Fitness Seller

Kre-Alkalyn Creatine, CEE, Creatine Monohydraat, CellMass?

Bezoekers in dit topic

YungOne

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 jun 2006
Berichten
168
Waardering
0
Ben nu al lang gebruiker van Creatine Monohydraat, maar hoe langer ik het neem, hoe meer ik begin te twijfelen aan het effect ervan. Misschien doet het om der duur niet veel meer, of misschien ben ik er een beetje op uitgekeken :p. Wat het ook is, ik lees veel dat andere vormen van creatine (zoals in de titel vermeld) veel beter zijn. Ik hoor goeds over CellMass in mijn fitness, maar die blijkt dan weer zeer duur te zijn voor wat het is. Zoek ik Creatine Ethyl Esther op, krijg ik ineens veel voorgeschoteld over hoe vooral Kre-Alkalyn Creatine goed blijkt te werken.

Ik ben radeloos, ten einde raad en vroeg me af of jullie eens wat tijd wilden vrijmaken om mij eens wat persoonlijke ervaringen en misschien feiten voor te schotelen (indien mogelijk ook het gebruik van het product vermelden).

Alvast bedankt en hopelijk veel reacties!
 
Ik heb wel eens celltrech gehad, dat is net zoiets als die cellmass, maar merkte er niet zo veel van. In cellmass zitten gewoon een hoop extra spullen waardoor de creatine beter word opgenomen. Ik heb ook nog CEE gehad maar deed weinig voor mij. Ik heb nu de cristal creatine van bodylab en daar merk ik nu wel wat van, en das de normale creatine. Ik hoef geen dure fancy creatines meer zoals cellmass voor mij werkt het niet. Dus mijn mening zonde van het geld.

Gebruik je ook dextro bij je creatine? Help ook de opname namelijk. Hou je wel eens een rust periode van een maand?
 
kre-alkalyn werkt goed voor mij

merk echt de dingen die een creatine moet doen met 1 cap voor een training
plus dat ik lekkere pomp ervaar.

CEE kreeg ik inderdaad meer kracht

maar uiteidenlijk gaat mijn keuze uit naar kre-alkalyn
 
cee werkt bij mij ongeveer 2x zo goed als de normale vorm.. Je moet creatine 6 a 8 weken gebruiken en dan 3 a4 weken zonder.. Zo raakt je lichaam niet verzadigd en komt de kracht steeds beter terug :D..

Aanrader is een cee product met een energizer voor je workout en post workout cee met vitargo/dextrose (maltro) of iets dergelijks! cee alleen op trainingsdagen.. Je zult zien dat dit gewoon goed werkt als je goed eet!

@beelzebab; als je op mono reageert reageer je ook op cee of je doet iets helemaal fout, en in cellmass zit niks dat het beter opneemt cee heeft geen laadfase en geen transportsysteem nodig.. die shit die erbij zit is voor de pomp en energie!
 
Back
Naar boven