AndroidHealthClinic

kramp kaken somatropine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

houthakker

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 nov 2004
Berichten
1.326
Waardering
34
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
15%
ik zit nu 2 maanden op 5iu 5/2 en heb als ik ga eten telkens dat mijn kaakspieren een pomp lijken te krijgen(lijkt ook alsof ik meer spiertonus heb) maar kan dit niet terug vinden bij de bijwerkingen. Zijn er meer die daar last van hebben.
Ik heb ook stijve onderarmen en tintelvingers als ik slaap maar die kon ik wel terug vinden.
 
iemand mischien cools?
 
Ik heb het ook man op 3,6 geno 5/7.. de ene keer erger als de andere keer vaag he vooral je kaken
 
@curtis is zeker vaag mn kaakspieren voelen dan aan alsof ze net een zware set achter de rug hebben

---------- Post toegevoegd Thu 18 Aug 2011 om 13:44 ----------

dank kriel
 
nice read
[Link niet meer beschikbaar]
 
nice read
[Link niet meer beschikbaar]

volgens hun veroorzaakt het hypertension wat dus die kramp kan veroorzaken als ik het goed begrijp ??
 
Even een oud topic nieuw leven inblazen. Ik heb hier ook flink ‘last’ van, die pomp in mn kaken. Sinds een maand valt me ook op dat ik mijn kiezen niet meer op elkaar krijg, mn onderkaak staat gewoon te ver naar voor, ik krijg ze echt niet meer gesloten. Als ik sochtends wakker word lukt het wel. Komt iemand dit bekend voor?
 
Even een oud topic nieuw leven inblazen. Ik heb hier ook flink ‘last’ van, die pomp in mn kaken. Sinds een maand valt me ook op dat ik mijn kiezen niet meer op elkaar krijg, mn onderkaak staat gewoon te ver naar voor, ik krijg ze echt niet meer gesloten. Als ik sochtends wakker word lukt het wel. Komt iemand dit bekend voor?
Hoeveel gebruik je dan ?
 
Ik heb vroeger 5 jaar non stop hgh gebruikt mijn kaak is veel breder geworden als ik het vergelijk met foto's van vroeger ...
 
Google Robbert Wolters groeihormonen dan zal er een hoop duidelijk komen in jullie vragen.
 
6ui geno is genoeg voor ( hier althans) voor kramp ,pijn aan vingers en ellebogen .
Daarom zeg ik ook dat 6iu veel is. Ik neem 3iu, dus lijkt me dat je met 6iu meer kans hebt op bijwerkingen.
 
Daarom zeg ik ook dat 6iu veel is. Ik neem 3iu, dus lijkt me dat je met 6iu meer kans hebt op bijwerkingen.
Lijkt mij ook , was vergeten erbij te zetten : akkoord
 
Ik merk de laatste tijd bij gapen dat ik lichte kramp krijg in mijn kaken, en bij uitrekken rare soort steek even door de spieren.
 
HGH. Mijn mening. Wil je er goed uit zien? <2iu. WIl je gainen = hoger. Alle bovenstaande bijwerkingen komen voor bij bodybuilding dosering. Know what you sign up for zegt the newb zelf. :p
 
Als ik een simpel broodje weg probeer te kauwen krijg ik al kramp in mijn kaken 😂😂
 
  • Haha
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven