AndroidHealthClinic

Kramp tijdens trainen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

arievh

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
22 okt 2002
Berichten
204
Waardering
0
Als ik zwaar heb gewerkt en ik ga trainen. Dan heb ik last van hevige krampen :S Soms verkrampen bijna al me spieren.
Ook heb ik savonds na biceps oefeningen krampen wat soms er voor zorgt dat ik geen eens me tanden kan poetsen :s (Doe ik wel maar doet dan zeer veel pijn door de kramp in me armen :S)
Dit had ik eerst niet zo en laatste tijd wel... Wat zou dit kunnen wezen? Ik ben pas met L-Glutamine begonnen (2 dagen).. Want dat schijnt er tegen te helpen...
 
gebruik je creatine? In dit geval moet je HEEL erg veel water drinken.

Anderzijds moet je ook veel drinken, en ijzers tot je nemen.
 
Ik gebruik creatine ja.
Maar dat gebruik ik nu een week. En die krampen waren voor die tijd al :S Ik drink de hele dag door. ( 3 liter )
 
Je moet nog meer water drinken 3 liter is te weinig ik zit standaard al aan 4/5 liter en dan zonder creatine
 
Uhm maar ik drink meestal aan 1 stuk door. Dus een half uur zonder drinken per dag komt nooit voor. Maar ik zal nog meer water gaan drinken IPV van het andere drinken. (Want soms is het niet alleen water).
Alleen moet ik meestal ongelooflijk veel toiletteren, door al dat water, lol.
 
Laatst bewerkt:
Originally posted by arievh
Uhm maar ik drink meestal aan 1 stuk door. Dus een half uur zonder drinken per dag komt nooit voor. Maar ik zal nog meer water gaan drinken IPV van het andere drinken. (Want soms is het niet alleen water).
Alleen moet ik meestal ongelooflijk veel toiletteren, door al dat water, lol.

Ja dat is naar mijn mening het grootste nadeel van BB, altijd maar moeten pissen. Ik heb die krampen tijdens het trainen ook gehad, en dan ook echt lang. Dit is niet gezond, bij mij kwam het door een water tekort. Probeer gewoon nog eens wat meer WATER te drinken, en kijk of het over gaat. Als je creatine gebruikt mag je wel 5 liter per dag drinken. Als je geen crea gebruikt zou ik dit niet doen, omdat je dan ook voedingsstoffen uit gaat zeiken. En dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.
 
Ik heb me eens laten vertelen dat TE veel water drinken nadelige gevolgen kan hebben of is dit geen waar?
 
Originally posted by munk
Ik heb me eens laten vertelen dat TE veel water drinken nadelige gevolgen kan hebben of is dit geen waar?

Precies dat vertelt Mich ook net.
Als je teveel water drinkt. Kan je uitdrogen, klinkt bizar. Maar het is waar :s.
Beter is om water met glucose te nemen. Omdat je dat beter vast houdt.
Ik zit ook met me werk. Ik ben niet altijd in staat om veel te drinken. Want ik heb een wisselvallig baan. Eene keer lang op het kantoor andere keer lang ergens anders. Waar drink water niet bij de hand is.
 
Teveel water drinken spoelt veel mineralen weg wat nadelig kan zijn idd.
Maar dan moet je wel erg veel water drinken hoor.
Met 10 liter water per dag haal je dat nog niet.
 
Het is idd vocht tekort. Tijdens het trainen ook goed drinken he? Maar dat zal vast wel goed komen!
 
tijdens trainen drink ik ook aan 1 stuk door (Water)
 
Back
Naar boven