XXL Nutrition

krav maga maastricht? of omstreken.

Bezoekers in dit topic

hasselt

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
21 aug 2008
Berichten
1
Waardering
0
Hoi, weet iemand waar ze krav maga geven rond maastricht? woon zelf in hasselt en kan hier 1 keer in de week in zonhoven terecht, maar zou nog iets vaker willen gaan. wil een tijdje geen krachttraining meer doen i.v.m. blesures. dus moet al die energie toch ergens in kwijt. Thanks
 
genk dacht ik, weet niet zeker. voor de rest denk ik niet dat je het veel gaat vinden in belgie.
 
In maastricht is volgens mij nergens waar je krav maga kan doen. Woon zelf in maastricht en heb er al eens naar gezocht om eens een keer uit te proberen, maar toendertijd niks kunnen vinden.
 
Masterclass Itay Gil in Geleen

G –Safe en Sportvision presenteren:

Masterclass Krav Maga

Voor wie: geïnteresseerden in krav maga, ongeacht club, federatie of achtergrond

Wanneer: zaterdag 6 juni van 8.30-13.00u

Waar: Sportvision Wagenaarstraat 157
6164 XR Geleen


Inhoud:

Deze masterclass wordt verzorgd door Itay Gil uit Israel.

Een unieke kans om kennis te maken met tactical Krav Maga zoals wordt gegeven aan elite eenheden in Israël!

Itay Gil, voormalig lid van de Israëlische anti terreureenheid YAMAM, de enige externe trainer voor speciale eenheden binnen het Israëlische leger (senior combat instructor) en CEO van Protect Security Solutions, een officieel trainingscentrum speciaal voor overheidsdiensten.
Itay Gil is ook bekend van de uitzending Human Weapon (aflevering krav maga) van History Channel.

Onderwerpen:
· [/FONT]Conflict management
· [/FONT]Drills in kleine ruimte
· [/FONT]Omgeving bewustheid
· [/FONT]Reactie training
· [/FONT]Krav maga in de realiteit (theorie en praktijk)

Programma:
8.30 u aankomst en inschrijving (betaling ter plaatse)
9.00 u theorie: achtergrond, visie en strategie
9.45 u praktijkgedeelte 1
11.00 u pauze
11.15 u praktijkgedeelte 2
13.00 u afsluiting


Kosten:
75 euro, te voldoen ter plaatse, contant.
Inclusief koffie/ thee


De masterclass gaat door bij een minimum van 20 personen, maximum is 45 personen.
Voor meer info en aanmelding: info@g-safe.nl of info@sportvision-geleen.nl onder vermelding van “masterclass krav maga”
 
Krav Maga training in Limburg

Beste heren,

ik geef al aantal jaren Krav Maga les in Limburg!
eerst in Brunssum en sinds 4 maanden in Geleen in Gezondheid centrum sportvision.

ik ben onafhankelijk docent, zelf een Israëliër met nodige ervaring en ruime sport opleiding. ben ook in nederland afgestudeerd als fysiotherapeut.
verder info. kan je vinden op mijn site www.g-safe.nl

Ali Akbbaba in Maastricht heb ik ooit conditie training gegeven en hij is ooit 1 les krav maga bij mij komen volgen. dat is een snelle samenvatting van zijn kennis... slappe actie van hem om snel geld te verdienen..
succes en welkom om langs te komen!
 
Beste heren,

ik geef al aantal jaren Krav Maga les in Limburg!
eerst in Brunssum en sinds 4 maanden in Geleen in Gezondheid centrum sportvision.

ik ben onafhankelijk docent, zelf een Israëliër met nodige ervaring en ruime sport opleiding. ben ook in nederland afgestudeerd als fysiotherapeut.
verder info. kan je vinden op mijn site www.g-safe.nl

Ali Akbbaba in Maastricht heb ik ooit conditie training gegeven en hij is ooit 1 les krav maga bij mij komen volgen. dat is een snelle samenvatting van zijn kennis... slappe actie van hem om snel geld te verdienen..
succes en welkom om langs te komen!

hahhahaa vanwaar ken ik dat tog:p
mijn trainen in fma had ook zo een leerling. gaf em wat les en na een tijdje is hij zelf begonnen met lesgeven. het ergste is dat hij redelijk gerespecteerd is in belgie die gast. en mijn trainer veel minder terwijl hij veel beter is:s spijtig dat ik niet op zen naam kan komen. denk dat het iets met mark is.
 
Tja helaas lopen dat soort trainers rond en soms boeken ze ook succes, meestal op kort termijn..
ik ervaar ook dat bescheiden zijn (wat ik probeer ook aan te leren) niet altijd loont..
vooral geïnteresseerde in krav maga trekken vaak naar die vage verhalen en spectaculaire filmpjes op you tube.
let it be.. kritische oog ziet snel het verschil.. ik ga morgen demo geven aan korps mariniers in ned. en volgende week aan politie instruc. van België in Genk en van Nederland in Breda.
shalom 2 u
 
idd men leerkacht probeert dat ook en dat lukt em ook goed. inde zaal waar we les volgen zijn we max met 4. hij kiest zijn leerlingen eruit en aanvaard niet iedereen. wat je niet van alle leerkrachten kunt zeggen; zeker niet met zo een gevaarlijke sporten:s
 
Train je al reeds in Zonhoven (Kiewit momenteel) of wil je ergens anders gaan omdat je 1x/week te weinig vind?
 
Krav Maga is niet zo effectief als andere vechtsporten.
Je leert inspelen op situaties. Maar als je in een situatie komt die je niet hebt getraint, dan ben je de lul.

Free fight, thai- en kickbox zijn veel effectiever.
 
Krav Maga is niet zo effectief als andere vechtsporten.
Je leert inspelen op situaties. Maar als je in een situatie komt die je niet hebt getraint, dan ben je de lul.

Free fight, thai- en kickbox zijn veel effectiever.

een tegen een is het idd effectiever. maar stel je voor, je bent in een overvolle bus, wat ga je dan doen? een lowkick geven als er 2 man voor je staat? ff boksen de kans dat je iemand anders raakt is veel te groot. krav maga silat sTen fma enzo zijn moeilijker om goed in te worden. maar eenmaal je die beheert ben je egt wel beter af dan een thaiboksertje.
 
Knie, elleboog...

Ik denk dat iemand die Krav Maga goed beheerst het erg lastig krijgt tegen een goed getrainde freefighter of thaiboxer.
Misschien als je van erg goede huize komt, dat je het kan winnen, maar Krav Maga zo goed beheersen duurt veel langer dan bij Free Fight of Thaibox.
Brij Krav Maga leer je ook minder incasseren, een goede, brute trap of stoot tegen het hoofd / organen en het is gedaan met je.

Heb wel eens gekeken bij Krav Maga trainingen, heb daar ook niet de meest ruige vechters gezien.
Meestal wat jongens en volwassenen die nog moeten leren om voor zichzelf op te komen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Maar dit kan ik fout hebben, dit is enkel wat ik heb gezien.

Het is maar wat je wil leren denk ik, wil je meer bezig zijn met alleen technieken of gewoon "die-hard oldschool vechten." ;)
 
Laatst bewerkt:
ik volf zelf silat/en wat filipijnse stuff en geloof me het is tog wel effectiever eenmaal je er goed in bent. je leert ook verdergaan dan gewoon iemand wat kloppen te geven. het is verfijnder. in thaibox mma enzo leer je je amper verdedigen, in die andere sporten leer je ook hou je aanvallen tegenhoud. in thaibox enzo leer je dat ook wel maar niet zo goed als bij silat enzo. daar leer je echt bewegen en een aanval te ontwijken en gelijk terug te slaan. niet gewoon je armen opheffen en voor je gezicht houden
 
Maar hoe lang duurt het vooraleer je Krav Maga zodanig beheerst dat je het kan winnen van een goed getrainde free fighter.
Voordat je Krav Maga zo goed beheerst kan je allang 100x total-loss geslagen zijn door een free fighter. ;)

Overigens wordt je wel bij beide vechtsporten getrapt wanneer je deze technieken ergens anders toepast dan in de sportschool...
Mocht je als getrainde free fighter o.i.d. op straat in een gevecht komen, dan moet je er wel rekening mee houden dat je op dat moment geen bokshandschoenen aan hebt, een goede hoek wordt dan al heel snel dodelijk. Technieken bij Krav Maga kunnen ook een dodelijk wapen worden.
 
HEREN, IK WEET NIET WAAR JULLIE OVER KRAV MAGA HEBBEN GEHOORD EN WAT JULLIE WETEN MAAR DIT IS ERG VER VAN REALITEIT!!
KRAV MAGA BETEKENT CONTACT GEVECHT EN VOLLEDIG GEBASEERD op realiteit.
dus ook elementen vanuit m thai en mma en vele andere maar alleen wat effectief is om snel en erg agressief het gevecht moment afmaken. ook bedoeld om snel te kunnen leren.
ga lekker proberen om zelf te ervaren: in regio Utracht- Amsterdam kan je terecht bij Mario schouten "protect invest" en in Limburg bij mij: G-safe.be of .nl
heb ook mma gedaan dus wij kunnen verder altijd praten.
groetjes
G
 
Ik vind het ook apart dat er zoveel politiek bij gehaald wordt.
Ik citeer:

... mogen geen antecedenten hebben bij Justitie, en zijn geen vijanden van de Nederlandse staat of de staat van Israël.

Waarom nou toch?
We willen toch een vechtsport leren, niet bezig zijn wat iemand zijn politiek is? ???
 
Maar hoe lang duurt het vooraleer je Krav Maga zodanig beheerst dat je het kan winnen van een goed getrainde free fighter.
Voordat je Krav Maga zo goed beheerst kan je allang 100x total-loss geslagen zijn door een free fighter. ;)

Overigens wordt je wel bij beide vechtsporten getrapt wanneer je deze technieken ergens anders toepast dan in de sportschool...
Mocht je als getrainde free fighter o.i.d. op straat in een gevecht komen, dan moet je er wel rekening mee houden dat je op dat moment geen bokshandschoenen aan hebt, een goede hoek wordt dan al heel snel dodelijk. Technieken bij Krav Maga kunnen ook een dodelijk wapen worden.

als je zo begint kan je beter een wapen dragen;)stel jij bent een goed getrainde mma fighter en je komt iemand met een wapen tegen(pistool) dan ben jij even dood als iemand die nog geen deftige slag kan geven...

als je iemand op straat neerslaat ben je er idd aan als je in een vechtsportschool zit. dus of je dat nu met een m thau kniestoot doet of met een blue g je hebt het zo izo zitten. de basis van krav maga silat heb je rap, ik ben geen expert in fma/silat. maar de technieken die ik ken kank wel gebruiken en dat weetk uit ervaring:d
 
Ik vind het ook apart dat er zoveel politiek bij gehaald wordt.
Ik citeer:



Waarom nou toch?
We willen toch een vechtsport leren, niet bezig zijn wat iemand zijn politiek is? ???

over wat heb je het? snap het ff niet
 
Back
Naar boven