, ik las één klein stukje over seks -in de krant- en boem, voordat ik het wist waren m'n handen al bezig, 2 keer.
Wat ik wel kan zeggen is dat ik productiever, energieker en gestresseerder was in die 11 dagen.
 
Het zijn dit soort topics waardoor ik het af en toe niet meer trek, niet de combi waar jij het over hebt, dat maakt werkelijk geen ruk uit!
 
harpep, ik had nogmaals ooit gelezen dat je lichaam eiwitten opvraagt eenmaal je bent klaargekomen, om nieuwe zaadcellen aan te maken.
Ondanks ik dit tegenstrijdig vindt want je lichaam maakt op een dagelijkse basis 72 miljoen aan, dus 't is gewoon raar, alles is tegenstrijdig.

Btw, goed gevonden, creatief taalgebruik hoor. :)
 
Zover ik weet is er nooit een studie geweest die aangeeft dat masturbatie de testosteronspiegel vermindert. En door masturbatie valt het aantal eiwitten dat je "verspilt" mee. Gemiddelde ejaculatie is 10ml bij mannen, dit is ongeveer 0,5g eiwitten gemiddeld .
 
harpep, ik had nogmaals ooit gelezen dat je lichaam eiwitten opvraagt eenmaal je bent klaargekomen, om nieuwe zaadcellen aan te maken.
Ondanks ik dit tegenstrijdig vindt want je lichaam maakt op een dagelijkse basis 72 miljoen aan, dus 't is gewoon raar, alles is tegenstrijdig.

Btw, goed gevonden, creatief taalgebruik hoor. :)

Dank je, maar ik meen het wel serieus.

Dit is weer zo'n mooi voorbeeld van een topic 'majoring in minors'. D.w.z. je maakt je 'druk' om de verkeerde details.

Op zich is het ook niet tegenstrijdig, als je er op de juiste manier naar kijkt.
72 miljoen is op zich wel een groot getal, maar als je het bekijkt in de context van totale netto eiwitproductie in het lichaam op dagelijkse basis, dan valt dat beetje zaad in het niets.......
 
'k Zal het zelf ondervinden de komende 30 dagen, maar je hebt gelijk harpep, 'k zou me beter moeten druk maken om mijn ademhaling tijdens oefeningen, houding,... ipv zo iets kleins. :)
'k Had het gewoon op een website gelezen maar er stond geen bewijs bij die linkt naar een wetenschappelijk verslag-onderzoek.

Thanks mklassens, voor zover ik weet heb ik ook geen wetenschappelijk verslag gelezen.
 
Als je lichaam op dagelijkse basis 72miljoen aanmaakt, dan is het onmogelijk dat je lichaam 19gram eiwit opvraagt indien je 1x ejaculeert (1 ejaculatie op één dag = 40miljoen zaadcellen), maar ben geen wetenschapper, ben een student, so ik heb geen recht van spreken. :)
 
'k Zal het zelf ondervinden de komende 30 dagen, maar je hebt gelijk harpep, 'k zou me beter moeten druk maken om mijn ademhaling tijdens oefeningen, houding,... ipv zo iets kleins. :)

Als ik me dan al ergens druk om zou maken, dan is het of datgene waar dat 'kleins' uitkomt wel groot genoeg is! ;)
 
Nogmaals, goed gevonden dat creatief taalgebruik, 'k lig plat. :)
 
Back
Naar boven