Fitness Seller

Kre-Alkalyn

Bezoekers in dit topic

byou1988

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
27 okt 2008
Berichten
745
Waardering
14
Lengte
1m74
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Over een tijdje wil ik gaan beginnen met Kre-Alkalyn te nemen als extra supp (naast whey en dextro).
Nu begrijp ik dat het inmiddels achterhaalt is dat je het maar bepaalde tijd kan gebruiken. Maar heeft het na verloop van tijd nog effect als je het non-stop inneemt?
Wat is jullie ervaring? Bijv 6-8 weken gebruiken, paar weken niet, en dan weer 6-8 weken oid?
 
als je bedoelt dat je dan ineens bijwerken gaat krijgen, of negatieve effecten op je gezondheid, schijnt het echt volledig geen negatieve effecten te hebben.
 
Goed spul, ook gebruikt. Totaal geen neveneffecten inderdaad.
 
Over een tijdje wil ik gaan beginnen met Kre-Alkalyn te nemen als extra supp (naast whey en dextro).
Nu begrijp ik dat het inmiddels achterhaalt is dat je het maar bepaalde tijd kan gebruiken. Maar heeft het na verloop van tijd nog effect als je het non-stop inneemt?
Wat is jullie ervaring? Bijv 6-8 weken gebruiken, paar weken niet, en dan weer 6-8 weken oid?
Ja gewoon zoon 12 weken gebruiken en dan even niet. Hoe lang niet weet ik ook niet. Ik doe altijd maar wat :P

Wat doet Dextrose eigenlijk? Ik lees dat nu steeds vaker. Dat is toch alleen snelle energie? Of is dat goed voor de creatine?
 
Ik doelde niet op evt bijwerkingen maar op de goede werking van Kre-alkalyn. Blijft deze aanhouden bij non-stop gebruik of went je lichaam eraan en heeft het na verloop van tijd dus geen nut meer?
Hoe lang kan je het het beste innemen en hoe lang daarna niet voor je het weer begint te gebruiken?
En dan graag onderbouwde post. Dus waarom gebruik je het zo en zo lang en dan even niet?

Door dextro word het btw beter opgenomen geloof ik. En los hiervan zorgt het voor een isuline piek na de training. Even de zoekfunctie gebruiken Artworm.
 
Ik ben nu kre alkalyn aant gebruiken sinds enkele weken en ik heb de indruk dat er gewenning optreed van mijn lichaam aan het spul. Binnenkort stop ik er enkele weken mee en dan ga ik eens overschakelen op gewone creatine mono, mssn dat dit me beter bevalt. Het hangt vaak ook van persoon tot persoon af.

grtz
 
Ik doelde niet op evt bijwerkingen maar op de goede werking van Kre-alkalyn. Blijft deze aanhouden bij non-stop gebruik of went je lichaam eraan en heeft het na verloop van tijd dus geen nut meer?
Hoe lang kan je het het beste innemen en hoe lang daarna niet voor je het weer begint te gebruiken?
En dan graag onderbouwde post. Dus waarom gebruik je het zo en zo lang en dan even niet?

Door dextro word het btw beter opgenomen geloof ik. En los hiervan zorgt het voor een isuline piek na de training. Even de zoekfunctie gebruiken Artworm.

Dat doe ik altijd. Maar helaas kwam bij mij alleen vage posts. En vragen staat open toch?
Ik ben niet zoon jaapie die altijd domme vragen stelt zonder de search te gebruiken hoor...
:D
 
ik gebruik het nu bijna 4 weken, kre-alkalyn capsules van de body&fitshop.
de man die daaar werkte vertelde mij dat je het gewoon het hele jaar door mag gebruiken, dus geen sprake van gewenning ofsow!
daar klopt dus niks van?

voor de gene die het ook gebruiken, hoevaak en op welke momenten neem jij de caps in en hoeveel?
 
Je kunt het het hele jaar door gebruiken zonder negatieve effecten, maar het overgrote deel van de gebruikers geeft de voorkeur aan een ''kuurtje'' van 6 weken en dan 4 weken niks of een ander product. Of dat met geestelijke of fysieke gewenning te maken heeft is moeilijk te achterhalen, maar dat is de praktijk.
Wel prima spul trouwens Kre-Alkalyn, gebruik het zelf ook al jaren.:)
 
ik gebruik het nu bijna 4 weken, kre-alkalyn capsules van de body&fitshop.
de man die daaar werkte vertelde mij dat je het gewoon het hele jaar door mag gebruiken, dus geen sprake van gewenning ofsow!
daar klopt dus niks van?

voor de gene die het ook gebruiken, hoevaak en op welke momenten neem jij de caps in en hoeveel?

Ik nam 3 capsules 45 - 30 min voor de workout. Na een tijdje heb ik wat geëxperimenteerd met die hoeveelheden en nu neem ik er nog maar 1 want ik voel geen verschil wnnr ik er 1 of 3 neem.
Maar het is wel degelijk spul, laat ik dat er bij zeggen.
 
Ik nam 3 capsules 45 - 30 min voor de workout. Na een tijdje heb ik wat geëxperimenteerd met die hoeveelheden en nu neem ik er nog maar 1 want ik voel geen verschil wnnr ik er 1 of 3 neem.
Maar het is wel degelijk spul, laat ik dat er bij zeggen.

mij werd geadviseerd om er 2 direct in de ochtend te nemen met je whey shake en in de avond 2 stuks!
en dan op trainings dagen, 2 stuks uurtje voor training en 2 stuks direct na training met je whey en dextrose!
dus 4 per dag, rust en trianings dagen
zijn er meer mensen die dat zo doen?
 
Omdat dit toch een van de eerste paginas zijn die op google verschijnen als je vraagt "hoelang kre-alkalyn", wil ik hier toch even op reageren. Aangezien er niet echt een antwoord staat. 8 weken.
Ik gebruik het nu 4 weken en merk degelijk verschil in kracht!
Mij is ook vertelt dit te nemen als je even geen vooruitgang meer ziet. Om weer even een oppepper te krijgen. Ik gebruik de kre alkalyn van EFX. Traindagen 1 smorgens voor werk, 2 voor trainen, 1 erna. Rustdagen 2 smorgens.
Werkt prima en was eigenlijk een beetje aan het googlen wie het hoelang gebruikt. Ik was van plan om het 8 weken aan te houden en dan weer door te gaan op eigen kracht.

Grtzz
 
Back
Naar boven