AndroidHealthClinic

Kre-alkalyn - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? - Al de voordelen van creatine zonder neveneffecten
    - Wordt niet omgezet naar creatinine zodat je geen neveneffecten krijgt
    - Krijg onmiddellijk resultaat
    - Werkt vanaf de eerste dosering. Geen oplaadfase noodzakelijk
    - Voordelig in gebruik
    - Ervaar resultaat met een gebruik van maar 1-3gram per dag
    - De ultieme Melkzuur buffer? Neutraliseert melkzuur zodat je kan presteren op een hoger niveau.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? capsules dus neutraal
  • Welke dosis heb je gebruikt? op trainingsdagen 2 caps bij het ontbijt, 2 caps voor de training en 2 voor het avond eten. op niet trainingsdagen 2 voor het ontbijt en 2 voor het avondeten.
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? geen verzendkosten
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 21.50 voor 120 caps
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja ik zou dit product zo weer kopen. goede creatine, zonder bijwerkingen.

Mijn review:
Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een hele fijne creatine is. Van normale mono kreeg ik last van mijn darmen, daar had ik nu helemaal geen last van. Vocht vasthouden deed ik met mono niet en met deze gelukkig ook niet. De krachtgains zijn ongeveer hetzelfde als met normale mono, dus dat zit ook wel goed. Verder merkte ik geen verschil in pomp en drive, wat ik bij mono wel had. Het duurde wel een week voordat ik het begon te merken, maar ik heb dan ook geen oplaadfase gedaan. Omdat ik na een week niets merkte (terwijl mono wel gelijk aansloeg bij mij) verhoogde ik de dosering een klein beetje (van 4 naar 6 caps op een dag). Toen begon het gelijk te werken. Al met al is dit voor mij een erg fijn creatine product geweest zonder die vervelende bijwerkingen, de prijs en service zijn prima bij xxl dus ik raad "kre alkalyn" zeker aan.

pic1237989241.jpg
 
Laatst bewerkt:
nou ik weet het niet.. heb laast 5 weken kre alkalyn gehad.. niet deze van XXL maar daar zal weinig verschil in zitten en merkt er helemaal niks van.. mn volgende zal mono zijn, dan maar iets vocht vast houden (w8 wel ff tot mn vet is gezakt is)
 
Ik denk ook niet dat er veel verschil tussen de merken is nee, maar slaat normale mono wel aan bij jou? Ik weet ook niet wat voor dosering en hoeveel je gebruikt hebt natuurlijk, ik heb wel een iets hogere dosering genomen dan voorgeschreven.
 
nou heb ooit un keer 'no excuses' gehad (weet ff de fabrikant niet) maar die sloeg ook niet aan.. of dit mono was weet ik eigenlijk niet, dacht het niet..

zal dit dus voor de eerste keer gaan proberen.. er zal toch iets aan moeten slaan denk ik.. maar doe dit na de zomer eens proberen..
 
ik geloof dat "no exuses" van MDY een mix is van verschillende soorten creatine, ik vermoed dat je een non responder bent op creatine.
 
nou ik weet het niet.. heb laast 5 weken kre alkalyn gehad.. niet deze van XXL maar daar zal weinig verschil in zitten en merkt er helemaal niks van.. mn volgende zal mono zijn, dan maar iets vocht vast houden (w8 wel ff tot mn vet is gezakt is)

Ik zou dan geen mono pakken.... denk eens aan NOS ether... niet lekker maar wel goed!
 
Ik zou dan geen mono pakken.... denk eens aan NOS ether... niet lekker maar wel goed!


smaak schakel ik maar uit in dat geval;)
zal het na de zomer eens een kans geven.. neem aan van xxl huismerk?;)
 
smaak schakel ik maar uit in dat geval;)
zal het na de zomer eens een kans geven.. neem aan van xxl huismerk?;)

NOS Ether is van Diesel

Zelf ben ik tevreden van Kre-alkalyn, vooral omdat ik geen vocht ophoud maar wel krachtwinst heb bij de laatste reps
 
NOS Ether is van Diesel

Zelf ben ik tevreden van Kre-alkalyn, vooral omdat ik geen vocht ophoud maar wel krachtwinst heb bij de laatste reps


is dat niet een crea met NO toevoeging? dat moet ik niet hebben, trip ik van :headbang:
 
Met welk NO product zou je deze Kre-Alkalyn goed kunnen stacken ik zie er namenlijk een hoop op de xxl site maar welke past goed bij deze..?
ik heb de kre alkalyn al eens geprobeert en die werkt goed bij mij, nu nog een NO pruduct erbij... ideen?
 
Met welk NO product zou je deze Kre-Alkalyn goed kunnen stacken ik zie er namenlijk een hoop op de xxl site maar welke past goed bij deze..?
ik heb de kre alkalyn al eens geprobeert en die werkt goed bij mij, nu nog een NO pruduct erbij... ideen?

als je alleen NO wilt pak dan AAKG caps van xxl..
 
kun je die dingen (aakg mega caps) ook rectaal inbrengen? ze zijn dikker dan mijn keel :D

haha nee hoor ik begin er al aan te wennen. hoelang duurt het trouwens voor je iets van die aakg gaat merken?
 
Ik heb erg goede resultaten met Krea. Ik merk wel dat het veel uitmaak waneer je ze inneemt. Bij mij werkt 3 capsules een half uur voor de training en eenje erna behoorlijk goed.
Ik kan echt langer doorgaan en kracht is ook wat toegenomen.
 
Ik heb ook een pot gekocht en ga hier morgen mee beginnen ik zal mijn ervaringen vertellen als ik klaar ben met de pot ;)
 
Back
Naar boven