XXL Nutrition

Kre-Alkalyne

Users who are viewing this thread

Junipero

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
6 aug 2005
Lengte
1m79
Massa
85kg
Hey iedereen,

ik heb vorige week een potje kre-alkalyne gekocht Kre-Alkalyne, Creatine, First-Class Nutrition | Sportfoodshop.com
en vroeg me af hoe je het eigenlijk moet innemen.
Ik had gehoord 3 capsules uur voor training en eentje direct erna of 2-2.
Mijn vraag is of er iemand al ervaring mee heeft en neem je het met water of ook met koolhydraten (suikers) zoals creatine?

KaLe

Mommy's little monster
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 okt 2002
Lengte
1m69
Massa
95kg
staat op de pot

Brutez

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2004
Ik heb kre-alkalyn poeder. Neem 1,5gr direct na opstaan en 1,5gr voor de training. Gewoon met water.

stef78

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
11 jul 2006
heb deze ook al gehad, zowel van performance, maximize, firstclass en pvl. allemaal zelfde effect :gewoon goed.

ampullen met water doorspoelen. neem doorgaans 1 op nuchtere maag ( die van maximize, let beetje op want sommige zijn hoger in dosis daarmee) en 2 net voor trainen.

maar heb onlangs gelezen dat het gebruik van creatine de bloedsuikerspiegel zou doen dalen en het daarom aangeraden is achter de training te nemen... zal het in het vervolg zo eens proberen.

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
wat staat op je potje?

OP
J

Junipero

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
6 aug 2005
Lengte
1m79
Massa
85kg
wat staat op je potje?

2-4 per dag 60-90 min voor training, maar ik heb gewerkt als supplementverkoper (geen kre-alkalyne dus daar weet ik niet zoveel van af) en ik weet dat er vaak rommel op de verpakking staat...

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%
2-4 per dag 60-90 min voor training, maar ik heb gewerkt als supplementverkoper (geen kre-alkalyne dus daar weet ik niet zoveel van af) en ik weet dat er vaak rommel op de verpakking staat...

ikzelf nam er 2 voor en 2 na de training...

OP
J

Junipero

Ripped Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
6 aug 2005
Lengte
1m79
Massa
85kg
ik was er eerlijk gezegd niet zo zot van...

ja collega van me (ex bodybuildster) zei dat ze vrij snel kracht bij kreeg en rond de 5 kg in vocht gainde toen ze het nam. Dus op zich leek het me niet slecht. Heb er ook maar 28€ voor betaald dus is geen ramp ofzo. Ga het na men wedstrijd eens testen.
Ik ga drie een uur voor men training nemen en eentje direct erna. Als het heeft geholpen zou ik het nog wel eens kopen. Over een maandje zul je wel supplement review zien staan :)

Naar boven