AndroidHealthClinic

Kras op de auto getrokken zojuist, dader aangegeven

Bezoekers in dit topic

Peoples zei:
Jij woont gewoon naast de Tokkie´s.... kicken!! kan ik binnekort ff een bakje bij je komen doen? ;)
ja, lekker rellen! althans, zo moeilijk zal het niet zijn om jullie Tokkie's uit de tent te lokken. We doen het als volgt. 1 iemand stelt zich verdekt op met een videocamera. De anderen gaan voor het huis van de Tokkies gek doen, een beetje springen en breed grijnzend naar binne zwaaien enzo, iig niks onbeleefds. Als het echte Tokkies zijn dan is een springende lachende man voor hun raam ruim voldoende om ze heel erg boos te maken. Als ze dan naar buiten komen dan rennen we weg. Niet zo ver dat ze je niet meer achterna willen komen. Telkens net ver genoeg. Ze hebben net als alle Tokkies toch een conditie van niks dus dat is een koud kunstje. Het klinkt niet leuk, maar in de praktijk is het amusement van het hooste niveau.
 
Verkracht en vermoord zijn dochter, dat compenseert genoeg :D
 
Gewoon kras op zijn Mercedes 190D maken. Doe ik niet moeilijk over. Als mijn Pa heeft gezien dat hij dat deed, dan heb ik al sluitend bewijs.
 
Goed gehandeld! Waarschijnlijk als je hem zou bedreigen of zijn auto beschadigd is het hek van de dam.
Maar waarom beschadigde hij jouw auto? Heb je zo'n dure vette bak? Meestal is jaloezie of wraak de reden.
 
Precies. Jij hebt meer te verliezen als een Tokkie. Jij hebt waarschijnlijk wel een baan?
 
CoD zei:
Waarschijnlijk krijg je niks vergoed. Het is immers jullie woord tegen het zijne. (Heb ooit eens ruzie gehad met iemand, en die deed ook aangifte. De politie zei dat het woord tegen woord was.)

Of hij zal het natuurlijk moeten toegeven, maar die kans lijkt me vrij klein.

Dit wetende.. Volgende keer op een goede morgend haal je een bat boven en sla je hem in z'n aangezicht.. Ga weg en dump de bat ergens. Als de flikken komen weet je van niets toch? Dan is het woord tegen woord..

Neen, even serieus. Leg hem om binnen een jaartje ofzo. Let's make the world a better place. Niemand heeft een excuus geldig genoeg om een kras te plaatsen op iemand zijn kar.. Erg kinderachtig en uberlaf :mad:
 
Lauw zei:
Precies. Jij hebt meer te verliezen als een Tokkie. Jij hebt waarschijnlijk wel een baan?

Haha, ik hoor je gewoon denken 'Hmm, rare buren; woont ie in een kampwijk ofzo? Issie zelf een nog grotere tokkie? Laat ik het voor de zekerheid maar eens gecamoufleerd vragen' :D :D
 
Bracke zei:
Neen, even serieus. Leg hem om binnen een jaartje ofzo. Let's make the world a better place.
:roflol: bracke the gangster: Listen Vinnie, I want you to take mister Tokkie here out fishin’, cappice? Give mister ****face some concrete socks.

Ik heb een nieuwe sig.:D

edit: Huckfinn heeft me door. Je bent best slim, voor een asociaal. :D
 
The Rock zei:
klote bro! slaat echt helemaal nergens op dat soort dingen :mad: Toen de TT in Assen was dit jaar ben ik er heen geweest met m'n vader en broer samen. M'n pa had net een nieuwe BMW X5 gekocht. Daarmee gingen we er naar toe, kon hij er een flink stuk mee rijden. Komen we terug toen de races waren afgelopen, zat er ook van voor naar achter en over de achterklep een onwijze kras op. Slaat echt helemaal nergens op, waarom doe je zoiets.
afgunst
 
huckfinn zei:
Waarom heeft ie een kras op je auto gezet dan? Want je zegt dat ie speciaal naar jouw auto liep. Heb je zijn moeder anaal genomen? Zo niet, dan zou je dat wel moeten doen :D


Je denkt dat als ik hem die gunst verleen dat ie me de schade dan wel vergoed ??? :D

Maar waarom ie de mijne nou juist bekrast weet ik niet.
Zo'n dure auto is het niet en al helemaal niet voor iemand die geen bekende van de auto is zal denken dat die peugeot 309 weinig waard is. Dan zouden de meeste denk ik eerder mijn Chrysler neon pakken die jonger is.
Hij zal waarschijnlijk denken dat de buurt hem en zijn wietkwekerij verraden hebben en loopt nu een enkele mensen af zoals ff terug de buren toen 1tje een opmerking maakte over zijn wietplantage die in beslag genomen is.


Yzord zei:
Gewoon kras op zijn Mercedes 190D maken. Doe ik niet moeilijk over. Als mijn Pa heeft gezien dat hij dat deed, dan heb ik al sluitend bewijs.

Heb zelf geen ruzie met een auto, geeft dus weinig voldoening.
Gaat mij vooral om het feit dat ze niet met hun poten van mijn spullen af kunnen blijven. :mad:
 
Bracke zei:
Dit wetende.. Volgende keer op een goede morgend haal je een bat boven en sla je hem in z'n aangezicht.. Ga weg en dump de bat ergens. Als de flikken komen weet je van niets toch? Dan is het woord tegen woord..

Neen, even serieus. Leg hem om binnen een jaartje ofzo. Let's make the world a better place. Niemand heeft een excuus geldig genoeg om een kras te plaatsen op iemand zijn kar.. Erg kinderachtig en uberlaf :mad:

Vergoeding reken ik niet op maar als het is is het mooi meegenomen.
Niet dat op een bedrag zit te wachten om een kras weg te werken. Zou echt niet weten wat de kosten zijn van zoiets en zal daar niet wakker om liggen. Belangrijkste vind ik dat ze van mijn spullen afblijven :mad:


Lauw zei:
Precies. Jij hebt meer te verliezen als een Tokkie. Jij hebt waarschijnlijk wel een baan?

Idd. Collega heeft 2 weken terug nog moeten zitten in Nijmegen vanwege een vechtpartij. Maar als ik mezelf ziek meld komen ze wel controleren en hij is om de 3 weken ziek dus het valt bij hem niet op dat ie in de bak zat ipv thuis.
Op het moment zit ik trouwens met een peesontsteking in mijn schouder dus ik zal zoiezo niet zo snel slaan :D
 
huckfinn zei:
Haha, ik hoor je gewoon denken 'Hmm, rare buren; woont ie in een kampwijk ofzo? Issie zelf een nog grotere tokkie? Laat ik het voor de zekerheid maar eens gecamoufleerd vragen' :D :D

Valt best mee, er zijn maar 8 huizen opgepakt toen ze wietplantage's in beslag namen dit jaar. Er zijn in de laatste 7 jaar hier maar 2 lijken gevonden in het park (waren zelfmoorden). Dit huis is pas 1 keer ontruimt geweest naar ons weten toen ze er een drugsdealer aanpakte tig jaren terug. De straat is pas 2 keer opengebroken doordat ze vonden dat de mensen er te hard reden. Paar keer wat mensen bedreigd met de dood. Paar cokedealers vorig jaar opgepakt en in gevangenis of tuchthuizen geplaatst. Maar voor de rest is het een erg rustige wijk :D

Afijn de huizen waren destijds erg goedkoop vanwege de buurt maar die was al hard aan het opklaren en is al opgeklaard (een heel eind). Goede band met de buren, ok iets mindere met die van 3 deuren verder na vannacht. Maar bij de meeste steek je gewoon je hand omhoog en groeten je gewoon terug hier. Onderling hebben ik of mijn ouders hier dus geen problemen/ruzie en goed naar onze zin.
 
avg zei:
Je denkt dat als ik hem die gunst verleen dat ie me de schade dan wel vergoed ??? :D

Maar waarom ie de mijne nou juist bekrast weet ik niet.
Zo'n dure auto is het niet en al helemaal niet voor iemand die geen bekende van de auto is zal denken dat die peugeot 309 weinig waard is. Dan zouden de meeste denk ik eerder mijn Chrysler neon pakken die jonger is.
Hij zal waarschijnlijk denken dat de buurt hem en zijn wietkwekerij verraden hebben en loopt nu een enkele mensen af zoals ff terug de buren toen 1tje een opmerking maakte over zijn wietplantage die in beslag genomen is.




Heb zelf geen ruzie met een auto, geeft dus weinig voldoening.
Gaat mij vooral om het feit dat ze niet met hun poten van mijn spullen af kunnen blijven. :mad:
Dat soort mensen moet je terugpakken zoals hun het doen. Wouten boeien hun niks. En van een Peugeot behoren ze al helemaal vanaf te blijven :(
 
Dat zeker, peugeotjes zijn heilig.
Sta vooral versteld ook dat hij zoiets bij mij zou flikken.
Maar ik verwacht niet dat hij zich er iets van aantrekken als ik een streep over zijn auto's zou trekken, als ie het al merkt. Dan zou ik hem eerst erbij moeten roepen en vervolgens een streep moeten trekken. :D
 
Wat een ongelovelijk lage zielige streek, ik zou er geen traan om laten als die gast inderdaad omgelegd wordt.
 
huckfinn zei:
Haha, ik hoor je gewoon denken 'Hmm, rare buren; woont ie in een kampwijk ofzo? Issie zelf een nog grotere tokkie? Laat ik het voor de zekerheid maar eens gecamoufleerd vragen' :D :D

Mwhehhee dat vroeg ik me ook al af idd, als je al zulke buren hebt.. Hoewel Leviathan ook in een redelijke buurt lijkt te wonen, het is de schuld van de gemeente dat er ook Tokkie's geplaatst worden.
 
Als ik iemand betrap die een kras maakt op mij auto dan geef ik hem zonder pardon op zijn bek.
 
The rebel zei:
Als ik iemand betrap die een kras maakt op mij auto dan geef ik hem zonder pardon op zijn bek.

Idd. Als er geen getuigen zijn wrm niet? Haalt ie er politie bij, zeg je toch dat je van niets weet. 1 ding wat zulke mensen niet hebben, en wat ze in een nadeel plaatst, is geloofwaardigheid. Maak daar gebruik van.

ps: miss een tip als je nog krassen verwacht. Als je een webcam hebt, kan je een recording progje downen met motion activation en richt hem naar je wagen. Kan je ook gebruiken voor andere chronsiche problemen :D
 
Back
Naar boven