- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 12%
beste iedereen ik doe sinds ruim een maand krav-maga en ik fitness ook(3jaar).
ik wil niet overtraind raken dus vroeg ik me af hoe moet ik het indelen.
maandag en woensdag doe ik van 20:00 tot 21:30 krav maga waardoor ik dinsdag donderdag en vrijdag over houd om te fitnessen.
tijdens de krav-maga training is er ook veel kracht en uithoudings oefeningen (vooral bij de warming up.)
dit kan varieeren van burpies, push ups ,crunches en triceps.
dus best vermoeiend.
voor de rest wil ik met fitness massa trainen.(ben de laatste tijd veel vet verloren en door krav maga gaat dit nu 2x zo snel.)
ik wil op mn reserves nog massa trainen en wanneer mn vetpercentage een stuk lager is(nu ongeveer 15% en doel 10%?) puur op kracht 4-6 herhalingen per oefening.
wat raden jullie mij aan?
ik zeg er wel vast bij in het weekend kan ik niet trainen.
alvast bedankt voor de tips!
ik wil niet overtraind raken dus vroeg ik me af hoe moet ik het indelen.
maandag en woensdag doe ik van 20:00 tot 21:30 krav maga waardoor ik dinsdag donderdag en vrijdag over houd om te fitnessen.
tijdens de krav-maga training is er ook veel kracht en uithoudings oefeningen (vooral bij de warming up.)
dit kan varieeren van burpies, push ups ,crunches en triceps.
dus best vermoeiend.
voor de rest wil ik met fitness massa trainen.(ben de laatste tijd veel vet verloren en door krav maga gaat dit nu 2x zo snel.)
ik wil op mn reserves nog massa trainen en wanneer mn vetpercentage een stuk lager is(nu ongeveer 15% en doel 10%?) puur op kracht 4-6 herhalingen per oefening.
wat raden jullie mij aan?
ik zeg er wel vast bij in het weekend kan ik niet trainen.
alvast bedankt voor de tips!