MuscleMeat

krijg er meteen motivatie van (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

u serious?

Vind 30 lbs op 30 dagen opzich wel goed maar het was echt al een beest van te voren.
Check die traps en borstspieren op 245 lbs
 
dem black genetics
 
belachelijk, geloof ik niets van
 
Kijk hoe buff hij is voor dat hij trainde. Dit is wel heel knap dat hij all zijn vet verloor enz. Maar vooral als ik zie dat hij op het laatst ook in dat tijdschrift staat ga ik denken dat dit een set up is van een chubby muscle guy die met een personal trainer dit voor elkaar heeft gekregen. desalniettemin puike prestatie.
 
kijk hoe buff hij is voor dat hij trainde. Dit is wel heel knap dat hij all zijn vet verloor enz. Maar vooral als ik zie dat hij op het laatst ook in dat tijdschrift staat ga ik denken dat dit een set up is van een chubby muscle guy die met een personal trainer dit voor elkaar heeft gekregen. Desalniettemin puike prestatie.

+1
 
oke borst was al heel goed , maar benen is toch flink aan gewerkt dat moet je toch toegeven... rug ook imo
 
halve kilo per DAG? en dan nog zoveel (eigenlijk alle) massa overhouden ;o ???
 
onzin doel weer, maar goed het oogt alsof het merendeel vocht was.

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 22:44 ----------

En voor de mensen die denken dat ie daadwerkelijk vvm heeft gewonnen, moet je beter kijken. Het is gewoon al een beest op de foto s waar hij nog hoog in bf staat.
 
Natural bodybuilding lol! My ass...
Goede prestatie hoor, maar ga mij niet vertellen dat dit zonder hulpmiddelen gedaan is.
 
13,5kilo = 30 pounds in 30 dagen.

Sick!!!

Het vet dat hij is verloren, is subcutaan vet, en waarschijnlijk ook niet echt stubborn-vet. Hoogstwaarschijnlijk heeft ie een paar maanden gebulkt, en 30LBS gepakt (vet/vocht/spier) Daar het makkelijk is dit gewonnen vet meteen weer kwijt te spelen in een goede cut, dan vet wat er al jaaaaren zit.
 
Natural bodybuilding lol! My ass...
Goede prestatie hoor, maar ga mij niet vertellen dat dit zonder hulpmiddelen gedaan is.

Ja zeg dat wel. Zelfs met hulpmiddelen lijkt het me pure onzin
 
wie geloofd dat dit echt is, is geestelijk niet goed. .
 
natural bodybuilder..... not sure if srs

15 kilo in 30 dagen en dan al je massa behouden, no way mogelijk zonder aas.
 
vette vooruitgang maar wel mogelijk.. hij heeft wel een rare bouw vind ik
 
Back
Naar boven