XXL Nutrition

Kreun en steun vocabulaire

welke geluid word er door jullie geproduceerd tijdns een zware set

  • MMMMMMMHHHHHHHHHHHHOOOOOOOAAAAAAAAAWWWWWWWW

    Stemmen: 2 10,0%
  • HHHHHEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUHHHHHH

    Stemmen: 7 35,0%
  • GGGGGGGGGGGGGGGGGGRRRRRRRRRRRRRRRRRR

    Stemmen: 2 10,0%
  • een hele andere sound, namelijk

    Stemmen: 4 20,0%
  • geen enkel geluid, kost me alleen maar energie

    Stemmen: 2 10,0%
  • donder op met je achterlijke poll:)

    Stemmen: 3 15,0%

  • Totaal stemmers
    20

Bezoekers in dit topic

dandyman

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
1 mrt 2003
Berichten
7.925
Waardering
1
Een echte bodybuilder gaat tot t uitertste. elke set en elke rep om zoveel mogelijk voldoening te halen uit je training. Je bent er iig niet om elke set met roze dumbbells te gaan trainen.

Velen van ons kreunen en steunen om zichzelf door die laatste reops heen te slepen.

Maar dan is mijn vraag, welk geluid er wordt geproduceerd om daar door heen te komen.

Ik heb zelf 3 varianten en ik heb de laatste tijd een beetje opgelet wannneer ik wat doe. Dit is dus geen echte richtlijn maar een indicatie van mijn betere kreun en steunwerk

de1e) sssssssssssss..idd een leeglopende fietsband. ik maak een sissend geluid vooral als ik geen gewicht meer van me af kan drukken bij dumbbell drukken of bankdrukken

nr2) kkkgggghhhhhhhhhh, gister nog uitgekraamd tijdens een setje spidercurls..en ja voornamelijk bij t betere bicepswerk

en 3) phooooowwww deze is meestal te horen bij mn deadlift. Het is geen hard geluid maar meer een uiting van lucht uitademen icm met deze toon


Ik schreeuw meestal niet echt,
Ik heb geen whaaaaaaaaa, hhhhhhhhheeeeeeeeeeuuuuuuuuuuu of aaaaarrrgghhhhh-tonen in mn vocabulaire staan (heb altijd t idee dat ik die energie dat ik schreeuw beter kan steken in mn spieren:)),
nu ben ik benieuwd naar de geluiden die jullie eruit gooien tijdens een moeilijke rep

dus als je t niet weet, let er eens op en noteer t hier..for bodybuildingsake:D
 
Ik roep altijd HEEEE-MANNNNN, by the power of greyscull.

:D :D :D

(dream on jopie)
 
hmm...

deadliften:
tijdens de lift - [binnenmonds]hhmmmmuh![/binnenmonds]
bovenaan uitblazen - pffffffffffff!

squat:
idem DL

bench:
idem DL


eigenlijk voor alles idem DL

:D
 
Denk iets als optie 2 :p
 
HNNNNNNNNNNNNNEEAAAAAARRRG
of als t ECHT pijn doet bv met squatten doe ik 1 harde korte schreeuwe. AAAHHRG

damn heb nu weer zin om te trainen.... moet nog wachten tot maandag :(
 
Ik heb weleens gehoord van een meisje dat de meeste mannen dezelfde geluiden maken bij het liften als in bed.....
 
donder op met je achterlijke poll.































jk :P meestal iets van hfffff maar niet echt hard nee..
 
ik schreeuw meer tegen mezelf van "come on bitch!!"
 
Meestal iets in de trand van: hmmffffff, of zoals Dandy al zei: tsssss. Maar als ik echt zwaar ga, en dan bedoel ik ook écht zwaar, dan laat ik geregeld een scheetje! <-- is natuurlijk een grapje he!

;)
 
Laatst bewerkt:
LEIGHT WEIGHT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!YEPYEPYEPYEP!! LEIGHT WEIGHT
 
iets van "kom op man", in een onverstaanbaar gemormel
 
HHHHHEEEEEEEEEUUUUUUUUUUUUHHHHHH
voor mij :D
 
hahahha GRRRRRRRRRRRRR...en dan als iemand net langsloopt, schrikt zich t apelazerus
 
Back
Naar boven