MuscleMeat

Krachtverlies door split schema na rippetoe s

Bezoekers in dit topic

flying fox ik ben zeer tevreden over de rippetoe schema ben er goed op gegaind van 67 naar 84 kilo in 5 maanden ook wat vet bij natuurlijk maar ben er zeer goed op vooruit gegaan. Maar mijn doel is niet specifiek kracht maar massa hoef ook niet kurkdroog te worden. Ik weet ook dat jij zeer te spreken bent over rippetoe maar ik heb de dingen al een aantal keer gereset en de deadlift toen ook 3 keer en kwam er niet meer op vooruit en als ik dat wel deed was me houding niet goed en las in de versie van kethnaab dat als je na 2 keer de deadlift te hebben gereset het wel tijd is om over te stappen dus dat heb ik gedaan na de dead 3 keer te hebben gereset. Rippetoe heeft me goede massa bezorgd maar nu wil ik dus ook eve een split schema volgen en daarna misschien billstar of texas method
Je begrijpt me verkeerd. Ik zeg niet dat je rippetoe moet doen, ik zeg zelfs niet gat je geen split mag doen?
Ik zeg dat je huidige schema gewoon een lijstje oefeningen is. Ook over een split moet nagedacht worden.
Om massa te kweken zal je ook meer en meer gewicht op de stang moeten kunnen. Als dit niet lukt, dan schort er wat aan je schema en/of je dieet.
 
Je begrijpt me verkeerd. Ik zeg niet dat je rippetoe moet doen, ik zeg zelfs niet gat je geen split mag doen?
Ik zeg dat je huidige schema gewoon een lijstje oefeningen is. Ook over een split moet nagedacht worden.
Om massa te kweken zal je ook meer en meer gewicht op de stang moeten kunnen. Als dit niet lukt, dan schort er wat aan je schema en/of je dieet.

flying fox ik denk idd dat er wat schort aan me dieet want ik ben namelijk opeens minder kh en vette gaan eten maar er moet natuurlijk hier wel voor iets in de plaats komen en ik heb zoveel vooruit geboekt met rippetoe doordat ik niet meteen met max begon maar elke keer stap voor stap verhoogde. Ik denk dat ik gewoon ook 70 a 80% van me max moet beginne en elke training wat gewichtjes erbij doen en zo opbouwen inplaats van nu al me max erop te gooie en vaak de laatste reps niet eens meer kan halen. En ik slaap ook veels te weinig 6 a 7 uur per dag
 
Ik split ook sinds 2 weken en elke training heb ik meer kracht. Het ligt dan inderdaad aan je dieet of het slecht verdeeld hebben van de oefeningen.

Momenteel doe ik:

Benen
Borst, Biceps
Rust
Schouders, Triceps
Rug
Rust
Rust
 
Me schema staat erbij als het goed en lijkt op de jouwe
 
Back
Naar boven