Fitness Seller

Kre Alkaline Xtreme - Performance (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Soort supplement: CreatineWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kre-Alkalyn Xtreme is de nieuwe Cell Volumizer wat gebruikt maakt van een uniek creatine opname systeem ontwikkeld door Performance en AAP (All American Pharmaceuticals).
Kre-Alkalyn® pH-Correct Creatine™ is een gepatenteerde formule wat de omvorming tot creatinine (metabool eindproduct, wordt uitgescheiden door de nier) voorkomt alvorens het de spier bereikt. Bij inname van normale creatine monohydraat gemengd met water of fruitsap wordt er een gedeelte omgevormd tot toxische creatinine. Gebufferde Kre-Alkalyn Xtreme zorgt voor een verhoogde opname en beschikbaarheid, dit heeft als gevolg dat u meer resultaat behaald echter middels een kleinere inname. Neveneffecten zoals vochtretentie, krampen of een opgeblazen gevoel worden geëlimineerd.
Hierdoor is men in staat om nog intensiever de work-outs uit te voeren en de spieren extra te beschermen tegen overvloedige melkzuurophoping.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? smaakloosWelke dosis heb je gebruikt? 3 capsules per dagWaar heb je het supplement gekocht? nutriplaza.nlWelke extra voordelen gaf deze winkel? -Wat heb je voor dit supplement betaald? €35Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? JaMijn review:
Beste creatine supplement dat ik ooit gebruikt heb. Hield er niks vocht van vast zoals gewoonlijk wel. Kracht nam behoorlijk toe en pomp ook.

2xKreAlkalyn.jpg
 
een tien? waar heb je dat spul gekocht man
en wat gebruikte je er nog meer bij?
 
Geef eens een link naar dit produkt..
 
http://bodybuilding.com/store/kre.html

1. What is it and where does it come from?

Kre-Alkalyn is "buffered creatine" that does not convert into creatinine prior to reaching skeletal muscle tissue. Kre-Alkalyn is a nutritional supplement that comes in powder form. It is packaged in a purple caplet that can be administered orally.
 
Veel te weinig info imo. Hoeveel gainde je? Hoeveel kr8 won je erdoor? Heb je reeds veel andere soorten creatine gebruikt? Zo ja welke? Je hebt het slecht één maand gebruikt, waarom? Was de pot leeg?...
 
Kre-alkalyn extreme wordt hier op markt gebracht door performance die in hun reclame claimen het samen met american pharmaceutical te hebben ontwikkeld.Samen is dus wat veel gezegd AP heeft het ontwikkeld,performance mag het produkt hier uitbrengen,sci-fit was in amerika de eerste die het uitbracht in capsulevorm.
Kre-alkalyn was al langer te krijgen hier bv bij black star-labs in pot met poedervorm,ook dus tesamen in hun mass-stack met nitro-jet en go .
Hiervan heb ik nog niet echt veel tegengekomen op forum,ook vyo-tech gebruikt het in hun nitrobolic.
Het verschil is met gewone monohydraat dat het veel meer/beter opneemt dit omdat de ph-waarde veel hoger ligt.
Kort gezegd de opneembaarheid is groter doordat er minder omzetting naar creatinine is alvorens de creatine je spieren bereikt,met als gevolg dus meer nut van je produkt en geen neveneffecten als krampen,vocht vasthouden en dergelijke.
Wat betreft kracht en pomp,ik ga zelf binnen een week met het produkt starten en zal hierover mijn ervaringen verder meedelen.
Het is een pot van 120 caps dus goed voor ongeveer 1 maand.
En zal er al bij zeggen dat ik al wel wat ervaring met verschillende creatines heb,alhoewel de resultaten van elke creatine erg kunnen verschillen van persoon tot persoon.
Keep your guys posted.:D
 
Ja zoals gezegd, je hebt geen krampen meer en boekt goede vooruitgang in kracht. Wat jer ervan bijkomt hangt echter van persoon tot persoon af. Ik haalde hier de beste resultaten mee heb ook al verschillende soorten gebruikt. En waarom maar 1 maand, das simpel de pot was inderdaad leeg toen ik de revieuw schreef.
 
schumanneke zei:
een tien? waar heb je dat spul gekocht man
en wat gebruikte je er nog meer bij?

Ik gebruik momenteel ook pure whey van performance, een eiwitrijke shake, glutaminen en multi vitaminen. Het noodzakkelijke dus buiten de glutaminen.
 
hoeveel nam je kracht toe>?
kun je daar wat meer over vertellen?
 
Het is ook geenwonder middel e, het is een supplement en dan ook nog is een gebruiksduur van een maand in mijn geval. Maar ik bandrukte het zelfde gewicht veel soepelder en na drie weken nam ik zelfs vijf kilogram meer met hetzelfde gamak.
 
Ik heb het van performance gebruikt,prijs/kwaliteit zeker waard.
Voor je training alle 3binnen doen,beter effect :D
Zeker ne aanrader,geen krampen,vochtophouding enz...
Kzou niet zeggen dat he direct kilo's aankomt door "dat" produkt maar het helpt je inderdaad bij je training,dat extra.
Was wel de pilvorm,poeder nog niet gebruikt.
 
Zeer goed supplement! Ondervind ik toch heerlijke pump! Elke training er het maximum uithalen en de dag erna besef ik niet eens dat ik keihard gegaan heb :p
 
Vanavond in de Gym een sampleke gehad van Kre-Alkalyn Xtreme.

Morgn eens testen wat dat geeft;)


Cant't Wait To Use Those Purple Pills :p
 
Ik heb Kre Alkalyn poeder van Sci Fit. Moet zeggen dat ik nog nooit hem meegemaakt dat ik niks merkte en dat had ik wel met Kre Alkalyn.

Mono, CEE, San v12 werkten bij mij allemaal super.

Raar toch? Hoe zou dat komen?
 
Ik heb dit product bij mij op de fitness gekocht
Voor 35 euro.

Ik voelde in het begin wel resultaat.
Extra kracht. Nu gebruik ik het al 4 maanden .. ik kan niet meer zonder.
Gemakkelijk in te nemen. geen vieze smaak.
 
Voor mij eveneens een behoorlijke toename in kracht! Ben er zo'n 2 weken mee bezig i.c.m een goed voedingsschema en ben er tot nu toe 1 kilo van bijgekomen, waarschijnlijk grotendeels door mijn voedingsschema.
 
Laatst bewerkt:
Ik gebruik het zowel voor wielrennen als voor krachttraining en het werkt voor beiden, het is het enige product waarvan je direct ziet dat het werkt. Bij andere suplementen was er misschien wel iets maar ik voelde het nooit, hier sta ik soms echt versteld wat een verschil het geeft als ik het niet meer gebruik.
 
kan je Kre Alkalyn combineren met CEE? tesamen innemen of niet?
 
een 10? wel wat veel hoor :rolleyes:
 
kan je Kre Alkalyn combineren met CEE? tesamen innemen of niet?
 
Back
Naar boven