MuscleMeat

Kras op de auto getrokken zojuist, dader aangegeven

Bezoekers in dit topic

Als er in een straat vaak auto's bekrast worden plaatst de politie vaak zelf camera's om de dader te identificeren.

Is hier in Haarlem vorig jaar ook een keer gebeurd, de auto van een man werd meerdere keren bekrast en hij had het al meerdere keren voor veel geld laten repareren. Toen hebben ze camera's neergezet en het bleek de overbuurman te zijn, de directeur van een school! Die had geen leven meer daar op die school natuurlijk toen het allemaal uitkwam. Hij heeft ook de eerdere krassen toegegeven en alle schade plus een boete moeten betalen. Maar hij is denk ik ook permanent ieders respect kwijt. Wat een zielige gast ben je dan ook, ik voor weinig mensen meer minachting dan dit soort lafbekken.
 
Bracke zei:
Idd. Als er geen getuigen zijn wrm niet? Haalt ie er politie bij, zeg je toch dat je van niets weet. 1 ding wat zulke mensen niet hebben, en wat ze in een nadeel plaatst, is geloofwaardigheid. Maak daar gebruik van.

ps: miss een tip als je nog krassen verwacht. Als je een webcam hebt, kan je een recording progje downen met motion activation en richt hem naar je wagen. Kan je ook gebruiken voor andere chronsiche problemen :D

We zijn hem vanuit zijn huis komen halen, dus er waren getuigen, zijn vrouw en kinderen. Op het moment zit ik met een ontsteking in mijn schouder en kan kan op het moment niet eens slaan. Heb nu al een ruime week niet meer kunnen trainen :(

Maar ik zit te denken aan een beveilingscamera setje aan te schaffen.
Weet iemand waar ik daarbij moet opletten?
Wil trouwens het graag op kunnen nemen zodat het terug te zien is, dus er zal een video op moeten worden aangesloten.
Ik weet niet of er nog meer optie's zijn?
 
Bivakmutsje op en een rolstoel in slaan die flikker...
 
avg zei:
We zijn hem vanuit zijn huis komen halen, dus er waren getuigen, zijn vrouw en kinderen. Op het moment zit ik met een ontsteking in mijn schouder en kan kan op het moment niet eens slaan. Heb nu al een ruime week niet meer kunnen trainen :(

Maar ik zit te denken aan een beveilingscamera setje aan te schaffen.
Weet iemand waar ik daarbij moet opletten?
Wil trouwens het graag op kunnen nemen zodat het terug te zien is, dus er zal een video op moeten worden aangesloten.
Ik weet niet of er nog meer optie's zijn?

Man ik zeg niet dat je moet slaan. Het was alvast niet expliciet op jouw gericht hoor, eerder op de "slaagende" mensen :D Geweld is de slechtste en altijd de laatste oplossing. Toch kunnen sommige mensen altyd wel es een goede whoopass gebruiken. ;)

Wat die beveiliging betreft. Als het voor permanente bewaking is, zal het je wel meer kosten dan een simpele webcam. Voel je je tijdelijk bedreigd - je auto maw - dan zou ik het op een webcam houden met wat motion detection software. Je kan ook een dummiecamera plaatsen, maar dan moet je hem wel goed zichtbaar plaatsen.
 
gewoon ff laten rusten en over een paar weekjes midden in de nacht z'n auto total loss rammen met een flink stuk ijzer en de fik dr in gooien.. wedden dat het je voldoening geeft? :D
 
kras-oorlog beginnen

=- AFSCHIETEN DIE ZOOI!!!
 
ECLIPSE zei:
gewoon ff laten rusten en over een paar weekjes midden in de nacht z'n auto total loss rammen met een flink stuk ijzer en de fik dr in gooien.. wedden dat het je voldoening geeft? :D

en miss wel de start van een vete :dunno:
 
Dani zei:
Als de verzekering niet uitbetaalt kun je aanspraak maken op een speciaal potje. Jongens help me even, ben de naam kwijt....

waarborgfonds ;)
 
Back
Naar boven