MuscleMeat

Krijg heel moeilijk een pomp

  • Topic starter Cal_
  • Startdatum
  • Reacties 30
  • Weergaven 2K
  • Volgers 13

Bezoekers in dit topic

Cal_

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
14 apr 2016
Berichten
714
Waardering
319
Lengte
1m97
Massa
118kg
Vetpercentage
10%
ik krijg de laatste weken al dan niet paar maanden heel moeilijk een pomp, zelfs met super setten abnormaal moeillijk. Kan dit aan een van de volgende dingen liggen die ik gebruik of specifiek een combi ergens van?

Test, tren, deca, bold, hgh
 
Hoe zit t met voeding/stress/slaap?
 
:roflol: Zit toch alleen maar extra setjes in de weg, gewoon harder trainen :trollface:
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Voeding en slaap is in orde. Stress heb ik de laatste tijd wel meer :bang: Zou dat zo'n invloed hebben?

Ik heb praktisch nooit pomp maar wel stress dus zou goed kunnen :sad:
 
Voeding en slaap is in orde. Stress heb ik de laatste tijd wel meer :bang: Zou dat zo'n invloed hebben?

Persoonlijk heb ik tijdens een stressvolle periode minder goede trainingen. Eerlijk gezegd weet ik zo niet of mijn pomps dan minder zijn.
Als ik geen goede pomps heb komt dat denk ik meer door teveel trainen in combinatie met iets te weinig voeding.
Als ik eens op vakantie of iets ben geweest en een week niet train zijn de pomps altijd beter dan na maanden 6x per week intensief trainen.
Overigens ben k wel natty, geen idee of het met gear anders is, geen ervaring mee.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Je blast cruise toch he?

Hoelang is je blast en hoelang je cruise?
 
Persoonlijk heb ik tijdens een stressvolle periode minder goede trainingen. Eerlijk gezegd weet ik zo niet of mijn pomps dan minder zijn.
Als ik geen goede pomps heb komt dat denk ik meer door teveel trainen in combinatie met iets te weinig voeding.
Als ik eens op vakantie of iets ben geweest en een week niet train zijn de pomps altijd beter dan na maanden 6x per week intensief trainen.
Overigens ben k wel natty, geen idee of het met gear anders is, geen ervaring mee.

Teveel trainen zit zeker wat in. Ik train ook 6x pw maar héél soms door omstandigheden moet ik 2 dagen rust nemen ipv 1, soms klapt alles daarna ineens uit elkaar. Toch ben ik er van overtuigd dat 'over training' niet echt bestaat.
 
Je blast cruise toch he?

Hoelang is je blast en hoelang je cruise?

Ja blast cruise al 3 jaar. Ben een beetje het pad verloren in die zin, blasts zijn altijd veel langer dan gepland.
 
Ik merkte toen ik meer blaste dan cruise dat ik amper meer pomp had, ook geen echt on gevoel en groei was minimaal

Nu 12 weken cruise gedaan en zit nu in blast...4de week pomp is als mijne eerste kuren echt extreem kan met schoudertraining mijn arm niet eens meer omhoog doen door de "pijnlijke" pomp
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Ik merkte toen ik meer blaste dan cruise dat ik amper meer pomp had, ook geen echt on gevoel en groei was minimaal

Nu 12 weken cruise gedaan en zit nu in blast...4de week pomp is als mijne eerste kuren echt extreem kan met schoudertraining mijn arm niet eens meer omhoog doen door de "pijnlijke" pomp

Interessant. Opzich wel een logisch gevolg van te lang blasten, zou dat dan door dikker bloed of iets dergelijks komen?
 
Interessant. Opzich wel een logisch gevolg van te lang blasten, zou dat dan door dikker bloed of iets dergelijks komen?

De reden weet ik niet precies
Wel ben ik erachter dat je lichaam wend aan blasten en je steeds minder merkt van je blast, dit was voor mij de reden om langer te cruise.

Nu terug in blast reageerd mijn lichaam veel beter, kracht stijgt kilos vliegen omhoog en jaja zelfs weer een dikke pomp.

Mischien wordt het tijd om het gewoon even wat rustiger aan te doen? Ook voor je lichaam is dit gezonder dus ik zie veel voordelen om eens in de zoveel tijd eens wat extra rust/cruise te pakken en hou je dan ook aan je cruise dosis
 
Veel water
Sodium
Potassium
Fast carbs

=pomp
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
De reden weet ik niet precies
Wel ben ik erachter dat je lichaam wend aan blasten en je steeds minder merkt van je blast, dit was voor mij de reden om langer te cruise.

Nu terug in blast reageerd mijn lichaam veel beter, kracht stijgt kilos vliegen omhoog en jaja zelfs weer een dikke pomp.

Mischien wordt het tijd om het gewoon even wat rustiger aan te doen? Ook voor je lichaam is dit gezonder dus ik zie veel voordelen om eens in de zoveel tijd eens wat extra rust/cruise te pakken en hou je dan ook aan je cruise dosis

Specifiek met dit heb ik best veel moeite. Is een mentaal ding, heb behoorlijk last van muscle dysmorphia. Mijn 'oplossing' is veel en hoog doseren:tanden: Maar je hebt abosluut gelijk.
 
Specifiek met dit heb ik best veel moeite. Is een mentaal ding, heb behoorlijk last van muscle dysmorphia. Mijn 'oplossing' is veel en hoog doseren:tanden: Maar je hebt abosluut gelijk.

Hou in gedachte dat je harder gaat groeien door een lange cruise dan is het iets makkekijker vol te houden.
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Las ff een deloadweek in, deed veel voor mijn motivatie, pomp en blessures
 
Hou in gedachte dat je harder gaat groeien door een lange cruise dan is het iets makkekijker vol te houden.

Ja heb dat al best vaak geprobeerd maar als ik dan een tijd cruise denk ik al snel, kut gaat achteruit er moet echt wat extra in.

Las ff een deloadweek in, deed veel voor mijn motivatie, pomp en blessures

Deload week als in week zonder trainen?
 
Ja blast cruise al 3 jaar. Ben een beetje het pad verloren in die zin, blasts zijn altijd veel langer dan gepland.

Ik ben ook al enige tijd bezig met blast en cruise. Merk zeker tijdens een cruise dat de pomp stukken minder is, maar dit kan ook zijn omdat de pomp tijdens een blast juist overdreven heftig is en het daardoor allemaal minder lijkt in een cruise..

Gebruik je momenteel een pre workout? Misschien helpt het om naast de pre workout een extra potje agmatine te kopen.. dit zorgt altijd voor een goede pomp bij mij.
 
Ja heb dat al best vaak geprobeerd maar als ik dan een tijd cruise denk ik al snel, kut gaat achteruit er moet echt wat extra in.



Deload week als in week zonder trainen?
Niet persee, volume en intensiteit wat naar beneden gooien en mss 'slechts' 3x in die Week trainen. Deed mij goed allezins
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Ik heb precies zelfde gevoel gehad
Had een chest training bankte 30 kilo minde rdan normaal alles voelde zo zwaar
Eerst me carbs rond training omhoog gedaan hielp niks toen over de heledag meer eten hielp niet

Toen 3 dagen niet getraind en sindsdien zijn training precies zoals ze horen pomp vol en kapot zit momenteel op test bold
 
  • Like
Waarderingen: Cal_
Back
Naar boven