Fitness Seller

krijg het niet voor elkaar om een schema te maken

Bezoekers in dit topic

Je wilt eigelijk cutten als ik het goed begrijp, waarom zou je dat kaas eten?
In mijn Cut schema probeer ik de vetten op het minimum te houden

Wij zijn dan ook geen musclemaniaks zoals jou eh ;)

Lol, dat wil iedereen wel, maar van bijna niemand weet je zeker dat het fatsoenlijk is (uitzonderingen daargelaten).

Ik weet het nogtans wel zeker hoor ^^
 
Wij zijn dan ook geen musclemaniaks zoals jou eh ;)



Ik weet het nogtans wel zeker hoor ^^

Dan nog, er zitten hier mensen op dbb die wedstrijden mee doen die beginners gratis helpen.
Of ben jij een prof bodybuilder die mensen begeleidt in hun trainen? Dan heb ik niks gezegd.
 
Dan nog, er zitten hier mensen op dbb die wedstrijden mee doen die beginners gratis helpen.
Of ben jij een prof bodybuilder die mensen begeleidt in hun trainen? Dan heb ik niks gezegd.

Ik ben een simpele personal coach
 
Ik ben een simpele personal coach

Oke, dan is alsnog mijn vraag, waarom zou je geld vragen voor een voedingsschema te maken? Help hem gewoon gratis wat, heb ik ook gedaan (en nee geen heel schema gemaakt, gewoon wat op weg geholpen, hij moet het toch zelf uitvinden wat hij wel en niet lust).
 
Oke, dan is alsnog mijn vraag, waarom zou je geld vragen voor een voedingsschema te maken? Help hem gewoon gratis wat, heb ik ook gedaan (en nee geen heel schema gemaakt, gewoon wat op weg geholpen, hij moet het toch zelf uitvinden wat hij wel en niet lust).

Ik dacht dat je doorheen het sarcasme zag ;)
 
Ik dacht dat je doorheen het sarcasme zag ;)

Lol nee, je was net iets té serieus om het als sarcasme op te nemen :roflol:
En toch denk ik nu dat je die zegt om jezelf in te dekken voor je rare aanbod voor geld :cool:
 
Wij zijn dan ook geen musclemaniaks zoals jou eh ;)



Ik weet het nogtans wel zeker hoor ^^


Ik geef tenminste iets van feedback, enige waar jij blijkbaar geintresseerd bent is geld.
Anders had je deze jongen ook wel wat feedback gegeven, maar dat heb ik jou nog niet zien doen in dit topic
 
Je wilt eigelijk cutten als ik het goed begrijp, waarom zou je dat kaas eten?
In mijn Cut schema probeer ik de vetten op het minimum te houden

Want?? ??? Vetten heb je juist nodig kerel.. O.a. voor je hele hormoonhuishouding.. Daarnaast, zolang het in je macro's past (kcals in vs. kcals out) kun je best kaas eten in je cut.. Zolang je niks overdrijft natuurlijk! :)
 
Lol nee, je was net iets té serieus om het als sarcasme op te nemen :roflol:
En toch denk ik nu dat je die zegt om jezelf in te dekken voor je rare aanbod voor geld :cool:

Net omdat het, in jou bewoording, "raar" was ging ik ervan uit dat je het sarcasme zag.
Als mensen de moeite doen om hier een account aan te maken, is het nog een kleine moeite extra om hun wat in te lezen. De meeste info kan je hier vinden en anders ga je wat onderzoeken erbij nemen.

En me indekken? Precies of ik ben een crimineel ^^
 
Niet alleen criminelen dekken zich in he :roflol:

Ik snap dat ze moeite moeten doen, maar ikzelf had ook moeite in het begin met het overzicht, dus ik kan me er iets van voorstellen. Gelukkig vraag ik er geen geld voor, zodat er aan mij wel hulp wordt gevraagd :)
 
Hoi mensen

ik wil graag afvallen. weet iemand misschien een persoon die (tegen betaling) kan helpen een schema op te stellen als ik aangeef wat ik zo al eet of wie wil mij zo helpen!

Lol nee, je was net iets té serieus om het als sarcasme op te nemen :roflol:
En toch denk ik nu dat je die zegt om jezelf in te dekken voor je rare aanbod voor geld :cool:

haha ik weet niet hoor, mij hij begint er toch zelf over...
 
haha ik weet niet hoor, mij hij begint er toch zelf over...

Ja, maar het lijkt me niet dat hij ''gewoon zomaar iemand'' (daar valt een gewone personal trainer ook onder) bedoelde. Anders pm ik hem even dat ik 50 euro wil voor mn hulp :rolleyes:
Plus sommige beginners zijn zo wanhopig omdat ze de draad kwijt zijn, dus het is begrijpelijk dat je dan geld gaat aanbieden.
 
Want?? ??? Vetten heb je juist nodig kerel.. O.a. voor je hele hormoonhuishouding.. Daarnaast, zolang het in je macro's past (kcals in vs. kcals out) kun je best kaas eten in je cut.. Zolang je niks overdrijft natuurlijk! :)

Kijk hier heb ik iets aan, Dankje dan heb ik niks gezegd :rolleyes:
 
Niet alleen criminelen dekken zich in he :roflol:

Ik snap dat ze moeite moeten doen, maar ikzelf had ook moeite in het begin met het overzicht, dus ik kan me er iets van voorstellen. Gelukkig vraag ik er geen geld voor, zodat er aan mij wel hulp wordt gevraagd :)

Goed voor jou!

haha ik weet niet hoor, mij hij begint er toch zelf over...

Burnnn
 
Ja, maar het lijkt me niet dat hij ''gewoon zomaar iemand'' (daar valt een gewone personal trainer ook onder) bedoelde. Anders pm ik hem even dat ik 50 euro wil voor mn hulp :rolleyes:
Plus sommige beginners zijn zo wanhopig omdat ze de draad kwijt zijn, dus het is begrijpelijk dat je dan geld gaat aanbieden.


Nog bedankt voor je PM, ik heb mijn lijstje met mijn meest gegeten voeding vrijwel compleet.
heb jammer genoeg vandaag geen tijd meer om IVM werk om het tot een schema te maken, maar heb nu wel wat beter overzicht. ;)

en tot 80gr vet per dag is toch prima? zolang het geen transvetten zijn is het geen ramp toch..
kan ik later toch mee gaan schuiven mocht mijn schema niet gaan "aanslaan"
 
Nog bedankt voor je PM, ik heb mijn lijstje met mijn meest gegeten voeding vrijwel compleet.
heb jammer genoeg vandaag geen tijd meer om IVM werk om het tot een schema te maken, maar heb nu wel wat beter overzicht. ;)

en tot 80gr vet per dag is toch prima? zolang het geen transvetten zijn is het geen ramp toch..
kan ik later toch mee gaan schuiven mocht mijn schema niet gaan "aanslaan"

Een beter overzicht is al heel fijn ;) Neem de tijd om dat tot een schema te maken.
Meestal is het voor mannen wel maximaal 1 gram vet per kg lichaamsgewicht per dag, dus ongeveer 80 gram vet per dag voor jou is prima.
Voor het bakken kun je olijfolie of kokosolie gebruiken (ik heb geen ervaring met kokosolie, het meeste bak ik zonder enige olie), voor andere vetten aan te vullen kun je oa noten gebruiken. Over pindakaas is enige discussie, sommige bevatten namelijk wel transvet, maar ik geloof zelf dat pindakaas best kan ;) Het is gewoon uitzoeken wat voor jou werkt, over een aantal maanden merk je bij een bepaalde voeding wel dat het niet goed loopt of dat je wat moet aanpassen doordat je teveel aankomt of teveel afvalt.
Succes met het schema maken vast ;) Probeer voor jezelf ook wat uit te vinden wat je wilt. De een wilt de kcal aanvullen met gezonde voeding (''gezond'' als in rijst, kip, groenten, havermout) de ander boeit het niet zo en eet gewoon wit brood, hagelslag, pindakaas en hamburgers of iets dergelijk, zolang het maar in je schema past (in je kcal en in je macro's). Kijk wat jij wilt en maak je schema daarop aan.

4 eieren per dag? ouch

Wat is er mis met 4 eieren per dag?
 
Back
Naar boven