AndroidHealthClinic

Sticky Kre-alkalyn® supplementation has no beneficial effect on creatine-to-creatinine

Bezoekers in dit topic

ik snap het 3XL maja wat ik bedoelde was. van cellmass waar CEM inzit hou ik vocht vast...en de test zegt dat cem dat helemaal niet doet..

sommige hebben minder aan Kre-Alkalyn en andere meer en het is gwoon een boeiende discussie..... heb het zeer aand8ig gelezen
 
Interessante discussie idd..

Ik heb verschillende merken en soorten creatine gebruikt in de afgelopen jaren. Ben begonnen met creatine monohydrate, dit werkte goed echter had ik hierbij flink wat vochretentie. Vandaar voor mij geen creatine monohydrate meer.

Kre-Alkalyn en CEE werken voor mij beide even goed kwa kracht toename, en beide geven geen vochtretentie (bij mij niet tenminste). Daarom verkies ik Kre-Alkalyn of CEE over CM.

Ik denk dat je het best gewoon kunt proberen en zien wat het best voor je werkt.
 
Maar juist die creatinine is toch schadelijk voor de lever/nieren? Dus die extra (snelle) omzetting is dan toch niet gunstig?
 
Laat de ''wetenschapper'' die dit onderzoek gedaan heeft nou ''toevallig'' betrokken zijn bij de verkoop van Creatine Monohydraat via zijn eigen bedrijf.
Flutonderzoek dus met alleen maar eigen belang.
Dit is het bedrijf waar hij voor werkt: CR-Technologies™

En hier staat onze ''wetenschapper'' Dr.Tallon: CR-Technologies™

En als je het dan toch over verstrengelde belangen hebt; zoals je ziet staat de tweede 'wetenschapper'' Dr Child hier ook bij.

Deze mensen hebben dus alleen maar belang met het in diskrediet brengen van andere Creatine vormen buiten die van hun om.

Iedereen moet zelf maar uitproberen welke vorm van Creatine hij het prettigst vind om mee te werken en niet afgaan op dit soort neponderzoeken.

Wij verkopen alle 3 de Creatine vormen met ongeveer evenveel marge per product dus vanuit een commercieel oogpunt maakt het me niks uit of er nu meer Mono, CEE of Kre-Alkalyn wordt verkocht. Alle 3 zijn ze verder prima. De meeste positieve reacties krijgen we echter van de Kre-Alkalyn en door eigen gebruik kan ik dit onderstrepen.

Denk dat dit onderzoek wel degelijk waar kan zijn. Ok, deze onderzoeker werkt voor een bedrijf die CM verkoopt. Maar stel dat dit onderzoek waar is.. alsof iedereen dan CM gaat kopen van CR-Technologies™. Denk het niet hea..
En mensen zouden juist afstand van dit bedrijf nemen als blijkt dat ze de boel bij elkaar liegen.. Denk dat CR-Technologies™ niet zo dom is hun naam hiervoor op het spel te zetten..
 
Voor degene bij wie kre-alklyn wel werkt, denk k eerder dat het door de placebo effect komt en plus dat wel een gedeelte van de creatine wordt opgenomen (immers kre-alklyn is ook gewoon een (gebufferde) vorm van CM, alleen er vindt meer omzetting plaats in creatinine, voor zo ver we mogen geloven als de studie betrouwbaar genoeg is)
 
Maar juist die creatinine is toch schadelijk voor de lever/nieren? Dus die extra (snelle) omzetting is dan toch niet gunstig?

creatinine is wat defecte nieren te veel produceren... het is niet een oorzaak, maar een gevolg van nierproblemen.

Wel belangrijk om even tegen je nefroloog te zeggen dat je creatine (in welke vorm dan ook) gebruikt als je op controle komt.


PS: Supplementen
 
Wazzup, maar dan is toch die creatinine (die door Krealkalin wordt veroorzaakt) ook niet gunstig?
 
Kan iemand antwoord geven op mijn vraag, aub?

BVD
 
Kan iemand antwoord geven op mijn vraag, aub?

BVD



Creatinine is one of the easy compounds to discuss on this list. Creatinine is actually a natural byproduct of creatine metabolism in the human body and of creatine production. A small amount can be found in every creatine product. However, in some products large amounts can be found, as high as 7700 ppm in one case (see chart). It is probably safe to say that the ingestion of creatinine is a safe endeavor. There is some research that links the ingestion of creatinine from meats with increased colon cancer incidence, but in all honesty I would not put much stock in that or get all worked up about it . The point is, when I buy creatine I want to eat creatine, not creatinine. Though a natural byproduct of creatine metabolism, it does not have any ergogenic effects and therefore I don't want large amounts of it in my creatine, period. A high quality creatine product should contain less than 100ppm of creatinine in my opinion.
 
ik snap het 3XL maja wat ik bedoelde was. van cellmass waar CEM inzit hou ik vocht vast...en de test zegt dat cem dat helemaal niet doet..

ik had gelezen dat in de producten van bsn ze geen cem in deden zoals het hoort maar gewone mono
 
ik vond krealkalyn toch ook een pak beter dan gewone ze
 
sommige beweren dat kre akalyne een placebo is?

Kdenk het niet hoor ;)

De vergelijking kazn ik zelf niet maken ... ik heb namelijk enkel KA gebruikt ..

Dit is een interessante discussie ... misschien eens tijd om hem te doen heropleven?
 
kre akalyne is gewoon een volwaardig crea product. heb zelf al verschillende soorten geprobeert maar merk idd dat de kreakalyne (en zowel de mono btw ook) enorm weinig vocht vasthouden.

Het verschil tussen Creatine en Kre-Alkalyn EFX? Creatine heeft doorgaans een lage PH waarde. Een lage PH waarde is verantwoordelijk voor het snel omzetten van creatine in creatinine (een afvalstof).
`
Alle voordelen van Kre-Alkalyn op een rijtje



Houdt geen overtollig vocht vast, dus je spieren zijn goed onder je huid zichtbaar
Kre Alkalyn belast je lever en nieren nauwelijks, omdat het niet wordt omgezet in afvalstoffen
Kre Alkalyn kun je in lagere doseringen nemen dan andere creatines. 1,5 gram is al ruimschoots voldoende in plaats van de gebruikelijke 5 gram
Kre Alkalyn is geen poeder maar capsules, dus geen grote hoeveelheden water meer voordat je de sportschool ingaat!
Kre Alkalyn trekt niet gedeeltelijk maar volledig in je spieren, er wordt dus niks verspild
Wanneer je Kre Alkalyn gebruikt behoren eventuele maag- en darmklachten definitief tot het verleden


vind het zeker de moeite waard!! zkr ook als je kijkt naar je stoelgang ;) :D

http://www.bodystore.nl/kre_alkalyn/kre_alkalyn.php
 
kre akalyne is gewoon een volwaardig crea product. heb zelf al verschillende soorten geprobeert maar merk idd dat de kreakalyne (en zowel de mono btw ook) enorm weinig vocht vasthouden.

Het verschil tussen Creatine en Kre-Alkalyn EFX? Creatine heeft doorgaans een lage PH waarde. Een lage PH waarde is verantwoordelijk voor het snel omzetten van creatine in creatinine (een afvalstof).
`
Alle voordelen van Kre-Alkalyn op een rijtje



Houdt geen overtollig vocht vast, dus je spieren zijn goed onder je huid zichtbaar
Kre Alkalyn belast je lever en nieren nauwelijks, omdat het niet wordt omgezet in afvalstoffen
Kre Alkalyn kun je in lagere doseringen nemen dan andere creatines. 1,5 gram is al ruimschoots voldoende in plaats van de gebruikelijke 5 gram
Kre Alkalyn is geen poeder maar capsules, dus geen grote hoeveelheden water meer voordat je de sportschool ingaat!
Kre Alkalyn trekt niet gedeeltelijk maar volledig in je spieren, er wordt dus niks verspild
Wanneer je Kre Alkalyn gebruikt behoren eventuele maag- en darmklachten definitief tot het verleden


vind het zeker de moeite waard!! zkr ook als je kijkt naar je stoelgang ;) :D

http://www.bodystore.nl/kre_alkalyn/kre_alkalyn.php

opmkeringen van een verkoper hecht ik niet zo heel veel waarde aan
die prijzen het product uiteraard de hemel in.

liever een onafhankelijk bron die het getest heeft
 
Een echt serieus, onafhankelijk onderzoek zou inderdaad een hoop vraagtekens wegnemen. Zolang dat er niet is kun je het beste van gebruikers ervaringen uitgaan.

Wij hebben de nodige reviews in onze shop van klanten en die zijn eigenlijk allemaal al jaren erg positief. (zoals je ziet laten wij ook minder goede reviews gewoon staan ;))
Reviews: http://www.sportfood.nl/shop/reviews.php?page=1

Dat zien we ook aan het feit dat mensen de Kre-Alkalyn EFX herhaaldelijk blijven bestellen.

Ik blijf het het beste Creatine product vinden als je kijkt naar prijs/kwaliteit.
 
ik kan alvast zeggen dat kre akalyne top is ,, ik probeer die andere niet uit omdat ik tevreden ben met mijn KA
 
ze krijgen ook een mmoie score zie ik ... ik hou me bij KA in ieder geval .. eind september begin ik er weer mee :)
 
opmkeringen van een verkoper hecht ik niet zo heel veel waarde aan
die prijzen het product uiteraard de hemel in.

liever een onafhankelijk bron die het getest heeft

Ja kijk had het er oook allemaal wel in eigen woorde kunnen neerknallen!!
maar goed zoo staat het er en in grote mate heb ik dit zelf ook ervaren!

Ben dus goed tevreden over kre. als het nu populair is ofniet... het werkt bij mij goed dus mag die blijven. :cool:
 
Back
Naar boven