Fitness Seller

Krav maga (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Socrates

Ripped Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
16 jan 2004
Berichten
3.478
Waardering
0
Hé people...

Kan iemand mij vertellen of er lessen van Krav Maga in Amsterdam (of dicht bij Amsterdam) worden gegeven?...

Alvast bedankt...

Greetz,
Socrates..
 
http://www.kravmaganederland.nl/

daar staat ergens waar het gegeven word...ik geloof maar op 2 plaatsen in NL maar ik weet niet meer waar...


lijkt me trouwens echt wel een vette sport hoor...check die site maar eens :)
 
Universitair Sportcentrum
Einsteinweg 6
2333 CC te Leiden

Sportcomplex Merwestein
Merweplein 1
3432 GN te Nieuwegein

dit zijn de enige 2 plaatse waar het gegeven word (volgens die site dan)
 
pascalletjuhh zei:
http://www.kravmaganederland.nl/

daar staat ergens waar het gegeven word...ik geloof maar op 2 plaatsen in NL maar ik weet niet meer waar...


lijkt me trouwens echt wel een vette sport hoor...check die site maar eens :)

hé man... thanz voor de info...
Deze had ik al gezien op internet maar voor mij is het te ver :(
Lijkt mij echt een leuke en efficiente sport om te doen.. ga verder onderzoeken en moet zeker eentje vinden in Amsterdam potverdorie..hehe...

Ik geef niet op..blijf gewoon doorzoeken... thanx..man...

greetz..
Socrates...
 
@ socrates
Lijkt mij echt een leuke en efficiente sport om te doen..

wou je dan gaan straatvechten?
dis in mijn opinie echt een kansloze sport zonder toekomst, je kunt er verder nix mee dan op straat iemand meppen of jezelf verdedigen.
 
Homer17 zei:
@ socrates


wou je dan gaan straatvechten?
dis in mijn opinie echt een kansloze sport zonder toekomst, je kunt er verder nix mee dan op straat iemand meppen of jezelf verdedigen.


Je hoeft toch perse wedstrijden te draaien om leuk en goed bezig te zijn?!
Op straat meppen past niet binnen hun denk wijzen, omdat ze zeggen: 1 Zie je op tijd gevaar aankomen WEGWEZEN!
2 Anders verdedig jezelf en dan WEGWEZEN!

Jezelf verdedigen: Das de bedoeling van een zelfverdedigingssport ...
Mijn inziens best nuttig om te doen :)
 
Chewie zei:
Je hoeft toch perse wedstrijden te draaien om leuk en goed bezig te zijn?!
Op straat meppen past niet binnen hun denk wijzen, omdat ze zeggen: 1 Zie je op tijd gevaar aankomen WEGWEZEN!
2 Anders verdedig jezelf en dan WEGWEZEN!

Jezelf verdedigen: Das de bedoeling van een zelfverdedigingssport ...
Mijn inziens best nuttig om te doen :)

mjah kan wel maar tog... tis echt een lompe "sport" wat alleen echt toepasselijk op straat is, en niet echt een sport.
 
Tje effectief dus , maar de bedoeling is dat je het nooit nodig hebt :/

En sommig klemmen kan ook wel bij mma ed gebruiken .
 
Homer17 zei:
@ socrates


wou je dan gaan straatvechten?
dis in mijn opinie echt een kansloze sport zonder toekomst, je kunt er verder nix mee dan op straat iemand meppen of jezelf verdedigen.

Tuurlijk wil ik niet gaan straatvechten... maar het is wel handig als je jezelf kan verdedigen.. Ik heb zelf al kick boxen gedaan, Kung Fu en gebokst.. ik hoef niet aan wedstrijden mee te doen, is mijn doel helemaal niet..

Wil weer een vechtsport gaan doen naast bb... en eerlijk gezegd ziet deze er goed uit van wat ik heb gezien...

Greetz...
Socrates..
 
Heb nog niet een krav maga les aan den lijve mogen ervaren, heb er een (erkend :D ) boek van ingekeken (Een oudtrainer van mij had het) en was er niet echt van onder de indruk van wat daar in stond. Heel vaak dezelfde technieken op verschillende aanvallen, niet veel variatie i n techniek. Moet eerlijk zeggen dat dat WAT er in stond WEL effectief was, maar hou zelf ook van een beetje afwisseling/uitdaging en wat dat betreft naar mijn mening te weinig variatie. Is natuurlijk ook een systeem (wil het geen Martial Arts of Sport noemen) dat ontwikkeld is met maar 1 doel: zo simpel, snel en effectief mogelijk een tegenstander (lees: terrorist ;) ) uitschakelen. Daarvoor heb je dus niet perse veel verschillende technieken nodig, maar een paar die effectief zijn. Zou het zelf zeker wel een keer willen doen, omdat een les krijgen van iemand altijd anders is als een boekje, en omdat dezelfde techniek binnen verschillende systemen nooit dezelfde techniek blijft (dus er is altijd een mogelijkheid tot meer perfectioneren :D ) Moet eerlijk zegen dat het me wel wat lijkt om " er bij naast te doen" maar helaas heb ik al bijna te weinig tijd om mijn sporten momenteel te beoefenen, laat staan dat ik er nog wat bij naast kan gaan doen *zucht*

Osu

Tim
 
In Nijmegen zit ook een school : Budo hara, daar geven ze ook krav maga.
heb mee gedaan maar ik vind het niet echt een een vechtsport het zijn meer technieken die je leert en snel handelen.( ook onder stress).

Grtz
 
bij krav maga gaan we idd uit van effectief en niet te ingewikkeld. het liefst dus een techniek voor zoveel mogelijk situaties. minder om over na te denken in een stress situatie.
check www.ikmf.nl
 
Krav Maga is HET vecht en verdediging systeem van deze tijd. Voor burgers, politie en justitie en beveiliging.

Gebruikt door vele eenheden over heel de wereld, bewezen effectief en no-nonsense.



Bij deze wil ik u van harte uitnodigen om deel te nemen aan een seminar die zal bestaan uit 4,5 uur training, instructie en theoretische achtergrond van grootmeester Eyal Yanilov uit Israel.

29 januari 2005 komt Eyal Yanilov, de master van het systeem een seminar geven in Leeuwarden

Lokatie:
basisschool de vossenburcht
coornhertstraat 6
8913 HK leeuwarden

vlakbij evenementenhal het FEC.



Training van 10 00 tot 15 00 !! .

geen buitenschoenen en geen zwarte zolen.
Het dragen van een IKMF shirt is verplicht

Prijs: 52,50 voor niet leden. Inclusief t-shirt
 
Back
Naar boven